Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaravahvistimen korjaajia Oulun alueella?
1
WIOD
08.04.2010 21:08:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuommonen Craten Vintage club 50-putkivahvistin ja se paukahti hiljaseksi jokunen aika sitten. Eli virtaa ei tule, hajua/savua siitä ei sillon lähteny, joten saattaa olla että pelkkä sulake paukahti. Korjaushaluja ois, mutta taitoa ei, joten tietääkö kukaan löytyykö Oulun alueelta vahvistinkorjaajaa, joka vois suht edullisesti tommosen vahvistimen korjata?
 
Prioriteetit järjestykseen.
inkognito
08.04.2010 21:17:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletko Häröseltä kysäissyt? Luulisi homman onnistuvan.
 
WIOD
08.04.2010 21:37:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimi ei oo tuttu..Josko yhteystietoja sais, niin kysyn kyllä!
 
Prioriteetit järjestykseen.
WinterMad
08.04.2010 21:46:00 (muokattu 08.04.2010 21:46:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WIOD: Nimi ei oo tuttu..Josko yhteystietoja sais, niin kysyn kyllä!
 
Google auttaisi, mutta onneksi apu on lähempänä :)
puh: 0405023828, ja pajahan sijaitsee Pikisaaressa.
 
WIOD
08.04.2010 21:51:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia kovasti! Pitääpä ottaa mieheen yhteyttä, jostain syystä päässy tuommonen kokonaan unohtumaan, vaikka oon ollu tietonen että Pikisaaressa joku soittimia rakentaa/korjaa..
 
Prioriteetit järjestykseen.
Shredator
08.04.2010 22:43:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WIOD: Kiitoksia kovasti! Pitääpä ottaa mieheen yhteyttä, jostain syystä päässy tuommonen kokonaan unohtumaan, vaikka oon ollu tietonen että Pikisaaressa joku soittimia rakentaa/korjaa..
 
Eikös Härönen korjannut vain soittimia, ei vahvistimia? Oulussa oli kyllä yksi toinen tyyppi, joka korjaa putkivahvistimia. Nyt en valitettavasti muista nimeä, mutta siitä on ollut täällä aiemminkin ketjuja.
 
Nomen est omen.
WinterMad
09.04.2010 00:45:00 (muokattu 09.04.2010 01:22:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Eikös Härönen korjannut vain soittimia, ei vahvistimia? Oulussa oli kyllä yksi toinen tyyppi, joka korjaa putkivahvistimia. Nyt en valitettavasti muista nimeä, mutta siitä on ollut täällä aiemminkin ketjuja.
 
Kyllä siellä pajalla on joskus jotain satunnaisia vahvistimia näkynyt, en sitten tiedä miten tekee noita vahvistinkorjauksia asiakkaille.
Seppo Jeronen on tuo vahvistinkorjaaja, ei ole mitään tietoa hänen toimistaan. Oli joku aika sitten hieman jotain terveysongelmia kaiketi, piti pajaa Kauppurienkadulla mutta nykyään siellä ei kai ole mitään?
E: Hienoa, miehellä on siis hommat vielä käynnissä ja sijaintikin on varmistettu!
 
Ahokkis
09.04.2010 01:20:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jerosen näen melkein joka viikko ja täysin elossa sillä hommat on. Toimiipi anttilaa vastapäätä, sinisen pysäkin (kirpputori) vieressä.
 
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
WIOD
09.04.2010 08:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeroselle itsekkin soittelin joskus aiemmin, mutta silloin oli ilmeisesti juurikin noita terveysongelmia päällänsä. Loistavaa, että mies on kunnossa! Jos Seppo ei saa Cratea korjattua nii hautaan sen 2 metrin syvyyteen. Siis Craten.
 
Prioriteetit järjestykseen.
WIOD
04.05.2010 17:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota...Sattuskohan kellään olemaan tuon Jerosen Sepon numeroa? Aloin hänelle soittamaan ja huomasin, että mulla ei jostain syystä numeroa enää ookkaan puhelimessa..
 
Prioriteetit järjestykseen.
ReBeat
04.05.2010 17:38:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WIOD: Tuota...Sattuskohan kellään olemaan tuon Jerosen Sepon numeroa? Aloin hänelle soittamaan ja huomasin, että mulla ei jostain syystä numeroa enää ookkaan puhelimessa..
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=4295033
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «