Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stagg 3/4 Western bls
1
Painbox
07.04.2010 16:18:32 (muokattu 07.04.2010 16:23:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on nyt kyseinen kitara ja ensimmäinen kieli samantien poikki. Nyt pitäisi siis ostaa uudet, mutta en tiedä, että minkä kokoiset. Tarvitsisin siis apua. Kyseessä on teräskielinen kitara
 
Numb
07.04.2010 16:26:24 (muokattu 07.04.2010 16:26:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painbox: Minulla on nyt kyseinen kitara ja ensimmäinen kieli samantien poikki. Nyt pitäisi siis ostaa uudet, mutta en tiedä, että minkä kokeiset. Tarvitsisin siis apua. Kyseessä on teräskielinen kitara
 
Riippuu siitä mitä haluat. Jos haluat mahdollisimman kevyen soitettavuuden ja olet valmis tyytymään ohuempaan soundiin, ota .11 -setti (tai jopa .10)
 
.12 -setti = raskaampi soittaa, täyteläisempi soundi.
 
.13 -setti = vielä raskaampi soittaa, soundi täyteläinen ja fokusoitunut - ainakin ollut niissä akkareissa, joilla itse olen soitellut. Joissain toisissa voi .12 olla se oikea.
 
Laaduissa sitten Phospor Bronze = "se tavallinen" ja 80/20 kirkas. 80/15 on sitten vähän siitä väliltä.
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
Painbox
07.04.2010 16:28:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numb: Riippuu siitä mitä haluat. Jos haluat mahdollisimman kevyen soitettavuuden ja olet valmis tyytymään ohuempaan soundiin, ota .11 -setti (tai jopa .10)
 
.12 -setti = raskaampi soittaa, täyteläisempi soundi.
 
.13 -setti = vielä raskaampi soittaa, soundi täyteläinen ja fokusoitunut - ainakin ollut niissä akkareissa, joilla itse olen soitellut. Joissain toisissa voi .12 olla se oikea.
 
Laaduissa sitten Phospor Bronze = "se tavallinen" ja 80/20 kirkas. 80/15 on sitten vähän siitä väliltä.

 
Kiitos todella paljon avusta. Täytyykin tästä suunnata hakemaan kieliä !
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «