Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Disney: The Hunchback Of Notre Dame
1 2
LNA
16.11.2005 23:34:31 (muokattu 16.11.2005 23:35:11)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis voi jumankeka mikä leffa. Uskomattoman hyvin "kuvattu" (piirtämällä) - käsittämättömän mahtavat musiikit ja uskomaton laulajakaarti: Etenkin kertojana toimiva Narri (kunnon hevi-jau!!). Ellet ole nähnyt tätä elokuvaa englanniksi, on sinun hetimiten huomenna käytävä vuokraamassa se.. Ja elettävä tämä loistava kokonaisuus - Disneyklassikoiden disneyklassikko - minun ja muiden fanien kanssa.
 
Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now!
Life's a beach and then you dive.
cldron
17.11.2005 00:13:19 (muokattu 17.11.2005 00:13:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esmeralda on aikas hot..
miks suomessa ei voi olla sellasia mustalaisia..
täältä löytyy vaan näitä:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Miss_Lindgren
 
EDIY: Ja leffahan on muutenkin aivan loistava!
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Jäärä
17.11.2005 09:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluan saattaa eriävän mielipiteeni tiedoksi!
 
Riipii aivan sairaasti otsalohkosta se seikka, että jokaiseen Disneyn kokopitkään animaatioon isketään leima "Disney-klassikko". Klassikoksi kypsytään usien ajan saatossa. Mun mielestä tota Notre Damen kellonsoittajaa voisi jopa kutsua jonkinsortin "välityöksi", joka on pakko tehdä, että saadaan se yksi leffa per vuosi tehtyä.
 
Noh, ihan jees se kuitenkin on, muttei mikään klassikko.
 
Omat suosikit Disneyn tuotannosta:
 
- Aristokatit
- Viidakkokirja
- Leijonakuningas
- Monsterit Oy
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
author
17.11.2005 11:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riipii aivan sairaasti otsalohkosta se seikka, että jokaiseen Disneyn kokopitkään animaatioon isketään leima "Disney-klassikko"
 
Minä kun luulin että tuo klassiko viittaa siihen että itse tarina Notre Damen kellon soittajasta on jo klassikko. Disney vaan liittää nimensä siihen mukaan.
 
Mutta on tuo ihan koskettava leffa. Ei nyt ehkä yksi parhaista mutta ei huonoimmistakaan.
 
Minua taas raastaa se että Disneyn leffoissa pitää aina laulaa 10 minuutin välein.
 
Jani The Rock
17.11.2005 12:17:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua taas raastaa se että Disneyn leffoissa pitää aina laulaa 10 minuutin välein.
 
Tämä on totuus.
 
Laulukohtaukset elokuvissa ovat ylipäänsä todella vaivaannuttavia. Kun laulu raikaa ja soitto soi, kiemurtelen aina TV-tuolissani kuin housuni olisivat täynnä pieniä mutta pahansisuisia muurahaisia.
 
Ainoana poikkeuksena Tim Burtonin animaatiot sekä Rocky Horror Picture Show.
 
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
cldron
17.11.2005 12:26:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulukohtaukset elokuvissa ovat ylipäänsä todella vaivaannuttavia. Kun laulu raikaa ja soitto soi, kiemurtelen aina TV-tuolissani kuin housuni olisivat täynnä pieniä mutta pahansisuisia muurahaisia.
 
en ole itsekään noita liiemmin ymmärtänyt.. kakarana noissa disneyn muuten loistavissa "klassikoissa" vitutti ainoastaan se jatkuva laulaminen.. vielä kun 90% lauluista on sellasia yli-ilosia rallatuksia.. joku hyvä, sopivan kieroutunut ja synkkä (yleensä pahiksen laulama) veisu tosin löytyi lähes joka leffasta.. muutoin nämä kelattiin lähes poikkeuksetta yli..
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
wrshredder
17.11.2005 13:05:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun lemppari on Kaunotar&Hirviö.
Siinä on vaa kaiikki kohdallaa, täyrellisesti...
mulla on tällähetkellä pari muutakin disni leffaa jotka pitäs kattoo..
 
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
LNA
17.11.2005 13:08:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun lemppari on Kaunotar&Hirviö.
Siinä on vaa kaiikki kohdallaa, täyrellisesti...
mulla on tällähetkellä pari muutakin disni leffaa jotka pitäs kattoo..

 
Tuo kyseinen on suomeksikin melko hyvä. Harvinaista sinänsä.
 
Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now!
Life's a beach and then you dive.
wrshredder
17.11.2005 13:15:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo kyseinen on suomeksikin melko hyvä. Harvinaista sinänsä.
 
Jeps. sen suomiversion oon just nähnykki. hyvät ääninäyttelijät on kyllä.
 
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
sepeli
17.11.2005 16:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esmeralda on Disneyn kaunein.
 
Atlantiksessa on onneksi luovuttu noista lauluista. Sekin on ihan tyylikäs pätkä.
 
Se mitä hymykseni luulevat
on vain anatominen ominaisuus
ozz3
17.11.2005 17:34:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se tarinana aika koskettava ja viimeisimpiä hyviä Disney-animaatioita (Pixarin kanssa tehdyt erikseen tietenkin...), nykyään se homma on väkinäistä pelleilyä. Omat suosikkini lafkan animaatioista ovat: Viidakkokirja sekä Peter Pan (ei se helvetin jatko-osa...).
 
