Landola59 06.04.2010 22:29:43 | |
---|
Henkka370: Lionel Messi hattutemppu!!! Perkele, suljin television jo Barcelonan ekan maalin kohdalla... joko hyvänen aika menee arsenalilla niin huonosti? Ei viitti ees kattoa. Tässä talossa ei juoda viinaa muuten kuin kalaruokien kanssa. Kalaruuiksi laskettakoon kaikki ruoka joka maistuu yhtä hyvältä kuin kala. Näitä ovat mm. Punainen liha, broileri, viljatuotteet ja joissakin tapauksissa myös olut. Alkoholin käyttö kielletään |
mulukukka 06.04.2010 22:35:36 | |
---|
MESSSSIIIIIII!! "Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0. |
LEO MESSSSIIIII!!!! Kaunista! "He must be smokin' some heavy doobies." |
El_Jyrkkä 06.04.2010 23:24:02 | |
---|
Ei sitä Messiä suotta maailman parhaaksi tituleerata. Huhuh, "Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." |
mulukukka 06.04.2010 23:29:09 | |
---|
melkei ois voinu jo syöttääkki "Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0. |
Herrah 06.04.2010 23:37:22 | |
---|
mulukukka: melkei ois voinu jo syöttääkki Lahjattomille ei syötellä. |
Sergei Fallinen 07.04.2010 12:53:13 | |
---|
Herrah: Lahjattomille ei syötellä. ja toisaalta: lahjattomat syöttelee mut joo, on se vaan paras pelaaja vittu ikinä! oliko peräti kaks edellistä la liga-peliä mis teki hattutempun kans vai ehtikö siihen väliin tulla joku kuivempikin peli? ja barcelona muutenkin, jeah! |
Tuomas. 07.04.2010 14:54:14 (muokattu 07.04.2010 14:55:18) | |
---|
Eihän tossa nyt mitään enää syötellä. Nyt vielä piestään vuosisadan ostetuin joukkue ja voitetaan la liga niin avot! Saavat myös hoitaa UCL:n finaalin catering-palvelut Barcan voittaessa ja nöyryytys on täydellinen... |
carlos 08.04.2010 14:47:01 | |
---|
Morjesta sitten vaan ManUlle. Peliä en nähnyt, mutta Robben taisi tehdä taas melkoisen tärkeän maalin. by the grace of God |
Ziggy Bubba 08.04.2010 14:54:14 | |
---|
carlos: Morjesta sitten vaan ManUlle. Peliä en nähnyt, mutta Robben taisi tehdä taas melkoisen tärkeän maalin. Kerrankin voi heittää rispektiä tolle jannulle. Ei oo Manu tänä vuonna huippukunnossa - Rooney kuumana, mutta pappaosasto on taas vuoden vanhempi. Ja Berbatovin laiskuus ja haluttomuus on täys vastakohtan Wäinöön...Mitä mietit, Sir Alex? 30 miltsiä? Niin, en nähnyt matsia. Olisin saletisti tykännyt :) |
Fat Tony 08.04.2010 16:09:10 | |
---|
Miten tahansa semifinaalipeleissä käy, finaalista tulee tosi nannaa. Ihan mielenkiintoista, kun britit jo tässä vaiheessa lähetetään kotiin.Bordeauxn olisin kuitenkin halunnut pääsevän Lyonia pidemmälle. |
DJKaaos 08.04.2010 16:22:06 | |
---|
sikki-six: mutta pappaosasto on taas vuoden vanhempi. Ei ole ollut millään tavalla oleellinen asia tällä kaudella. Pappaosasto on pitänyt tasonsa ja esim. Ryan Giggs oli talviseen käsimurtumaansa saakka esityksillään liigan kolmen parhaimman pelaajan joukossa. Ja jossitellaan eilistä hieman. Olisiko pappa-Gary Neville ottanut sen kostokeltaisen, jonka Rafael 1. puoliajalla otti, ja joka oli ratkaisevassa asemassa 2. puoliajan ulosajoa ajatellen? Ei varmasti olisi. Kyseinen kortti oli tyypillinen nuoren pelaajan typerä varoitus. Pohdinta on aiheellinen, kun huomioi sen, mitä Manun pelille ja tekemiselle kentällä ulosajon jälkeen tapahtui. Et nähnyt peliä, mutta voin kertoa, että käytännössä tuon jälkeen Manulla ei ollut omaa peliä lainkaan. Saksalaisten 100-0 jauhamista ja Manun täydellistä vetäytymistä. Peli muistutti hyvin paljon jääkiekon ylivoima/alivoimapeliä. Tappio ei tietenkään ole Rafaelin syytä, vaan aidon ihmetyksen minulta saa myös Fergusonin kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä syntyneelle pelilliselle tilanteelle yhtään mitään. Manulla ei ollut ainoatakaan hyökkääjää kentällä noina hetkinä. Vapaaehtoisesti vetäytyivät omalle puolustusalueelle ja koittivat saada vähän jalkaa väliin Munchenin syöttöihin. Seuraukset tiedetään. Kyllä niitä syitä Manun putoamiselle ja mahdolliseen mestaruudetta jäämiseen täytyy