Tupuna 06.04.2010 18:30:24 | |
---|
Hei. Pete Parkkonen oli muuten tosi kova laulaja, ja on yhä. Eli kyllä tämän maan kykykilpailuissa on ollut hyviäkin laulajia ja esiintyjiä! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
gasser 06.04.2010 18:43:51 | |
---|
Rhapa: Vaikkakin tämä x-factor paskaa onkin, niin sanottakoon laulajien puolesta sen verran, että onhan se ihan eri asia vetää bändin kanssa livenä, kuin näiden viiden markan taustanauhojen. Jos siis verrataan noihin meurmanin Lapin kesään yms. idolsvetoihin. Bändi elää sen laulajan mukana ja molemmat ruoskivat parhaassa tapauksessa toisistaan irti parhaan mahdollisen suorituksen. Nyt ei tuohon ole mahdollisuuksia. Livebändit on niin out. Pitää osata vetää klikkiin, ku ei siellä studiollakaan ruveta mitään bändihomostelua harrastamaan. (s)Hitmaker 2.1 pro käyntiin, joikut raidalle ja tuuttiin tää tehtiin. -?- |
Bluesmies 06.04.2010 20:46:12 | |
---|
|
marleh 06.04.2010 20:51:46 | |
---|
|
Bluesmies 06.04.2010 21:06:16 | |
---|
|
Tupuna 06.04.2010 21:49:17 | |
---|
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
sepisti 06.04.2010 22:28:11 | |
---|
Kyllähän Idolssissa Asko Kallosen liidaamat tuotantokaudet oli niitä onnistuneita. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Tupuna 06.04.2010 22:38:48 | |
---|
sepisti: Kyllähän Idolssissa Asko Kallosen liidaamat tuotantokaudet oli niitä onnistuneita. Kertooko se jotain Kallosen hyvästä intuitiosta musiikkimaailmassa? No kyllä mun mielestäni ainakin HIMin löytäminen on Kalloselle iso sulka hattuun. Eli voipi olla, että Asko Kallonen on se, joka laulutaidon ja tähteyden tunnistaa. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Simo78 06.04.2010 22:41:49 | |
---|
gasser: Livebändit on niin out. Pitää osata vetää klikkiin, ku ei siellä studiollakaan ruveta mitään bändihomostelua harrastamaan. (s)Hitmaker 2.1 pro käyntiin, joikut raidalle ja tuuttiin tää tehtiin. Just näin ja autotunet ja muut kehiin. Victoria Silverstedin jotain reality ohjelmaa vai mikä lie paska se olikaan, kattelin ja siinnä se käväisi vähän laulamassa jotain biisiä studiossa. Kummasti kuullosti lopullinen miksaus parammalta kuin se mitä se siellä kopissa joikusi:-D. Biisi oli just sellaista shitmaikkeriä ja ne tuottajat, voi vittu kellä oikeesti kestää pokka kehua täysin lahjatonta määkijää? Kaipa noita sen biisejä jostain netistä löytyis jos jaksais hakea... |
kyseinen 07.04.2010 10:48:44 | |
---|
Tupuna: Kertooko se jotain Kallosen hyvästä intuitiosta musiikkimaailmassa? No kyllä mun mielestäni ainakin HIMin löytäminen on Kalloselle iso sulka hattuun. Eli voipi olla, että Asko Kallonen on se, joka laulutaidon ja tähteyden tunnistaa. Voi myöskin olla, että Kallosella on vaan käynyt munkki. (Etenkin nyt HIMin kanssa.) Itse en ainakaan muista, että kaveri olisi mitenkään järin nerokkaasti Idolsissa talenttia tunnistanut. War, come with us home! |
drumm 07.04.2010 18:55:32 | |
---|
