Aihe: X Factor
1 2 3 4 517 18 19 20 2127 28 29 30 31
JPQ
05.04.2010 09:47:52

Hot RedX: Samuli on törkeän hyvä laulamaan. Ja tuo poikabändi on ensimmäinen suomalainen tosissaan otettava poikabändi.

Hyvin sanottu tuossa nuo onkin nuo suosikkini plus sitten elias joka ehkä ykkönen. vaikeapa sanoa onko Samuli parempi minusta. Mielenkiintoista mitä sukulainen sanoo kun kysyn no jollain tietoja ja lahjoja jonka takia he ovat parempia sanomaan.
ps. lindalla oli muuten kaamein asu koskaan ohjelman historiassa kuten myös SoulSisterisilläkin.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Bluesmies
05.04.2010 10:42:19
JPQ: Hyvin sanottu tuossa nuo onkin nuo suosikkini plus sitten elias joka ehkä ykkönen. vaikeapa sanoa onko Samuli parempi minusta. Mielenkiintoista mitä sukulainen sanoo kun kysyn no jollain tietoja ja lahjoja jonka takia he ovat parempia sanomaan.
ps. lindalla oli muuten kaamein asu koskaan ohjelman historiassa kuten myös SoulSisterisilläkin.

Mun mielestä toi Samuli on kyllä aivan perseestä. Epävireistä, hentoa eikä mitään karismaa.

Ja kyllä, olen paskempi laulaja itse, mutta arvostelen silti.
Rattata
05.04.2010 12:23:10
Tuomarit on todellinen fail, enemmän vieläpä kuin ohjelman alussa. Se on ihan sama vaikka niiden omat laulajat piereskelisi siihen mikkiin, niin sieltä tulee ylistyssanoja. Uittu mikä vitsi!
Simo78
05.04.2010 13:42:36
Bluesmies: Ja kyllä, olen paskempi laulaja itse, mutta arvostelen silti.

Mua aina naurattaa kun ei muka sais arvostella jos ei ite ole parempi. Kyllähän sitä voi osata arvostella ja hyvinkin vaikkei ite osaisikaan. Mun on kyllä tosi vaikea nähdä noissa kenenässäkään "oikeaa" potentiaalia. Siinnä poikakuorossa vois olla aineksia suomen baseballsiksi. Taasen sooloartistit ei ole kukaan mun mielestä samalla tasolla kuin idolsista tulleet, abreut tuiskut puut yms.
Hot RedX
05.04.2010 15:00:20
Simo78: Mua aina naurattaa kun ei muka sais arvostella jos ei ite ole parempi. Kyllähän sitä voi osata arvostella ja hyvinkin vaikkei ite osaisikaan. Mun on kyllä tosi vaikea nähdä noissa kenenässäkään "oikeaa" potentiaalia. Siinnä poikakuorossa vois olla aineksia suomen baseballsiksi. Taasen sooloartistit ei ole kukaan mun mielestä samalla tasolla kuin idolsista tulleet, abreut tuiskut puut yms.
Kaipa nää formaatit aikalailla arvosteluun perustuu. (Kyllähän ne tuomaritkin arvostelee vaikka tuskin niistä kukaan laulaa paremmin(?)
Se voittaa, josta pidetään eniten. Kyllä kansa tietää!
Tupuna
05.04.2010 22:14:05
Myötähäpeä on aivan kauheaa. Miksi tunnen paljon karismaattisempia ja parempia laulajia, kuin esimerkiksi jokin Merja Niekka? Mieletöntä karaokelaulantaa ja kamalaa amatöörimäisyyttä kautta linjan. Kyllä tuli ikävä Kristian Meurmanin Lapin Kesää ja Ari Koivusen useita vetoja.

Kukaan noista ei ole hyvä. Ja se on jo paljon se.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Simo78
05.04.2010 23:13:05
Kyllä tuli ikävä Kristian Meurmanin Lapin Kesää

Tossa tapauksessa ois kandennut katsoa "meidän häät" missä oli meurman ja sen akka, sen jälkeen tuli ikävä äitiä/partaterää/hirttosilmukkaa :-DD
Linnunlaulupuu
06.04.2010 01:56:00
Kristian Meurmania ei tule ikävä.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Tupuna
06.04.2010 08:18:07 (muokattu 06.04.2010 08:32:08)
Simo78: Tossa tapauksessa ois kandennut katsoa "meidän häät" missä oli meurman ja sen akka, sen jälkeen tuli ikävä äitiä/partaterää/hirttosilmukkaa :-DD

Katsoin sen. Oli kyllä aika hirveetä katottavaa, myönnetään. Ahdisti.

