StJerky 06.04.2010 12:29:24 | |
---|
vpjarvi: Törmäsin tällaiseen palveluun kuin Spotiseek. Ideana on se, että sivusto luo soittolistan käyttäjän palveluun syöttämän artistin perusteella. Tekemääni testilistaan, jonka lähtökohtana oli kanadalainen indiebändi The Besnard Lakes eksyi kyllä yksi biisi Spice Girlsiä, mutta muuten tää tuntuis toimivan ihan hyvin. http://www.spotiseek.com Tämä on hyvä löytö! |
Ei helvetti että ottaa pannuun tuo Gorillazin mainos ärsyttävine brittiaksentteineen ja paskoine musiikkeineen. Tasan 100% sama homma sen vitun Bonobon kanssa. Sääääh hermosavuille -> Orvokin sini, ruusun puna, olen päissäni.... silti seisoo muna |
Johnny Buzz 06.04.2010 19:31:14 (muokattu 06.04.2010 19:31:30) | |
---|
Tappokirves: Ei helvetti että ottaa pannuun tuo Gorillazin mainos ärsyttävine brittiaksentteineen ja paskoine musiikkeineen. Tasan 100% sama homma sen vitun Bonobon kanssa. Sääääh hermosavuille -> Onks kymppi kuussa tosiaan liikaa mielenrauhasta? Tai vaihtoehtoisesti tartu siihen Unibetin tarjoukseen. |
Tappokirves 06.04.2010 23:02:05 (muokattu 06.04.2010 23:04:47) | |
---|
Johnny Buzz: Onks kymppi kuussa tosiaan liikaa mielenrauhasta? Tai vaihtoehtoisesti tartu siihen Unibetin tarjoukseen. Ei olisi jos tälläisellä maksuhäiriöisella muusikonpaskalla olisi joku luottokortti ja olen vissiin liian tyhmä ymmärtämään paypallin systeemiä... E: Ja vittuakos sitä ymmärtämään kun ei ikinä ole rahaa... Orvokin sini, ruusun puna, olen päissäni.... silti seisoo muna |
Tuomoo 06.04.2010 23:08:23 | |
---|
Tappokirves: Ei olisi jos tälläisellä maksuhäiriöisella muusikonpaskalla olisi joku luottokortti ja olen vissiin liian tyhmä ymmärtämään paypallin systeemiä... E: Ja vittuakos sitä ymmärtämään kun ei ikinä ole rahaa... Komppia tälle. "aristoteles666: soundi joko paranee tai ei." |
Johnny Buzz 07.04.2010 12:20:58 | |
---|
Näyttäisi siltä, että Spotify on poistanut premium accounteista invitet. Ainakin omat vapaana olleet kutsut on kadonnut järjestelmästä. Vai liittyiskö tää siihen, että palvelun nettisaitille ei pääse tällä hetkellä kirjautumaan? |
StJerky 07.04.2010 12:30:37 | |
---|
Johnny Buzz: Näyttäisi siltä, että Spotify on poistanut premium accounteista invitet. Ainakin omat vapaana olleet kutsut on kadonnut järjestelmästä. Vai liittyiskö tää siihen, että palvelun nettisaitille ei pääse tällä hetkellä kirjautumaan? Klikkaa Help/Your Account. Avautuu sivu jolla ainakin minulla näkyy olevan vielä 5 invitea. |
Johnny Buzz 07.04.2010 13:45:28 | |
---|
StJerky: Klikkaa Help/Your Account. Avautuu sivu jolla ainakin minulla näkyy olevan vielä 5 invitea. Katos, en vaan osannut. :D |
Tande 07.04.2010 23:09:37 (muokattu 07.04.2010 23:09:46) | |
---|
Kuuntelin Spotifysta Black Sabbathin Mob Rules-albumia. Kun E5150 läheni loppuaan, odotin malttamattomana The Mob Rulesin kitarariffia..legendaariset helinät.......... Hi I'm Jonathan from Spotify!! Anteeksi. |
TommiTomminen 08.04.2010 07:42:05 | |
---|
Tande: Kuuntelin Spotifysta Black Sabbathin Mob Rules-albumia. Kun E5150 läheni loppuaan, odotin malttamattomana The Mob Rulesin kitarariffia..legendaariset helinät.......... Hi I'm Jonathan from Spotify!! Johnny Buzz: Onks kymppi kuussa tosiaan liikaa mielenrauhasta? Tai vaihtoehtoisesti tartu siihen Unibetin tarjoukseen. Oli pakko. Schönen Donau under Vienna sun! |
Velli 08.04.2010 13:42:22 (muokattu 08.04.2010 13:44:19) | |
---|
Sellaisen vinkin voin antaa mainoksista kärsiville että kun mainos alkaa niin laittakaa koneen volat nollille. Tällöin mainos pysähtyy (näin ainakin macin kanssa). Sen jälkeen painakaa välilyöntiä, jolloin mainos lähtee jälleen pyörimään eikä sitä tarvitse näin ollen kuunnella. Edelleenkin, jos mainokset ärsyttävät niin ei muuta kuin Premiumia kehiin. Muutoin turpa kiinni, oikeasti! Näiden mainoksista itkijöiden vuoksi toivon, että ilmainen versio suljetaan joskus. Alan mieluusti itse maksamaan kympin kuussa siitä tiedosta, että kaikki ilmaisversiosta mussuttaneet jäävät ihmettelemään, että kuinkas nyt kun ei enää olekaan koko palvelua tarjolla. Itse käytän ilmaista versiota ja mun mielestä on aivan käsittämättömän hienoa että tällaisen palvelun voi saada ilmaiseksi. Lähes kaikki maailman musiikki rajattomasti käytössä. Siinä ei parit Jonathanit paljoa hetkauta. Ei edes vaikka mainosta pukkaisi joka toisen biisin jälkeen. |
