Aihe: Tim Burtonin Alice In Wonderland
1 2 3 4
Rotuvaari
21.03.2010 16:33:36
Teijo K.: Must pitäis taputtaa aina. Esim. kun tarjoilija tuo kahvit pöytään läikyttämättä jne. "Olipas onnistunut matkalipun leimaaminen konnarilta, pienet aploodit sille"

Itse muistan Bostonin-lennollani, miten pääsin ensimmäistä kertaa kymppikerhoon. Silloin kyllä aplodeja sateli useita ja osa tuli päin näköä. Oli ollut samaan aikaan joku ruokamyrkytystapaus tms. Ihmettelinkin kun porukka hakkasi koko ajan ovea. Eivät idiootit ymmärtäneet miten hidasta noista nukeista on päästellä ilmoja pihoille. Huusin kyllä moneen kertaan, että täällä on parit nuket, vaan siitäpä suivaantuivat ja tulivat oven läpi. Ihme hermoheikkoja ja kärsimättömiä housuunsa paskovia orangutangeja koko peltilaatikko täynnä.

Tästä Ihmemaasta sen sijaan tuli mieleen enempi keskeneräinen Narnia-Sormustenherra-äpärälapsi, joka ei oikein innostanut. Hookissa käyttivät samaa ideaa jo kauan sitten, eikä sekään ollut kaksinen raina. 3d oli toki jees, mutta kun sen pitäisi tukea elokuvaa, eikä päinvastoin. Burton voisi unohtaa nyt Disneyn ja alkaa tehdä ihan oikeita katsottavia elokuvia. Se tanssikohtaus lopussa...sitä en halua nähdä enää koskaan - kumpaakaan.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Rhesus
22.03.2010 18:08:32
Oon ajatellut että jos pilvessä menisi katsomaan, vaikuttaisi just sellaselta rainalta.
Bluesmies
23.03.2010 22:56:18
Veksu: Itse muistan Bostonin-lennollani, miten pääsin ensimmäistä kertaa kymppikerhoon. Silloin kyllä aplodeja sateli useita ja osa tuli päin näköä. Oli ollut samaan aikaan joku ruokamyrkytystapaus tms. Ihmettelinkin kun porukka hakkasi koko ajan ovea. Eivät idiootit ymmärtäneet miten hidasta noista nukeista on päästellä ilmoja pihoille. Huusin kyllä moneen kertaan, että täällä on parit nuket, vaan siitäpä suivaantuivat ja tulivat oven läpi. Ihme hermoheikkoja ja kärsimättömiä housuunsa paskovia orangutangeja koko peltilaatikko täynnä.

Nuket? Täh?
Rotuvaari
23.03.2010 22:57:47
Bluesmies: Nuket? Täh?

Duke Nukemmmm! En saatana ala aikuiselle ihmiselle tätä selittää.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
tomaattiorava
24.03.2010 17:02:45
Rhesus: Oon ajatellut että jos pilvessä menisi katsomaan, vaikuttaisi just sellaselta rainalta.

kyllä avatar ois tuhat kertaa parempi pajarileffa. Parempi leffa muutenkin, tää liisa ihmemaassa oli suolanen pettymys ja ihan paska.
Bluesmies
24.03.2010 20:18:24
Veksu: Duke Nukemmmm! En saatana ala aikuiselle ihmiselle tätä selittää.

That's the spirit!
Teijo K.
03.04.2010 19:15:21

2d versiona. Ensimmäinen kerta kun petyin Burtonin leffaan. Olis pitänyt 3d versio mennä kyyläämään niin olisi ollut edes silmäkarkkia.
päänahka
03.04.2010 20:28:36
Teijo K.: olisi ollut edes silmäkarkkia.

No enpä tiedä.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)