Aihe: Voi että harmittaa..
1 2
ICE
12.03.2004 02:06:04
Harmittaa se tosiasia että asun Mikkelissä, jossa ei ole yhtään harrastemahdollisuuksia bändeille. Mikä onkaan parempi paikka tällaiselle avautumiselle kuin M.Net?

Itseäni riivaa myös kevyen musiikin harrastelijoiden vähäinen määrä. Kyllä vituttaa asua Mikkelissä. Älkää hyvät ihmiset muuttako Mikkeliin jos tykkäätte live musiikista. Mikkeli ei tarjoa muuta live musiikkia kuin jotain klassisen puolen viritelmiä.. aargh.

..ja avautuminen jatkuu: harmittaa sekin että en ole päässyt soittamaan missään bändissä 2 vuoteen. Olenko ainoa jota vituttaa tällaiset seikat? Jos olen, niin menen oitis syömään jäätynyttä leipää.

Keskustelkaa.. ?
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
Lennu
12.03.2004 08:18:28

Joo ei muuteta Mikkeliin.
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. Kriisitilanteissa muista HÄTÄTILAPALSTA
ese
12.03.2004 08:23:26
Joo, Mikkelissä itse asutaan myös ja kyllä ottaa päähän ja rajusti. Mutta onneksi tietää, että tulee muuttamaan pois.
Karlsson
12.03.2004 08:24:48
Heh, kaverini otti Mikkelissä enkat kaupunkiin saapumisen ja turpaan saannin välisessä ajassa.

Viisi minuuttia junasta ulos astumisesta tuli moukkua.
"I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan
Härski
12.03.2004 08:37:35
Mikkelskoggel. Emme sinne muuta. Ei tässä muuta. Vittu.
Nuuskamuikkunen
12.03.2004 08:42:19
Harmittaa se tosiasia että asun Mikkelissä, jossa ei ole yhtään harrastemahdollisuuksia bändeille. Mikä onkaan parempi paikka tällaiselle avautumiselle kuin M.Net?

Itseäni riivaa myös kevyen musiikin harrastelijoiden vähäinen määrä. Kyllä vituttaa asua Mikkelissä. Älkää hyvät ihmiset muuttako Mikkeliin jos tykkäätte live musiikista. Mikkeli ei tarjoa muuta live musiikkia kuin jotain klassisen puolen viritelmiä.. aargh.

..ja avautuminen jatkuu: harmittaa sekin että en ole päässyt soittamaan missään bändissä 2 vuoteen. Olenko ainoa jota vituttaa tällaiset seikat? Jos olen, niin menen oitis syömään jäätynyttä leipää.

Keskustelkaa.. ?

Yhden kesän Mikkelissä viettäneenä voin yhtyä mielipiteeseen. Siinä 'kylässä', joka on olevinaan Itä-Suomen pääkaupunki(*hillitöntä naurua*), on yksi hyvä bändi. Nimeä en muista, mutta minä olin yksiä niinden treenejä kuuntelemassa, mutta sanompahan vain, että Ville Valo ja HIM jäävät toiseksi. Laulaja on kuulemma, joku Elviksen inkarnaatio, ja vaikka minä en Elvistä ymmärräkkään, on sillä bändin laulajalla mahtava ääni.

On se kyllä kaunis kaupunki, mutta vähän vaisu.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Absoluto
12.03.2004 09:23:49 (muokattu 12.03.2004 09:24:52)
Aloittajan tekstin "Mikkelin" voi myös korvata "Vaasalla". Täällä ei ole parikymppiselle oikein mahdollisuuksia saada bändiä, varsinkaan kun en ole virtuoosi. Muutenkin kaupungin piirit ovat niin pienet että vaikea on tunkea sekaan. Kaupungin kaksikielisyyskin rajoittaa mahdollisuuksia aika pirusti, ruottalaiset ei käy suomalaisten keikoilla ja päinvastoin.

EDIT: pariin vuoteen en ole itsekaan kunnon bändisoittoa kokenut. Masentaa.
Elämä on täynnä yllätyksiä, valitettavasti niistä suurin osa on perseestä.
Antero
12.03.2004 09:50:58
Aloittajan tekstin "Mikkelin" voi myös korvata "Vaasalla". Täällä ei ole parikymppiselle oikein mahdollisuuksia saada bändiä, varsinkaan kun en ole virtuoosi. Muutenkin kaupungin piirit ovat niin pienet että vaikea on tunkea sekaan. Kaupungin kaksikielisyyskin rajoittaa mahdollisuuksia aika pirusti, ruottalaiset ei käy suomalaisten keikoilla ja päinvastoin.