Illu 08.04.2010 14:12:00 | |
---|
Velli: Sellaisen vinkin voin antaa mainoksista kärsiville että kun mainos alkaa niin laittakaa koneen volat nollille. Tällöin mainos pysähtyy (näin ainakin macin kanssa). Sen jälkeen painakaa välilyöntiä, jolloin mainos lähtee jälleen pyörimään eikä sitä tarvitse näin ollen kuunnella. Edelleenkin, jos mainokset ärsyttävät niin ei muuta kuin Premiumia kehiin. Muutoin turpa kiinni, oikeasti! Näiden mainoksista itkijöiden vuoksi toivon, että ilmainen versio suljetaan joskus. Alan mieluusti itse maksamaan kympin kuussa siitä tiedosta, että kaikki ilmaisversiosta mussuttaneet jäävät ihmettelemään, että kuinkas nyt kun ei enää olekaan koko palvelua tarjolla. Itse käytän ilmaista versiota ja mun mielestä on aivan käsittämättömän hienoa että tällaisen palvelun voi saada ilmaiseksi. Lähes kaikki maailman musiikki rajattomasti käytössä. Siinä ei parit Jonathanit paljoa hetkauta. Ei edes vaikka mainosta pukkaisi joka toisen biisin jälkeen. Eipä nuo mainokset muakaan häiritse, tuleehan niitä joka paikasta muutenkin. No Yleltä ei, mutta telkkarilupa kai vastaa premiumia tässä tapauksessa. Ei tässä maailmassa mitään ilmaiseksi saa ja muutama mainos näinkin kivasta palvelusta ei todellakaan ole paljon. Perse edellä puuhun menemisessä on se huono puoli, että pudotessaan tippuu pää edellä maahan. |
esyk 08.04.2010 14:58:21 | |
---|
Velli: Sellaisen vinkin voin antaa mainoksista kärsiville että kun mainos alkaa niin laittakaa koneen volat nollille. Tällöin mainos pysähtyy (näin ainakin macin kanssa). Sen jälkeen painakaa välilyöntiä, jolloin mainos lähtee jälleen pyörimään eikä sitä tarvitse näin ollen kuunnella. Miksi vaivata itseään, kun on paremmatkin keinot? Tosin PC/Windows-käyttäjille vain: http://www.youtube.com/watch?v=euY4S2228V8&fmt=22 |
zekeode 08.04.2010 20:11:23 | |
---|
esyk: Miksi vaivata itseään, kun on paremmatkin keinot? Tosin PC/Windows-käyttäjille vain: http://www.youtube.com/watch?v=euY4S2228V8&fmt=22 Nyt olen nähnyt kaiken. Toivottavasti Spotify lopetetaan kokonaan näiden pellejen takia. Sony onneksi poisti PS3:sta Linux tuen modaajien takia. Kimpparangaistukset on kivoja. Ainakin tekijät saa kivoja kavereita. |
Johnny Buzz 08.04.2010 20:52:19 | |
---|
esyk: Miksi vaivata itseään, kun on paremmatkin keinot? Tosin PC/Windows-käyttäjille vain: http://www.youtube.com/watch?v=euY4S2228V8&fmt=22 Onks se nyt parempi kuunnella sitten mainoksen mittaistaukoa biisien välissä kuin itse mainosta? Jengillä on selkeesti ihan liikaa vapaa-aikaa. |
-Cale 08.04.2010 21:17:59 | |
---|
vpjarvi: Törmäsin tällaiseen palveluun kuin Spotiseek. Ideana on se, että sivusto luo soittolistan käyttäjän palveluun syöttämän artistin perusteella. Tekemääni testilistaan, jonka lähtökohtana oli kanadalainen indiebändi The Besnard Lakes eksyi kyllä yksi biisi Spice Girlsiä, mutta muuten tää tuntuis toimivan ihan hyvin. http://www.spotiseek.com Montako minuuttia tuota playlistiä pitää odottaa? Haku tehty ja mitään ei tapahdu minuutteihin. |
vpjarvi 08.04.2010 21:33:28 | |
---|
-Cale: Montako minuuttia tuota playlistiä pitää odottaa? Haku tehty ja mitään ei tapahdu minuutteihin. Ainakin meikäläisellä tulokset latautuvat ihan muutamassa sekunnissa. Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän. |
Manuel Pyrhullo 09.04.2010 20:04:57 (muokattu 09.04.2010 20:05:31) | |
---|
Johnny Buzz: Onks se nyt parempi kuunnella sitten mainoksen mittaistaukoa biisien välissä kuin itse mainosta? huomattavasti parempi kiitokset esykille ohjelmasta! |
EddieTheHead 11.04.2010 11:14:41 | |
---|
Harvinaisen ärsyttävää, kun ensin tulee "Hi, I'm Jonathan from Spotify!" ja sen jälkeen "Hi, I'm Rebekka from Spotify!" Huoh... |
Mohla 11.04.2010 14:56:23 | |
---|
Harvinaisen ärsyttävää, miten paljon ihmiset jaksaa edelleen nillittää mainoksista ilmaispalvelussa. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|