carlos 18.03.2010 00:00:56 | |
---|
Nyt on sitten kaikki kahdeksan parhaan joukkoon päässeet joukkueet selvinneet. Arsenal jyräsi yllättävän munattoman Porton, oma veikkaus meni ihan mönkään. Robben tälläsi tarvittavan vierasmaalin ja hoiti Bayern Münchenin jatkoon - sääli sinänsä, sillä sympaattinen viola olisi ollut ihan hyvä piristys jatkorundeilla. Lyon piti pintansa suurta ja mahtavaa vastaan, ehdottomasti paras juttu koko mestareiden liigassa tällä kaudella! Manu hoiteli näytöstyyliin Milanin. CSKA on melko yllättävä nimi vielä tässä vaiheessa. Chelsea oli ehkä henkilökohtaisesti suurin pettymys, mutta niin vain Inter jysi jatkoon. Barca hoiti kotonaan homman näytöstyyliin. Bordeaux löi Olympiakosin. Perjantaina taitaa olla seuraavan rundin otteluparien arvonta. by the grace of God |
Black Star 19.03.2010 15:09:10 (muokattu 19.03.2010 15:11:02) | |
---|
Onnittelut Roylle, komea 4-1 voitto Fulhamille eilisessä Europa League-matsissa. Juve sai maalinsa jälkeen kylmää kyytiä ja kotijoukkue jatkoon yhteistuloksella 5-4. Tuli mieleen ne pari Boron matsia muutaman vuoden takaisessa Uefa cupissa kun Viduka ja kumppanit taiteilivat itsenä finaalin saakka. Ainii, niitä arvontojakin pidettiin tänään: CL: Puolivälieräparit Lyon - Bordeaux Bayern München - Manchester United Arsenal - Barcelona Inter - TsSKA Moskova Välierät B. München/ManU - Lyon/Bordeaux Inter/TsSKA M. - Arsenal - Barcelona EL: Puolivälieräparit: Fulham Wolfsburg Hamburger SV Standard Liege Valencia Atletico Madrid Benfica Liverpool Välierät: Hamburger/ Standard Liege Fulham / Wolfsburg Valencia / Atletico Madrid Benfica/ Liverpool "Book them and they will come" |
dipshit 19.03.2010 15:25:02 | |
---|
Mistä näkis että mitä noita CL-otteluita näytetään tv:ssä? Toi Bayern - ManU kiinnostais ns. vitusti. |
Siki-Siki 19.03.2010 15:55:27 | |
---|
"eipä paljoo kyllä liima lennelly sillon 5-7 -vuotiaana kun laakerin katkarapu ensimmäistä kertaa napisi" -laakeri |
carlos 30.03.2010 23:43:58 | |
---|
Olipa peli. Molemmilla tuntui olevan paikkoja vaikka kuinka paljon ja tässä tulos. Sinänsä ei voi kuin ilahtua, jos 88 minuutin vastahyökkäyksien odottelu ei tuota tulosta. Hyvästä tilanteesta lähdetään ens matsiin, vierasmaalin ansiosta ManU on edelleen ennakkosuosikki. by the grace of God |
Funkånaut 30.03.2010 23:52:57 | |
---|
Hyvä Bayern!!! "He must be smokin' some heavy doobies." |
Daelos 31.03.2010 00:57:11 | |
---|
Mitä zorro teki kentällä? http://www.last.fm/user/Daelos |
Funkånaut 31.03.2010 01:04:19 | |
---|
Daelos: Mitä zorro teki kentällä? Ainakin alun perusteella oli ManUn paras pelaaja. Loppuottelusta sitten toikin jo omalle joukkueellen positiivistakin peliin. "He must be smokin' some heavy doobies." |
Loijaa 31.03.2010 01:46:36 | |
---|
nautin nähdessäni munan häviävän You know that I would be a liar |
MV 31.03.2010 07:34:36 | |
---|
En ole mikään kovinkaan intohimoinen futismies, mutta eilinen matsi oli kyllä helvetin viihdyttävä. Paljon tilanteita eikä liiaksi nurmessa parkumista. Saisivat aina pelata noin. |
masterhat 31.03.2010 10:00:17 | |