EDIT: pariin vuoteen en ole itsekaan kunnon bändisoittoa kokenut. Masentaa.

No no. Ei sieltä himasta kukaan tuu hakeen. Painu verstaalle huuteleen tai clubille kyseleen. Kyllä pitäis löytyy persaukisia muusikkoretkuja...
Absoluto
12.03.2004 09:55:16
No no. Ei sieltä himasta kukaan tuu hakeen. Painu verstaalle huuteleen tai clubille kyseleen. Kyllä pitäis löytyy persaukisia muusikkoretkuja...

On sitä tullut yritettyä ja tullut kokeiltua parissa bändissä mutta ei niin ei. Toivo on mennyt.
Elämä on täynnä yllätyksiä, valitettavasti niistä suurin osa on perseestä.
Basismi
12.03.2004 09:58:52
Aloittajan tekstin "Mikkelin" voi myös korvata "Vaasalla".

Kyllähän jo Klamydia aikoinaan kiteytti loistavasti mitä Vaasalaiset ovat.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
JuSu
12.03.2004 10:11:01 (muokattu 12.03.2004 10:11:45)
Aloittajan tekstin "Mikkelin" voi myös korvata "Vaasalla". Täällä ei ole parikymppiselle oikein mahdollisuuksia saada bändiä

Hehhee joo. Tulkaa tänne pääkaupunkiseudulle. Täällä on bändejä pilvin pimein, niin että keikkaa on vaikea saada. Ja bändikämppiä ei meinaa löytyä mistään.

Eli ongelmansa täälläkin.

JuSu
"You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!" "You eat pieces of shit for breakfast??" -Happy Gilmore
N_Bates
12.03.2004 10:14:10

alkakaa basisteiksi niin johan on kysyntää.
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Bonham
12.03.2004 10:20:31
Käykääs Mikkelin ukot tutustumassa bäkkärillä olevaan ketjuun "Operaatio treenis"... siitä voisi olla iloa myös Mikkelissä...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
ICE
12.03.2004 12:49:08
Käykääs Mikkelin ukot tutustumassa bäkkärillä olevaan ketjuun "Operaatio treenis"... siitä voisi olla iloa myös Mikkelissä...

Käydään.

Onneksi Suomessa on muitakin kohtalon tovereita.
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
mzg
12.03.2004 18:27:04

Saman homman oon kans ite huomannu. Mutta ei kai tää valittaminen ainakaan asiaa paranna, pakko varmaan koittaa saada jotain aikaseks vaikka väkisin. Eli ei muuta ku etsimään jonkun mukavan bändin treenikämppä, kävellä sisään ja sanoo "mä tuun nyt soittaan perskules teidän kanssa, ja sillä hyvä".

Turhauttavaa...
ltg
12.03.2004 19:00:58
Kerrankin tuntuu hyvältä asua Juvalla, kun on kunnon treenis, ja kunnan puolesta.
Silmät kiinni, korvat tukkoon, henkitorvet kaasupulloon / ei tarvitse miettiä, mitä seuraavaksi tulloo -Avaruuspallo
Isäntä
12.03.2004 19:09:22
Harmittaa se tosiasia, että asun Suomessa. Täällä mitään oo.

Niinpä
Onko tämä äänitys Les Miserablesin brittiversiosta vai ei? -Patrick Bateman-
Bonham
12.03.2004 19:33:35 (muokattu 12.03.2004 19:34:04)
Saman homman oon kans ite huomannu. Mutta ei kai tää valittaminen ainakaan asiaa paranna, pakko varmaan koittaa saada jotain aikaseks vaikka väkisin. Eli ei muuta ku etsimään jonkun mukavan bändin treenikämppä, kävellä sisään ja sanoo "mä tuun nyt soittaan perskules teidän kanssa, ja sillä hyvä".

Turhauttavaa...

Koettakaa, josko tästä olisi oikeasti apua... ensin tilat, niin kyllä niitä bändejä syntyy...

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=27&t=54240&o=0&co=0
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Fadead
13.03.2004 00:43:00
Niin tai tulkaa Savukoskelle. Lähin musaliike on about 200 km päässä.
"No ei HELEvetti mitkä soundit" !!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)