Aihe: Viimeisin ostos
1 2 3 4 544 45 46 47 48122 123 124 125 126
Ramiok
06.04.2010 20:54:22
Krisse82: Meinl Byzance 18" medium thin crash edellisten jatkoksi.

Itelle tuli kans laitettua tollanen, brillianttina vaan. On kyllä herkku pelti, kaverina toimii 17" Thin. Joka sopii pirun hyvin ton 18" kaverina.
Stoalainen
06.04.2010 22:16:27
Krisse82: Vielä kun pääsisi eroon noista Turkish yksilöistä ja saisi tilalle 13" byzance haikan... Mutta huonosti tavara tällä hetkellä liikkuu.

Mulla ois myynnissä 13" Byzance, mut Fast Hats-mallina. Ei taida olla sitä mitä haet?
My heart beats with drumbeats.
Krisse82
06.04.2010 22:21:35
kazaa: Mulla ois myynnissä 13" Byzance, mut Fast Hats-mallina. Ei taida olla sitä mitä haet?

Joo, ei ole se mitä haen. Kyllä joku rahapulassa tahtoo myydä mulle edullisesti vielä sen mitä etsin. :)
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
Krisse82
07.04.2010 22:29:28
Tänään saapui paketti matkahuoltoon, yllätys oli suuri kun symbaali oli thin paksuinen vaikka mielestäni kaupat tein medium thinistä. Kunto kuitenkin oli täysin uutta vastaava joten ajattelin että testataan nyt edes. Ja olihan se aivan älyttömän hyvä. Melko tumma ja todella herkästi syttyvä.

En tiedä kumpi on ymmärtänyt jotain väärin mutta, lopputulos on mitä mainioin.

Todella millettävä parivaljakko Byzance 18" thin ja 16" medium thin.
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
Velli
07.04.2010 23:34:49 (muokattu 07.04.2010 23:41:02)
jazzmies: Nyt saat kaikki yhdessä paketissa: Yamaha Phoenix PHX!

Voin jo kuvitella lukevani tämän jostain Soundin tms. mainoksesta :).

edit. Sain juuri pari päivää sitten myytyä Yamaha Maple Custom Absoluteni pois. Jahka tulematta olevat keikkaliksat rapsahtavat tilille, niin sitten olisi itsellänikin varaa PHX:iin. Mutta perskules, ei mikään setti ole niin hyvä, että olisin valmis maksamaan siitä sellaista hintaa kuin mitä PHX:t maksavat. Käytettynä voisin sellaiset hommata, jos ne saisi n. puolella ovh:sta. Veikkaisin että muutaman vuoden kuluttua niitä alkaakin löytymään käytettynä kolmen tonnin pintaan. Palataan asiaan silloin ;)...
Sonormies
07.04.2010 23:40:56
jazzmies: No nyt ne Yamahan PHX:t ovat sitten maksettu...

Mielenkiintoinen vertailuanalyysi kahdesta setistä. Näitä on kiva lukea. Plop plop.
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
passe
07.04.2010 23:58:44
jazzmies: Jos saundia voisi jotekin kuvailla kuljettajan paikalle, voi sen todeta muistuttavan selkeydeltään DW:ia, yläpään rapeudeltaan Pearlin MLX:ää, särmältään Gretschiä ja dynamiikaltaan Noble & Cooleytä. Nyt saat kaikki yhdessä paketissa: Yamaha Phoenix PHX!

Kuulostaa tyytyväisen miehen puheelta:-)
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Kärsänpuolikas
08.04.2010 00:16:31
jazzmies: No nyt ne Yamahan PHX:t ovat sitten maksettu...

Ilmeisesti äskeisellä kirjoituksella? ;)
korkuinen
gepardi
08.04.2010 01:20:52 (muokattu 08.04.2010 01:21:54)
Bobana: Jihuu!!

Taas yksi oikean uskon tielle käännytetyistä. : D

Suuret kiitokset sinulle ja Hollmi-5:lle tosiasioiden kertomisesta! Nyt on Sonor Phonic Centennial satsi testattu mopoversiona (15" ja 18" tomeilla) ja täytyy sanoa, että aivan uskomattoman upeat rummut! Kyllä jytisee, mutta musikaalisesti! Puolituntia soitin pitkästä aikaa ja meni selkä kipeäksi, mutta kyllä ne siitä paikat vertyvät takaisin. Oli sitten pelteinä vain 20" ja 24" GB:t, joten vähän early Keith Moon setti tavallaan.

Kohta tulee lisää asiaankuuluvaa kamaa tontille...

Mutta: Kiitos teille asiantuntijoille!

Ja Ludarin Speed King on todella sitä, mitä se kertoo olevansa!

Olen onnellinen : )
Kailis
08.04.2010 09:10:24

Puolituntia soitin pitkästä aikaa ja meni selkä kipeäksi, mutta kyllä ne siitä paikat vertyvät takaisin.