---|
itekään en juuri futista seuraa, mut oli kyl niin vitun hienoo ku manu hävis, vaikkakin vieras maali taskus jne. mut aijajajajajai ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
reino 31.03.2010 10:10:35 | |
---|
Aika heikkoa peliä kyllä Manulta. Varsinkin toisella puoliajalla, mutta eipä ole vielä tätä otteluparia läheskään ratkottu. Varsinkin kun Manu vielä tuon vierasmaalinkin nappasi. Toivottavasti ei tule pitkää poissaoloa Rooneylle. Aika paljon hänen harteilla ollut tuo maalinteko. ding-dong |
DJKaaos 31.03.2010 15:42:14 (muokattu 31.03.2010 18:09:52) | |
---|
reino: Aika heikkoa peliä kyllä Manulta. Varsinkin toisella puoliajalla, mutta eipä ole vielä tätä otteluparia läheskään ratkottu. Varsinkin kun Manu vielä tuon vierasmaalinkin nappasi. En oikein ymmärtänyt Fergusonin ajatuksenjuoksua tuossa eilisessä pelissä, lähinnä taktisessa mielessä. Tarkoitus oli selkeästi puolustaa johtoaan ja kytätä vastaiskuja, mutta silti kentälle otettiin puhdasta hyökkäysvoimaa lisää, mutta pelityyli ei kyllä muuttunut tippaakaan hyökkäävämmäksi. Paikkojahan Manulla olisi ollut tehdä pari maalia lisää, mutta niin niitä paikkoja olisi ollut Bayernillakin. Tilanne on täysin auki 2. osaotteluun mentäessä. Toivottavasti ei tule pitkää poissaoloa Rooneylle. Aika paljon hänen harteilla ollut tuo maalinteko. Kuudesta viikosta puhutaan yleisesti. Järkyttävän suuri menetys Manulle. Unitedin hyökkäyspeli ja viimeistely nojaa Ruuniin niin rajusti, että se ei voi olla näkymättä. Nyt täytyisi vaan muiden hyökkääjien nostaa tasoaan. Berbatovista tuskin on millään tasolla Rooneya korvaamaan. Berban liike ei riitä, eikä yksinkertaisesti halu riitä. Tuossa tuo Rooneyn loukkaantumiseen johtanut tilanne: http://www.youtube.com/watch?v=TqN4RYgpeUg E: Sky Sportsin mukaan 2-4 viikkoa olisi saikun pituus. Minä olen minä. |
Simo78 31.03.2010 23:40:02 (muokattu 31.03.2010 23:43:21) | |
---|
djKaaos: Tuossa tuo Rooneyn loukkaantumiseen johtanut tilanne: http://www.youtube.com/watch?v=TqN4RYgpeUg E: Sky Sportsin mukaan 2-4 viikkoa olisi saikun pituus. Kuinkahan monta kertaa on omat nilkat muljahtaneet juurikin tuolla tavalla, n.10 veikkaisin? Yleensä juurikin tuon aikaa mennyt, mutta enpä ihmettele vaikka noiden ihmerohdoilla ois jo viikossakin pelikunnossa. Siis jos on vain venähtäneet, taas jos jotain on revennyt niin voi olla pidempikin paussi edessä. Jossain telkkarin urheilusähkeistä luin, että iso F. ois väittänyt että rooneytä potkaistiin koiville loukkaantumisen yhteydessä? Kova isku manulle jokatapauksessa. Tässä kun on tullut hehkutettua manua, mutta eilen oli kyllä niin surkeaa ettei tosikaan. Ansaittu voitto saksalaisille ja enpä menisi suremaan jos hoitaisivat tuon parin. btw. Olic on työmoraaliltaan ehkä kovin jätkä ikinä, joka pelissä mitä mä oon siltä nähnyt vetää aina ihan satalasissa, vois kaiken maailman c.ronaldot, drogbat ja berbatovit ottaa mallia... |
DJKaaos 31.03.2010 23:48:13 (muokattu 31.03.2010 23:51:28) | |
---|