hakea jostain ihan muualta kuin nuoren ja kuuman Ruunin, sekä pappaosaston välisestä epäsuhdasta. Manulla on aivan helvetin vahva perusrunko, joka tarjoaa muutamankin eri variaation. Tuon lisäksi materiaalista löytyy syvyyttä sen verran, että esim. se talvinen loukkaantumissuma pystyttiin selvittämään kohtalaisen pienillä vaurioilla, vaikka pelaajia joutui pelaamaan aivan väärillä pelipaikoilla useissa peleissä. Kommenttisi kertoo lähinnä siitä, että et ole Manun pelejä tällä kaudella paljoa nähnyt tai sitten siitä, että et kykene katsomaan peliä "ohi tuloksen". Haluan uskoa, että kyse on ekasta vaihtoehdosta. Toki minä puhun tässä itse Manu-fanin äänellä, mutta nuo pelilliset näkemykset perustuvat myös tällä(kin) kaudella nähtyyn vajaaseen neljäänkymmeneen Manun peliin. Siitä olemme kaiketi kuitenkin samaa mieltä, että joukkue on liikaa Ruunin varassa, tosin tässäkään ei voi tulosta suoraan katsoa, koska Manu on voittanu n. 80% niistäkin otteluista tällä kaudella, joissa Ruuni ei ole ollut mukana. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 08.04.2010 16:44:24 (muokattu 08.04.2010 16:48:56) | |
---|
djKaaos: Kyllä niitä syitä Manun putoamiselle ja mahdolliseen mestaruudetta jäämiseen täytyy hakea jostain ihan muualta kuin nuoren ja kuuman Ruunin, sekä pappaosaston välisestä epäsuhdasta. Manulla on aivan helvetin vahva perusrunko, joka tarjoaa muutamankin eri variaation. Tuon lisäksi materiaalista löytyy syvyyttä sen verran, että esim. se talvinen loukkaantumissuma pystyttiin selvittämään kohtalaisen pienillä vaurioilla, vaikka pelaajia joutui pelaamaan aivan väärillä pelipaikoilla useissa peleissä. Musta esim. Neville ja Scholes alkaa olla aika pahasti pihalla nykypelissä, vaikka toki pelinäkemys sun muut säilyy. Ei noita kestä esim. Chelsean vastaaviin verrata. Giggs ja Edvin pysyy toki ihan hyvin messissä, mutta ei mene kauaa kun aika ajaa heidänkin ohi. Ronaldoa kaipaisivat hyökkäyspeliin ihan simona, nyt on tosiaan ihan liikaan Wäinön harteilla hommat. Fletcherille pitää muuten antaa erityismaininta, se on ollut ihan pirun hyvä molempiin suuntiin. Kommenttisi kertoo lähinnä siitä, että et ole Manun pelejä tällä kaudella paljoa nähnyt tai sitten siitä, että et kykene katsomaan peliä "ohi tuloksen". Haluan uskoa, että kyse on ekasta vaihtoehdosta. Älä jauha paskaa :) Olen Canalilta katellut about 15 Manun peliä tällä kaudella. Tommonen alentuva skeida pistää vituttamaan, älä viitti! :( Et sentään umpi-löysää Berbatovia ruvennut puolustamaan ;) |
DJKaaos 08.04.2010 17:13:07 | |
---|
sikki-six: Älä jauha paskaa :) Olen Canalilta katellut about 15 Manun peliä tällä kaudella. Tommonen alentuva skeida pistää vituttamaan, älä viitti! :( Pahoittelut sitten täältä sinne, mutta nyt vasta ihmetyttääkin toi sun kommenttisi, jos kerta pelejä on noinkin paljon tullut nähtyä ja olet sitä mieltä, että pappaosasto on alkanut laahaamaan ratkaisevasti? Et sentään umpi-löysää Berbatovia ruvennut puolustamaan ;) En, koska hänessä ei ole mitään puolustettavaa: laiskapaska. :) Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 08.04.2010 17:22:18 | |
---|
djKaaos: Pahoittelut sitten täältä sinne, mutta nyt vasta ihmetyttääkin toi sun kommenttisi, jos kerta pelejä on noinkin paljon tullut nähtyä ja olet sitä mieltä, että pappaosasto on alkanut laahaamaan ratkaisevasti? Tossa mä jo selitin mitä oon "papoista" mieltä. En tiedä miten ratkasevaa se on, mutta ei noista yksikään ole samassa tasolla kuin vaikka 5 vuotta sitten, tietenkään. Uusien hemmojen pitää pikku hiljaa nousta esille, jos meinaavat pysyä jatkuvasti kärjen vauhdissa. Mun mielestä esim. Rafael, Macheda tai Gibson ei vielä ole sillä tasolla, että voisivat paikata tulevan "eläkesiirtymän". Mielenkiintosta nähdä miten hommat Manussa etenee, varsinkin kun SAF jää joskus eläkkeelle. |
DJKaaos 08.04.2010 18:45:45 | |
---|
