Juugeli 04.04.2010 09:37:01 | |
---|
Nää on mielenkiintosia nämä teemaillat, missä on noin tiukasti rajattu biisivalikoima. Aikaisemmin esimerkiksi Queen, tällä kertaa Rollarit. Siinä viimeistään huomaa että osaako laulaja tehdä biisin omakseen. Esimerkiksi Siobhan oli taas ihan suvereeni. Lacey sitten tippui. Silmänruokaa siis himppasen vähemmän, biisivalinnoista en kyllä hirveästi tykännyt. Jotenkin sensuelli tapa sillä kyllä laulaa. Tuomarit ehdotteli jotain kantria sen laulettavaksi. Paskat, sanon minä. Etsikööt jostain 2000-luvun Serge Gainsbourgin ja ruvetkoon sille Jane Birkiniksi :D A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
tsugaru 04.04.2010 10:20:30 (muokattu 04.04.2010 10:49:16) | |
---|
Juugeli: Nää on mielenkiintosia nämä teemaillat, missä on noin tiukasti rajattu biisivalikoima. Aikaisemmin esimerkiksi Queen, tällä kertaa Rollarit. Siinä viimeistään huomaa että osaako laulaja tehdä biisin omakseen. Esimerkiksi Siobhan oli taas ihan suvereeni. Tulee uusintana ma 13.20. edit: Vedin hätäiset johtopäätökset erään finalistin itkuisesta ilmeestä. Eihän se mihinkään ole pudonnut. Onneksi. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
vanttera 04.04.2010 11:11:45 | |
---|
Mua on _aina_ ärsyttänyt tossa ohjelmassa se, että kun joku tyyppi tekee jonkun hyvän jutun, niin sen jälkeen se laitetaan tekemään se 45 kertaa uudestaan. Esim. sen Garcian "popppikset akustisina indienä" tai ton Siobhanin "pakko kiljua biisin lopussa vaikkei se sopis siihen lainkaan". Kyä mää sitä silti katton, ei siinä. Mut jotenkin se hyvien ideoiden ryöstökalastus rasittaa. Katkera nitisiä. |
this1sux 04.04.2010 21:09:16 | |
---|
vanttera: Mua on _aina_ ärsyttänyt tossa ohjelmassa se, että kun joku tyyppi tekee jonkun hyvän jutun, niin sen jälkeen se laitetaan tekemään se 45 kertaa uudestaan. Esim. sen Garcian "popppikset akustisina indienä" tai ton Siobhanin "pakko kiljua biisin lopussa vaikkei se sopis siihen lainkaan". Tuo on kyllä totta. Mutta. Kyllä Crystal ja Siobhan on vaan sanalla sanoen loistavia o_O. Vaikka Siobhanin kiljumiset menikin vähän ohi, niin se itsevarmuus ja pelottomuus yhdistettynä loistavaan ääneen ja tekniikkaan toimii 100%. Edelleen tykkään Didinkin tyylistä, vaikkei ihan nappisuoritus tällä kertaa ollutkaan. Jos kaikki pojat tippuisivat niin ainoastaan Big Mikeä jäisin kaipaamaan. Ihmettelen, jos seuraava Idol ei ole tyttö. Aika heikkotasoinen ilta oli tänään, ainoastaan nuo em. 3 tyttöä teki illasta katsomisen arvoisen. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
Johnny Buzz 04.04.2010 21:10:44 (muokattu 04.04.2010 21:56:42) | |
---|
this1sux: Edelleen tykkään Didinkin tyylistä, vaikkei ihan nappisuoritus tällä kertaa ollutkaan. Meitsi diggailee kanssa Didistä, vaikka tuomarit dissailevat sitä aika ajoin. Sillä on hieno soundi. Muita omia suosikkeja on Andrew Garcia, Crystal ja Casey. Big Mike on persoonana kyllä kiinnostava, mutta ei se kuitenkaan laulajana oo vahvimmasta päästä. Jotenkin sen ääni ei vaan aukee noissa biiseissä. |
Hot RedX 04.04.2010 21:55:38 | |
---|
Mättöpiiska: Crystal ja Casey on suosikkeja täällä. Siobhan ja Big-Mike mustat hevoset. Aikalailla olen samaa mieltä! |
maths 04.04.2010 22:05:36 | |
---|
Mä en vaan millään älyä tota Crystalin hehkutusta. Hienosti vetää, ei siinä mitään, mut eikö noita samantyylisiä kitara + ääni- laulajia ole oikeasti miljoona pienissä kuppiloissa, ja vetääkö Crystal sitten ratkaisevasti paremmin kuin he? money for nothing and chicks for free |
Hot RedX 04.04.2010 22:09:54 (muokattu 04.04.2010 22:10:46) | |
---|
zoug: Mä en vaan millään älyä tota Crystalin hehkutusta. Hienosti vetää, ei siinä mitään, mut eikö noita samantyylisiä kitara + ääni- laulajia ole oikeasti miljoona pienissä kuppiloissa, ja vetääkö Crystal sitten ratkaisevasti paremmin kuin he? Mun mielestä vetää tuossa joukossa hyvin! Suhteellisen puhtaasti ja tyylilleen uskollisesti. Lisään vielä; kitaran voisi jättää joskus pois esityksestä. |