No mutta silti Meurmanin Lapin kesä on näitten kykykilpailujen paras veto koskaan (ja se on kyl aika vähän). Tulkinta on tosi hieno. http://www.youtube.com/watch?v=9jZy-QUmCCQ

E: Ja Ari Koivusen finaaleissa vetämä Still Loving You oli myös kova. Ei kukaan X-factorin osallistujista pääse eikä tule pääsemään samalle tasolle, että katsojissa joitain tunteita heräisi. Nyt kun muistelee Idolsin kolmoskautta yleisestikin, niin olihan siinä nyt koko finaalikahdeksikko paljon kovempi kuin kukaan yksittäinen laulaja X-Factorissa. Ari Koivunen, Anna Abreu, Kristiina Brask, Kristian Meurman, se nyt-jo-kuollut Hanna-Mia, joku hevi-Johanna... jne.
Deep Shadow
06.04.2010 11:05:02 (muokattu 06.04.2010 11:06:58)
Kyllähän tää melkoista karaokelaulantaa on tosiaan ollut, sen vähän mitä oon näitä livekonsertteja nähnyt.

Tavallaan säälikin noita tuomareita kohtaan, että formaatin puitteissa joutuvat sitten hehkuttamaan, että olipa kova veto. Asettavat siinä oman arvostelukykynsäkin melko heikkoon valoon ja vieläpä julkisesti.
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Lennu
06.04.2010 12:44:30

Tupuna: Katsoin sen. Oli kyllä aika hirveetä katottavaa, myönnetään. Ahdisti.

No mutta silti Meurmanin Lapin kesä on näitten kykykilpailujen paras veto koskaan (ja se on kyl aika vähän). Tulkinta on tosi hieno. http://www.youtube.com/watch?v=9jZy-QUmCCQ

E: Ja Ari Koivusen finaaleissa vetämä Still Loving You oli myös kova. Ei kukaan X-factorin osallistujista pääse eikä tule pääsemään samalle tasolle, että katsojissa joitain tunteita heräisi. Nyt kun muistelee Idolsin kolmoskautta yleisestikin, niin olihan siinä nyt koko finaalikahdeksikko paljon kovempi kuin kukaan yksittäinen laulaja X-Factorissa. Ari Koivunen, Anna Abreu, Kristiina Brask, Kristian Meurman, se nyt-jo-kuollut Hanna-Mia, joku hevi-Johanna... jne.

Kyllä kovin oli wickholmin long and winding road.
My life is like an Opel-highway.
Toveri
06.04.2010 12:58:01

Lennu: Kyllä kovin oli wickholmin long and winding road.

Eiku Pete Seppälän "Hold the Line".
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
tender.insanity
06.04.2010 14:30:04
Lennu: Kyllä kovin oli wickholmin long and winding road.

Taisit siis missata Ibi Loven?
Tupuna
06.04.2010 15:21:17
Toveri: Eiku Pete Seppälän "Hold the Line".

Idolsin kakkoskausi peteseppälöineen ja ilkkajääskeläisineen oli kyllä kauheeta katsottavaa ja kuunneltavaa. Mieleen ovat jääneet kyllä Agnes Pihlavan kamalat tulkinnat ja maailman suppein ääniala, Pete Seppälän kammottava naamavärkki sekä Ilkka Jääskeläisen Taivas lyö tulta. Siis huhhuh, se oli melkein yhtä kamalaa kuin tämä X-Factor.

Miksi ihmeessä sitten Idolsin kolmoskausi olikin niin hyvä ja viihdyttävä? Nää on joitain henkimaailman juttuja.
kyseinen
06.04.2010 15:40:03
Tupuna: Pete Seppälän kammottava naamavärkki.

Mitä IHMETTÄ tarkoitat? http://userserve-ak.last.fm/serve/252/275101.jpg
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Tupuna
06.04.2010 15:50:47
kyseinen: Mitä IHMETTÄ tarkoitat? http://userserve-ak.last.fm/serve/252/275101.jpg

Haluaisitko olla TUON miehen fani? Ei miellytä naista, ei miestä, ei ketään. Vähän tulee samanlainen operaatio mieleen kuin tuolla Salkkari-topicissa "Sammon taonta". Eli sama, mitä Salkkareiden Sammolle vois tehdä, ja mitä Seppä Ilmarinenkin vanhoissa taruissa takoi.

Idolsin kakkoskaudella inhoa herätti myös Agnesin huono englanti. Ja sitten se vielä teki englanninkielisen levyn, voi inho! Kolmoskaudella Anna Abreun vireenheittokin oli siedettävämpää.

Kakkoskaudella oli myös aika hirveä Henna Heikkinen sekä se vietnamilainen Roni Tran.
Jormaz
06.04.2010 17:03:12
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
VikiViljami
06.04.2010 17:09:38
Jormaz: http://starzcentral.files.wordpress.com/2008/08/rtran-since1987.jpg
Meikä ainakin on fani.

Miksi tuo pää on niin iso.
Boys keep swingin
Rhapa
06.04.2010 17:50:47
Vaikkakin tämä x-factor paskaa onkin, niin sanottakoon laulajien puolesta sen verran, että onhan se ihan eri asia vetää bändin kanssa livenä, kuin näiden viiden markan taustanauhojen. Jos siis verrataan noihin meurmanin Lapin kesään yms. idolsvetoihin. Bändi elää sen laulajan mukana ja molemmat ruoskivat parhaassa tapauksessa toisistaan irti parhaan mahdollisen suorituksen. Nyt ei tuohon ole mahdollisuuksia.
gigity gigity
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)