Aikamoinen peli oli tuo Arsenal - Barcelona. Vastaavanlaista alkurynnistystä kuin mitä Barca esitti ottelun alussa en muista vähään aikaan nähneeni. Mykistävää. Viihdyttävä peli, vaikka Arsu oli täydellisesti jyrän alla 70 minuuttia. Kaksi vierasmaalia Barcalle saattaa riittää, mutta vähän turhan lähelle Barca päästi Arsua tuossa loppupuolella. Pelikiellot tuovat 2. osaotteluun oman mielenkiintonsa. E: Simo78: Jossain telkkarin urheilusähkeistä luin, että iso F. ois väittänyt että rooneytä potkaistiin koiville loukkaantumisen yhteydessä? Jaloille tallomisesta itse luin. Kunhan vaan Ferguson tunnekuohuissaan selittää. Tuosta videosta näkee, että koko tilanne on lähinnä huonoa tuuria ja epäonnea. Minä olen minä. |
Akitus 01.04.2010 22:16:12 | |
---|
Vaikka täällä onkin keskustelua käyty tsämppäristä lähinnä viime aikoina, niin isketään tällainen uutinen tähän väliin: http://www.hjk.fi/uutiset/7659/1 Onnea vaan Raitalalle Hoffenheimiin, toivottavasti vastuuta tulisi jatkossa enemmän, jo ihan maajoukkueenkin tulevaisuuden kannalta. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
DJKaaos 02.04.2010 12:38:25 | |
---|
Akitus: Onnea vaan Raitalalle Hoffenheimiin, toivottavasti vastuuta tulisi jatkossa enemmän, jo ihan maajoukkueenkin tulevaisuuden kannalta. Juu toivoa sopii. Vähän takkuista on ollut hällä, mutta toivottavasti nyt avautuu mahdollisuuksia enempi. Oli muuten hyvät pelit eilen Eurooppa liigassa. Sähäkkätä ja säpinää. Vähän harmittaa, kun Fulham ei pystynyt pitämään maaliaan loppuun asti puhtaana. On kyllä ollut aika täyteläinen viikko futiksen osalta. Joka päivä jotain ja todellinen huipennus huomenna, kun Manu ja CSKA Lontoo iskevät yhteen. Minä olen minä. |
Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
El_Jyrkkä 06.04.2010 20:21:09 | |
---|
Tulee kyllä mielenkiintoinen ottelu tuosta täniltaisesta, kuitenkin molemmilla loukkaantumisia/poissaoloja jonkin verran. Barcan materiaali kestää kyllä Puyolin, Zlatanin ja Piquen poissaolon, mutta kestääkö Arsun jengi, kun Fabregás, Arshavin, Song, Gallas ja Campbell ovat näillänäkymin kaikki poissa? epäilen vahvasti. Barcalla on kuitenkin laittaa kentälle Milito, Bojan ja Henry. Marguéz (tuskin avaukseen, ollut aika paska viimeaikoina), Chygryskiy (riittääkö taso mestareiden liigaan?) ovat todennäköisesti penkillä, jos Pep peluuttaa Touréa topparin paikalla. Myös Abidal voisi pelata topparina, tosin veikkaan ettei Maxwell kestä Walcott'n vauhtia, jos hänet laidalle nostetaan. Bojan on loistanut viimeaikoina, mutta miten Henry? ei ihmeempiä näyttöjä, tuskin aloitukseen. Veikkaan Barcan aloituskokoonpanoksi; Valdes Alves-Toure-Milito-Abidal Busquets-Xavi-Keita Messi-Pedro/Iniesta/Henry(joku noista kolmesta, Pedro todennäköisin.) Bojan penkillä: Pinto Maxwell Marquéz Henry Jeffren Iniesta(jos kunnossa) Chyqrynskiy Kyllähän Barca tämän todennäköisesti vie, Kotikenttä, vahvempi materiaali ja pakkovoitto; todennäköisesti nähdään tänään todella hyvä peli :) "Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." |
Henkka370 06.04.2010 22:28:25 | |
---|
Lionel Messi hattutemppu!!! SaiPa! Detroit sucks! |