Jenka 09.03.2004 20:53:30 | |
---|
Yhdyn:) Hihiiiii :) It takes a fool to remain sane. |
Nämä teini-"gangstat" jotka kuvittelee olevansa helvetin pahoja neekereitä. Eivät selviäisi jossain hevonvitun Comptonissa tjsp. 10 minuuttiakaan auringonlaskun jälkeen hengissä. Vaikka olisivat kuinka helvetin kovia "neekereitä." Ja ei,en ole rasisti. |
Jackson Dinky 15.03.2004 21:42:34 | |
---|
Jotkut 11-vuotiaat pikkulikat, heiluu jossain SIWA:lla kireissä farkuissa ja topeissa, stringit vaan vilkkuu.. Ei saatana. No ei ne noin nuoria ole. Kyllä ne sen 14 on. Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
mongoloidi 16.03.2004 17:11:26 | |
---|
Nämä teini-"gangstat" jotka kuvittelee olevansa helvetin pahoja neekereitä. Eivät selviäisi jossain hevonvitun Comptonissa tjsp. 10 minuuttiakaan auringonlaskun jälkeen hengissä. Vaikka olisivat kuinka helvetin kovia "neekereitä." Ja ei,en ole rasisti. Meilläpäin näitä kutsutaan euroneekereiksi. "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
Mirrinsane 16.03.2004 18:33:13 | |
---|
Meilläpäin näitä kutsutaan euroneekereiksi. reps. c'mon baby light my fire |
obiwan 17.03.2004 14:41:03 | |
---|
No ei ne noin nuoria ole. Kyllä ne sen 14 on. Kokemusko puhuu puolestaan? |
LEEWI 19.03.2004 11:18:38 | |
---|
Housunpuntit sukissa, sekä ne sellaiset rallikuski-/nyrkkeilijäkengät. Ei voi tajuta. Joo tää on täysin käsittämätöntä ja sit jos ei oo housunpuntit sukissa niin on puntit kengissä/saappaissa YÖK.. Kaiken takana on Itä-Saksalainen hanurin soittaja |
seeprahim 19.03.2004 11:54:13 | |
---|
tuossa keskustan tuntumassa jos sattuu klo 14-15 liikkumaan, havaitsee että yläasteella ei vaan voida pukeutua "normaalisti". kaikilla jätkillä on jotkut helvetin säkkihousut ja huppari. silloin kun itse olin ko. laitoksessa, nämä teiniräppärit olivat vielä jokseenkin "erilaisia". nykyään siellä näyttäisi olevan erilaista pukeutua tavallisiin farkkuihin ja jättää ne micmacit kotiin. hop hop hopping down the bunny trail |
barnabas 19.03.2004 20:11:50 | |
---|
tuossa keskustan tuntumassa jos sattuu klo 14-15 liikkumaan, havaitsee että yläasteella ei vaan voida pukeutua "normaalisti". kaikilla jätkillä on jotkut helvetin säkkihousut ja huppari. silloin kun itse olin ko. laitoksessa, nämä teiniräppärit olivat vielä jokseenkin "erilaisia". nykyään siellä näyttäisi olevan erilaista pukeutua tavallisiin farkkuihin ja jättää ne micmacit kotiin. Kiitos Pikku-Gayn ja muitten musiikin raiskaajien. Hyvin menee. |
Jackson Dinky 19.03.2004 20:15:16 (muokattu 19.03.2004 20:15:48) | |
---|
Kokemusko puhuu puolestaan? Näin voisi sanoa. Ja kyllähän vielä jotkut 17 vuotiaatkin käyttää jotain klunuhousuja roikkuu polvissa. Ja kaiken ikäsen jos ei nyt ihan nelikymppiset enää.. Ihan sama miten ihmiset pukeutuu. Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
Mirrinsane 20.03.2004 16:02:46 | |
---|
henk-koht. mielipide. löysät housut on saakelin mukavat. hauska seurapeli: kun olette kavereidesi kanssa kaupungilla niin kannattaa tarkkailla tyttöjä, joilla on valkeat housut ja mustat stringit, jos näkee sellaisen tulee yksi piste ja tutusta sellaisesta kaksi. c'mon baby light my fire |