bedlam 05.04.2010 00:05:48 (muokattu 05.04.2010 00:07:38) | |
---|
Johnny Buzz: Meitsi diggailee kanssa Didistä, vaikka tuomarit dissailevat sitä aika ajoin. Sillä on hieno soundi. Tuota oon ihmetelly pitkään, tuntuvat aina haukkuvan vaikka meikäkin tykkää kovasti. Ja Rändi oli taas että pitchy, mutta en minä Didin laulussa sitä kuule. Casey kuitenkin ykkössuosikki. Haastatteluissa vaikuttaa jotenkin hitaalta ja pimeeltä tyypiltä, mutta laulaessaan aina nostattaa hyvällä tavalla kylmät väreet. Sillä pitkätukkakitaristijätkällä on kyllä kans hemmetin hyvä ääni, mutta jotenkin se on sellanen Nickelback. |
bedlam: Sillä pitkätukkakitaristijätkällä on kyllä kans hemmetin hyvä ääni, mutta jotenkin se on sellanen Nickelback. Eiks se Casey oo just se pitkätukkakitaristijätkä? |
vanttera 05.04.2010 09:36:05 | |
---|
bedlam: Sillä pitkätukkakitaristijätkällä on kyllä kans hemmetin hyvä ääni, mutta jotenkin se on sellanen Nickelback. Se on kyl erittäin sitä. Mulle hlökohtaisesti aika vastenmielistä muovirokkia semmosta, vielä kun vetää poweroflovee ja tiluttaa päämäärättömästi biisin lopussa -_- Magnus on kiva joo, Bowersoxilla kova rutiini, ehkä liiankin kova. Miehistä se David Cook vol2 on ihan jees kait, jotenkin taso lässähtänyt koko kisassa viime jaksoissa. Katkera nitisiä. |
Sävis 05.04.2010 12:04:47 | |
---|
Eilisessä jaksossa parhaiten veti mun mielestä Crystal, Siobhan, Aaron ja Big Mike. Aaronin veto ei ollut ehkä täydellistymä, mutta on siinä kyllä teinipojalla hurjasti karismaa ja ääntäkin. Big Miken biisivalinta oli vähän göö, mutta mä tykkään siitä kyl aina. Paige sais luvan tippua, niin hirveetä kidutusta se sen veto oli. LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!! |
this1sux 05.04.2010 12:36:15 | |
---|
bedlam: ...Casey kuitenkin ykkössuosikki. ...Sillä pitkätukkakitaristijätkällä on kyllä kans hemmetin hyvä ääni, mutta jotenkin se on sellanen Nickelback. Casey = pitkätukkakitaristijätkä. Lienekö tarkoittanut Caseylla Laceyta, joka tippui jo aiemmin? Toisaalta pimee ja hidas tyyppi osuisi parhaiten Siobhaniin, itse ihmettelin melkoista hitautta haastattelussa. Crystal kuulostaa hetkittäin melkoisesti Alanisilta, muulloinkin kuin laulaessaan hänen biisejä, ja sillä saa kyllä mun pisteet. Tunnetta ja tulkintaa löytyy, ilman että menee epävireiseksi tai huutamikseksi. Toisaalta en tiedä kyllä mitä Idol-formaatti hänelle/hänellä tekee, jos voittaisi. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
bedlam 05.04.2010 12:57:52 (muokattu 05.04.2010 12:59:24) | |
---|
Johnny Buzz: Eiks se Casey oo just se pitkätukkakitaristijätkä? No perse, pitkä päästäisloma takana ja juunou. Tarkoitin Siobhania siis. |
Bluesmies 05.04.2010 20:10:33 | |
---|
Omat suosikkini: Voimasukat, Casey, Didi ja Siobhan. |
Tupuna 05.04.2010 22:05:57 | |
---|
Siobhan Magnus veti Superstitionin niin rennosti ja hienosti! Ehdoton suosikkini, mahtava tyttö! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Sävis 05.04.2010 23:26:00 | |
---|
Sävis: Paige sais luvan tippua, niin hirveetä kidutusta se sen veto oli. Olipa hyvä, että kerrankin kävi niinkun piti. LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!! |
tsugaru 07.04.2010 09:44:30 | |
---|
Tupuna: Siobhan Magnus veti Superstitionin niin rennosti ja hienosti! Ehdoton suosikkini, mahtava tyttö! Herätti kappaleen henkiin totisesti. I Heard It Through the Grapevine -kappale ei oikein herännyt, mutta Garcialta voisi muuten odottaa vielä hyviä esityksiä. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Hot RedX 10.04.2010 22:18:14 (muokattu 10.04.2010 22:18:40) | |
---|
Oli hienoa nähdä Crystal ilman kitaraa... |
Johnny Buzz 10.04.2010 23:03:38 | |
---|
Toi tän päivän jakso oli tasoltaan kyllä paras tähän mennessä. Tällä viikolla tuli Jenkeissä uus jakso teemalla Lennon-McCartney. Tylsä teema ja käytetty jo parina aikaisempanakin vuonna. Toi tänään Suomessa tullut soul/ r'n'b -teema oli niin paljon parempi. Diggailin etenkin Andrew Garcian vedosta. |