Tupuna: Eli kyllä tämän maan kykykilpailuissa on ollut hyviäkin laulajia ja esiintyjiä! Jokainen noista Soulsistersin jäsenistä pesee laulajina arikoivuset ja peteparkkoset ihan koska vaan. Ryhmässä on kuitenkin koulutettuja ja ammattikehissä duesinsa maksaneita tyyppejä. Varmaan ainoita tuossa kisassa, jotka sen tuomaa julkisuutta eivät oikeasti tarvitse. |
drumm: Jokainen noista Soulsistersin jäsenistä pesee laulajina arikoivuset ja peteparkkoset ihan koska vaan. Ryhmässä on kuitenkin koulutettuja ja ammattikehissä duesinsa maksaneita tyyppejä. Varmaan ainoita tuossa kisassa, jotka sen tuomaa julkisuutta eivät oikeasti tarvitse. No hah. Mun mielestä Soulsistersien ammattimaisuus ei heidän äänistään erityisesti kuulu. Koulutettuja, ulkoa opeteltuja juttuja... eikä niiden tekniset laulutaidotkaan mitään huipputasoa ole. Että enpä kyllä ole kanssasi yhtään samaa mieltä. Äänenvärit ovat heillä myös todella tylsiä, eivätkä pysty tekemään soul-niekkuja mitenkään erottuvalla tavalla. Menisihän tuo Ruotsin laivalla, mutta tähdiksi niistä ei ole. Kyllä laulajalla täytyy olla myös jotain erikoista, esim. persoonallinen soundi/äänenväri ja jonkinlaista persoonallista tapaa tulkita, ettei mene musiikkiopistojazziksi. Musiikkiopistojazz! Se on muuten juuri oikea tapa kuvata Soulsistersiä. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Tande 07.04.2010 21:55:29 | |
---|
Rhapa: Vaikkakin tämä x-factor paskaa onkin, niin sanottakoon laulajien puolesta sen verran, että onhan se ihan eri asia vetää bändin kanssa livenä, kuin näiden viiden markan taustanauhojen. Jos siis verrataan noihin meurmanin Lapin kesään yms. idolsvetoihin. Bändi elää sen laulajan mukana ja molemmat ruoskivat parhaassa tapauksessa toisistaan irti parhaan mahdollisen suorituksen. Nyt ei tuohon ole mahdollisuuksia. Onko kukaan tuotantoryhmästä perustellut, että miksi käyttävät bändin sijaan taustanauhoja? Eikös kaiken pitänyt olla X-factorissa "suurempaa", kuin Idolsissa. Onko heillä jäänyt elävästä musiikista jotain hampaankoloon? Anteeksi. |
Johnny Buzz 07.04.2010 22:17:54 | |
---|
|
jigsore 07.04.2010 22:25:44 | |
---|
|
ten 08.04.2010 00:19:01 | |
---|
Johnny Buzz: Siitä Taiwanista mallia X Factorin kilpailjoille: http://www.youtube.com/watch?v=aA-tOsM6F4Y Toi on muuten aika häiritsevää, kun tolla jantterilla on ainakin omasta mielestäni lähes identtinen soundi Houstonin Whithneyn kanssa. Tai sit mulla on vaan vaikkua korvissa. No on toi nyt jokatapauksessa aika häiritsevän kuulosta ku jätkä kuulostaa ihan naiselta. :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Johnny Buzz 11.04.2010 18:17:57 | |
---|
|
carlos 11.04.2010 19:37:28 (muokattu 11.04.2010 19:38:59) | |
---|
Kyllä tää vuodatus on jo niin sydäntä riipivää et pakkohan tätä on kattoa! Ja Anna Abreu, jalla jalla! EDIT: Olisko voinu paskempaa taustaa Munkki tehä tähän pomon veisuun..? Rice cows. by the grace of God |
nappero 11.04.2010 19:53:42 | |
---|
Aika kornia kun Linda vinguttaa viulua poikien vieressä. Niin herkkää, niin herkkää... Mitähän se Renne vois tehä christianin esityksen aikana... ei mitään kun christian on paras |
carlos 11.04.2010 19:54:41 | |
---|
by the grace of God |