Nyt pitäis Sonor-tallin kiinnittää fysiikkaan ja kestävyyteen pientä huomiota. Ei se urheilu ole pelkkää kamarunkkaamista =D
Kärsänpuolikas
08.04.2010 10:25:28
Weetoz: Ostin 14" tomiin rimssin, joka on sellainen lattiatomimalli, eli jalatkin tulee mukana. Tomin soinnissa ei varsinaisesti ollut valittamista, mutta se kun ei alunperin ollut siis omilla jaloillaan seisova lattiatomi, ja halusin tehdä siitä sellaisen, koska kävi ärsyttämään se, etten voi siirtää tomia siirtämättä kahta peltiä samalla ja päinvastoin. Tuleepa samalla testattua, että vaikuttaako kelluvuus Hiliten sointiin. Sellaisestakin kun on muistaakseni ollut joskus kädenvääntöä täällä. Laitan sitten raporttia tulemaan, jos jotain dramaattisia eroja huomaan. :)

Onko osottautunut toimivaksi tämä lattiatomirimss?
korkuinen
hollmi-5
08.04.2010 11:26:50
gepardi: Suuret kiitokset sinulle ja Hollmi-5:lle tosiasioiden kertomisesta! Nyt on Sonor Phonic Centennial satsi testattu mopoversiona (15" ja 18" tomeilla) ja täytyy sanoa, että aivan uskomattoman upeat rummut! Kyllä jytisee, mutta musikaalisesti! Puolituntia soitin pitkästä aikaa ja meni selkä kipeäksi, mutta kyllä ne siitä paikat vertyvät takaisin. Oli sitten pelteinä vain 20" ja 24" GB:t, joten vähän early Keith Moon setti tavallaan.

Phonickeja kannattaisi piruuttaan muidenkin kokeilla, kun niitä saa pilkkahintaan siihen nähden, kuinka hyviä rumpuja ne ovat.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
08.04.2010 14:54:22

Kärsänpuolikas: Onko osottautunut toimivaksi tämä lattiatomirimss?

Perkele. Nyt tuli tuolla toisessa topicissa niin vahvaa argumenttia että taidan tilata mun 14"X12" Brady-tomiin. Oliks se niin että Gauger on ainoa valmistaja?
Weetoz
08.04.2010 18:21:29
Kärsänpuolikas: Onko osottautunut toimivaksi tämä lattiatomirimss?

Ehdottomasti! Setin asettelu on huomattavasti mukavampaa, kun ei tarvitse siirrellä peltejä ja tomia samalla kertaa, ja yllätyksekseni tuo rimssin laittaminen toi pienen parannukseen jo ennestäänkin erinomaiseen soundiinkin. Sustain piteni hieman, ja botneakin tuli mäyrän henkäyksen verran lisää. Mistään valtavista eroista nyt ei siis todellakaan ole kyse, mutta sellaisista kuitenkin että ne huomaa. Bändikaveritkin huomasivat, joten muutos ei ole minun pääni sisällä. Tästä innostuneena olen jopa harkinnut jonkinlaisten kellukkeiden hankkimista myös 10" ja 12" tomeihin. Niissä saattaaisi ero olla hieman suurempikin.
hollmi-5
08.04.2010 19:01:59
Kailis: Perkele. Nyt tuli tuolla toisessa topicissa niin vahvaa argumenttia että taidan tilata mun 14"X12" Brady-tomiin. Oliks se niin että Gauger on ainoa valmistaja?

Tuolta saa (valmistajaa ei mainita): http://stdrums.de/ sieltä kohta Hardware+Accessories ja 11.
Soundit, piuhat ja kajarit.
ostany
09.04.2010 16:51:34
jazzmies: No nyt ne Yamahan PHX:t ovat sitten maksettu.
PHX:ille pitää hommata kunnon virveli kaveriksi. Jotain tälläistä kenties?

http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA … il.html?CNTID=63102&CTID=234900
tai
http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA … il.html?CNTID=63068&CTID=234900
Kailis
09.04.2010 18:16:28

ostany: PHX:ille pitää hommata kunnon virveli kaveriksi. Jotain tälläistä kenties?

http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA … il.html?CNTID=63102&CTID=234900
tai
http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA … il.html?CNTID=63068&CTID=234900

"Created Specifically for the Orchestra"
Ei tartte häärumpali etes päntiä enää sitte.
jazzmies
09.04.2010 19:07:59
Kailis: "Created Specifically for the Orchestra"
Ei tartte häärumpali etes päntiä enää sitte.

Jep, näyttäisi olevan kolme erilaista karvastoa tuossa matossa: rytmi, harmonia ja melodia.
Pottery Is Gay!
ultra
09.04.2010 19:22:07
Kailis: Perkele. Nyt tuli tuolla toisessa topicissa niin vahvaa argumenttia että taidan tilata mun 14"X12" Brady-tomiin. Oliks se niin että Gauger on ainoa valmistaja?

Itse tilasin Gaugerilta. Hyvää palvelua ja nopeasti tuli romut Suomeen. Jalat ja muhvit sitten tilaat paikalliseen musakauppaan, koska ne painaa vitusti ja näin ollen rahtimaksut veden takaa nousevat taivaisiin.
I'm a gooner
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)