sikki-six: Mun mielestä esim. Rafael, Macheda tai Gibson ei vielä ole sillä tasolla, että voisivat paikata tulevan "eläkesiirtymän". Gibsonissa en ole koskaan nähnyt mitään superlupausta, vaan sellainen perusjannu, joka voi hyvinkin luoda uran Manussa, kuten vaikka O'Shea on tehnyt. Myös Darren Fletcher kuului ennen tähän kastiin, mutta on noussut tämän ja viime kauden aikana keskikentän avainpelaajaksi. Machedasta en odota Manu-paidasta mitään, sillä en usko, että hänellä lopulta on tulevaisuutta Manussa. Voi puhjeta kukkaan jossain muualla, mikäli hänellä on sitä potentiaalia mitä jotkut puhuvat. Itse en ole huomannu hänessä mitään erikoista. Rafaelin esityksissä on toisinaan lupaavia merkkejä, mutta matkaa on aivan helvetisti vielä sille tasolle, jolla esim. G. Neville parhaimmillaan on ollut. Todella epätasaisia esityksiä kaikenkaikkiaan. Minä olen minä. |
Simo78 08.04.2010 20:12:46 | |
---|
Pitääpä tässä alkaa valmistautumaan hyvään finaaliin, siis siihen missä pelaa Inter vs. Bayern. Ihmeen paskasti manu kyllä hommat hoiti, vielä pari kuukautta sitten olin ihan varma että vievät koko paskan. Mutta jotta ryssivät ensin ekassa pelissä viime hetkellä yhen maalin ja tokassa vielä kaiken lisäksi selvän johdon. No mutta välistä näinkin päin. Bayernin puolella mä tosta kaksikosta olinkin... |
carlos 08.04.2010 21:30:21 | |
---|
Simo78: Pitääpä tässä alkaa valmistautumaan hyvään finaaliin, siis siihen missä pelaa Inter vs. Bayern. Nääh.. Kyllä sitä Lyonille finaalipaikan soisi pelkästään los blancosien tiputtamisen perusteella. Ja toinen poppoo onkin sitten toivottavasti Barcelona ihan henkilökohtaisten mieltymysten mukaan. by the grace of God |
DJKaaos 08.04.2010 21:52:58 | |
---|
carlos: Ja toinen poppoo onkin sitten toivottavasti Barcelona ihan henkilökohtaisten mieltymysten mukaan. Eiköhän Barca vie koko potin taas. Tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta, että joku pysäyttäisi tuon ryhmän. Ellei sitten Inter pysty halvaannuttamaan jollain Murinjomaisella jarrupelillä Barcaa. Tuskin. Minun puolesta Barca saa voittaa koko kilpailun, pelaavat paikoitellen niin satumaista futista. Se on sen arvoista. Minä olen minä. |
carlos 09.04.2010 11:02:43 (muokattu 09.04.2010 11:03:17) | |
---|
djKaaos: Eiköhän Barca vie koko potin taas. Tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta, että joku pysäyttäisi tuon ryhmän. Ellei sitten Inter pysty halvaannuttamaan jollain Murinjomaisella jarrupelillä Barcaa. Tuskin. Minun puolesta Barca saa voittaa koko kilpailun, pelaavat paikoitellen niin satumaista futista. Se on sen arvoista. Se tässä hitusen huolestuttaakin, että suoritukset ovat olleet hyvin ailahtelevia. Seuraaviin peleihin pakisto saadaan varmaan taas kondikseen eli Puyol ja Pique topparipariksi. Alves saa huseerata jatkossakin korkealla laidalla ja Abidal tuo sitten toiselle puolelle hitusen järkevyyttä. Kelpaa. Maxwell on hoitanut hienosti vaihtomiehen tonttinsa, mutta Marquez & Milito eivät kyllä peliaikaa näillä suorituksilla ansaitse, ilman että varoitukset tai loukkaantumiset sitä heille suovat. Keskikenttä on mielestäni läpi kauden hakenut koostumustaan. Sergio Busquets on saanut aivan liikaa peliaikaa suorituksiinsa nähden. Liekö sitten taustalla halu yrittää tehdä omasta kasvatista keskikentän syöttökone? Keita hoitelee tonttinsa ihan mallikkaasti aina kun hänelle pedataan hieman hyökkäävämpää roolia, mutta keskikentän pelintekijäksi hänestä ei ole. Xavi & Iniesta on maailman paras kaksikko pyörittämään peliä, mutta jonkun kolmannen lenkin siihen tarvitsisi. Josko Yaya Toure veisi tärkeissä peleissä Busquetsin paikan..? Hyökkäyksessä Messi on aivan ehdoton. Pedro on myös ollut varsin pirteä läpi kauden. Henrya ei tule ikävä, sillä Bojan parantaa esityksiään mielestäni koko ajan. Zlatan on tehnyt tärkeitä maaleja, mutta edelleen vaikuttaa siltä, ettei hän ole päässyt täysillä mukaan Guardiolan haluamaan pelityyliin. Edelleen odotan sitä, että palaset loksahtavat kohdilleen. by the grace of God |