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
askomiko
18.11.2005 12:56:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aladdinin suomiversio pesee alkuperäisen 6-0, ei pärjää Robin Williams yhtään kun Loiri on tulessa.
 
Ja sen takia on hyvä viipyä vielä vähän aikaa maan päällä. Sen, mikä on elämämme kestävä tarkoitus ja arvo, on näet määrä syntyä maan päällä.
Jäärä
18.11.2005 14:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aladdinin suomiversio pesee alkuperäisen 6-0, ei pärjää Robin Williams yhtään kun Loiri on tulessa.
 
Kyllä kyllä!
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
ozz3
18.11.2005 15:22:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kyllä!
 
Loirihan ja dubbaus-crew taisi saada suorituksestaan Disneyltä jonkin kunniamaininnankin aikoinaan?
 
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Bee-äf
18.11.2005 15:35:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua taas raastaa se että Disneyn leffoissa pitää aina laulaa 10 minuutin välein.
 
Tuollaiset mielipiteet eivät kuulu tälle forumille. ;)
Mun mielestä kaikki pitäis esittää laulaen. Yhellä kaverilla oli puhelinvastaajaviestikin niin.
 
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
pampukarhu
18.11.2005 16:45:01 (muokattu 19.11.2005 18:13:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Notredamen kellonsoittaja on ehdottomasti yksi Disneyn parhaista piiretyistä. Silloin pienempänä oli aika pelottavakin. Muut Disneyn parhaat piirroselokuvat ovat ehdottomasti Mulan( Aivan upea se kohtaus kun hunnit hyökkäävät vuorilla), Pocahontas( Käsittämättömän kaunis elokuva, jatko-osa kuraa)Pieni merenneito sekä Kaunotar ja Hirviö.
 
e: mutta ei millään pärjää Leijonakuninkaalle
ah, miten saatoinkaan unohtaa tämän mestariteoksen..
 
Basso on bändin munat.
Helvetinpartaterä
18.11.2005 19:19:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo Notre Dame vielä ihan jees, mutta ei millään pärjää Leijonakuninkaalle, Aladdinille ja Kaunottarelle und Hirviölle. Vähän aikaa sitten tuli tuo K&H katsottua ja ei että siinä heti alun musiikin soidessa ja möreä-äänisen sedän kysyessä, että "Voisiko kukaan koskaan rakastaa hirviöta?", tuli aivan perhananmoiset kylmät väreet pitkin selkää. On se hyvä.
 
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Charge
04.04.2010 20:49:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Disney on kovaa kamaa, varsinkin nämä vanhemmat tutokset, sellaisia elokuvia ei vaan nykyään enää tehdä. Eilen katsoin tuon Notre damen kellonsoittajan, ja hyi elämä, mikä tajunnanräjäyttäjä! Hirveän synkkä ollakseen Disneytä, mutta silti, mahtava. Kaunotar ja Hirviö, Leijonakuningas ja Anastasia ovat myös ehdottomia suosikkeja.
 
Ihan vipsahtanut.
itsy
04.04.2010 20:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charge: Disney on kovaa kamaa, varsinkin nämä vanhemmat tutokset, sellaisia elokuvia ei vaan nykyään enää tehdä. Eilen katsoin tuon Notre damen kellonsoittajan, ja hyi elämä, mikä tajunnanräjäyttäjä! Hirveän synkkä ollakseen Disneytä, mutta silti, mahtava. Kaunotar ja Hirviö, Leijonakuningas ja Anastasia ovat myös ehdottomia suosikkeja.
 
Anastasiahan ei ole Disneyn vaan 20th Century Foxin elokuva.
 
kk80
04.04.2010 21:19:40 (muokattu 04.04.2010 21:21:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jani The Rock: Tämä on totuus.
 
Laulukohtaukset elokuvissa ovat ylipäänsä todella vaivaannuttavia. Kun laulu raikaa ja soitto soi, kiemurtelen aina TV-tuolissani kuin housuni olisivat täynnä pieniä mutta pahansisuisia muurahaisia.
 
Ainoana poikkeuksena Tim Burtonin animaatiot sekä Rocky Horror Picture Show.

 
Jotain unohtui: South Park the Movie! Tuossa lauletaan ja runsaasti. Kipaleita ei siivitä pelkkä pieruhuumori vaan ne toimii kaikessa räävittömyydessään todella loistavasti.
 
Muksujen kasvaessa nämä Disneyn "klassikot" tulevat varmasti tutuiksi. Pari ollaan jo katsottu: Lumikin tarina on aika simppeli ja rainan naiskuva on... noh, hyvin rajoittunut. Liisa Ihmemaassa oli puolestaan aika sekava ja pliisu. Neloselta tulleen version suomitoteutus oli tosi kehno, vuorosanoista oli hankala saada selvää. Topi ja Tessukin jäi vähän vaisuksi kokemukseksi... Dumbo voisi noista vanhemmista elokuvista olla näkemisen arvoinen. Vieläköhän Hiidenpata on yhtä hurja kuin silloin 6-vuotiaana?
 
Toisaalta hittoako tälläinen kyyninen aikuinen noita arvostelee. Pääasia on, että lapsille kerrotaan kiehtovia satuja & tarinoita ja sen kyllä Disney osaa. Annetaan lasten nauttia mutta tähän taloon ei kyllä hommata noita tv-tasoisia jatko-osia jotka ovat tehty pelkästään taalan kuvat silmissä. Pitäkää "disneydvd:nne" hyvänänne!
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «