Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarot
1 2 3 4
EddieTheHead
07.03.2010 21:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt mitään aihetta Tarotista, joten päätin tehdä tälläisen, kun Gravity of Light:kin julkaistaa 10. päivä.
 
Eli kuunteleeko kukaan m.netissä tätä Kuopiolaista metalliyhtyettä?
Minä en itse mikään hirveä Tarot-fani ole, mutta oikein hyvää musiikkia.
 
Kertokaa ihmeessä vaikka lempialbuminne ja yleisesti juttelua Tarotista.
 
Juuleppi
07.03.2010 22:27:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi on tämä! Kuusi levyä bändiltä omistan ja uskosin uudenkin plätyn kokoelmiin putkahtavan. Lempparilevyä en osaa nimetä, mutta 2 vanhinta ja 2 uusinta on pyöriny soittimessa eniten. DVD:kin on ollut hankinnan alla jo pidemmän aikaa, mutta laiska kun oon niin enpä oo saanu aikaseksi hommata. Seuraavan kerran ajattelin bändin livemeisingin tarkastaa Teatrialla tai kesällä Tuskassa.
 
M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!?
Chieftain
07.03.2010 23:28:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=132177&co=60
 
Kolmannella sivullahan tuo tällä hetkellä majailee tuo Tarot-aiheinen ketju...
 
Jottei ihan pelkäksi linkittämiseksi jäisi, niin todettakoon, että yksi kaikkien aikojen suosikkibändeistäni on kyseessä. Wings of Darkness, Love's not Made for My Kind, No Return, Angels of Pain, Do You Wanna Live Forever, Pyre of Gods jne jne. Laitanpa kokoelman samantien soimaan.
 
"Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet." -wrshredder
Icy-Sun
09.03.2010 03:19:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tämä on minulle se Suomen kovin hevibändi kautta aikain. Gravity Of Lightin hankin heti kun se on saatavilla. Kovasti on tyyli muuttunut synkemmäksi ja mahtipontisemmaksi, mutta saakelin hyvää musaa tekevät vieläkin.
Jii-Gee
02.04.2010 18:15:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tietoa Tarot'in viime aikojen keikkojen biisilistasta ??
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Michi
02.04.2010 19:03:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Onko tietoa Tarot'in viime aikojen keikkojen biisilistasta ??
 
Wings of Darkness -foorumilta tälläista löysin, ilmeisesti Tampereen keikan lista:
 
Sleep In The Dark
Warhead
Satan Is Dead
Hell Knows
Rise
Pyre Of Gods
Pilot Of All Dreams
Tides
Calling Down The Rain
Magic And Technology
Undead Son
Bleeding Dust
I Walk Forever
----
Crows Fly Black
Traitor
 
Hyvältä vaikuttaa!
 
-Up The Irons!-
Jii-Gee
02.04.2010 20:03:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Michi: Wings of Darkness -foorumilta tälläista löysin, ilmeisesti Tampereen keikan lista:
 
...
 
Hyvältä vaikuttaa!

 
Dänks veri meni !!
Ja muutaman tunnin päästä voi sit itsekin todeta tän illan biisilistan. :-D
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
vt1100
02.04.2010 20:50:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereen keikalta Marcon spiikki: "Jos näette Tarjaa niin sanokaa sille sössölle että vaikka hän kulkee yksin niin minä kuljen ikuisesti" :)
 
Vekkuli1981
03.04.2010 12:12:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh noita biisivalintoja. On niillä paskanaamoilla edelleen pokkaa ainakin! Valitettavasti vaan itse olen varsin tyytymätön sen osoitustapaan... Kai sitä silti tarvii mennä ensi viikolla keikalle ihmetteleen.
 
Jii-Gee
03.04.2010 16:06:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Ja muutaman tunnin päästä voi sit itsekin todeta tän illan biisilistan. :-D
 
Nonniin..eilen sit tuli tsekattua hewi-medeli bändi Kuopiosta,vakuuttavaa tygitystä juu !!
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Fantasmic
03.04.2010 19:02:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vekkuli1981: Huh noita biisivalintoja. On niillä paskanaamoilla edelleen pokkaa ainakin! Valitettavasti vaan itse olen varsin tyytymätön sen osoitustapaan... Kai sitä silti tarvii mennä ensi viikolla keikalle ihmetteleen.
 
Ei varmasti tarvii jos se niin paljon korpeaa.
 
Vekkuli1981
04.04.2010 14:34:05 (muokattu 04.04.2010 14:39:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fantasmic: Ei varmasti tarvii jos se niin paljon korpeaa.
 
On Tarot sen verran kova aina livenä ollut, että kylläpä tarvinnee.
 
Kyllä noillakin biiseillä jo ihan hyvän keikan varmasti bändi vetää - mutta toki sitä on itsekullakin oikeus omista lähtökohdistaan pohtia vetäisikö vielä paremman uraa enemmän syväluotaavilla valinnoilla. Crows Fly Black ei omasta mielestäni ole kovin häävi levy.
 
EDIT: Tossahan on tosiaan biisejä vain kolmelta viimeisimmältä levyltä + Warhead neljänneksi viimeisimmältä. Jos joku on tuollaiseen äärimmäisen tyytyväinen niin olkoon toki, mutta itse tuskin jaksaan enää nykyisin useata Tarot-keikkaa rampata jos setti on tuo. Toki on mahdollista, että muuttelevat sitä vielä.
 
Fantasmic
04.04.2010 17:42:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Makuasioita sano kissa...Minulle taas Crows on kolahtanut melkeinpä kovimmin mutta harmittaa se vähän itseäkin että vain uudempia biisejä vedetään.Vanhemmat kun on vähintäänkin yhtä kovia.
 
kupteri
04.04.2010 18:49:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänäänhän tuon näkee ja kokee miltä ko. settilista tuntuu. Tossa pyöräytinkin läpi tuommoisenaan eikä se pahalta nyt ainakaan vaikuttanu :-) Toki aina vois pari kolme biisiä vaihtaa muihin mutta pääasiassa ihan riittävästi tykitystä. Ja livenä saattaa nuo ittelle "keskinkertaisemmatkin" biisit sitten iskeä paremmin. Vaan on tuolla toimintaa ihan tarpeeksi :-)
kartar
04.04.2010 19:43:18 (muokattu 04.04.2010 19:44:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vekkuli1981: On Tarot sen verran kova aina livenä ollut, että kylläpä tarvinnee.
 
Kyllä noillakin biiseillä jo ihan hyvän keikan varmasti bändi vetää - mutta toki sitä on itsekullakin oikeus omista lähtökohdistaan pohtia vetäisikö vielä paremman uraa enemmän syväluotaavilla valinnoilla. Crows Fly Black ei omasta mielestäni ole kovin häävi levy.
 
EDIT: Tossahan on tosiaan biisejä vain kolmelta viimeisimmältä levyltä + Warhead neljänneksi viimeisimmältä. Jos joku on tuollaiseen äärimmäisen tyytyväinen niin olkoon toki, mutta itse tuskin jaksaan enää nykyisin useata Tarot-keikkaa rampata jos setti on tuo. Toki on mahdollista, että muuttelevat sitä vielä.

 
Viime talven kiertueella vetivät tosi paljon vanhoja ralleja ja nyt vetävät pelkästään uudempaa kamaa. Zac sanoi Tarotin sivuilla, että kesän festareilla olisi taas joku eri setti.
 
Olin perjantaina Turun keikalla ja todella hyvältähän tuo kuulosti. Soundit olivat enemmän kuin kohdallaan. Settiin oli valkattu Gravityltä tosiaan ehkä 7 biisiä ja mukana oli pari vähän keskinkertaisempaakin rallia kyseiseltä levyltä. Ne olisi voinut ehkä korvata vanhoilla helmillä, niin sitten ei olisi ollut mitään "huomautettavaa"... Hyvä keikka silti.
 
"I'd rather pay for a Marshall than get the others for free"
18is9
05.04.2010 00:58:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt oli kyllä Oulun keikka ihan piloilla. Marco ei pystynyt kunnolla puhumaan saatikka laulamaan, ja se näytti siltä että kuumettakin taisi olla jokunen aste. Salmela lauloi kaikki biisit eli vissiin viisi tai kuusi rallia uudlta levyltä ja sen yhden coverin minkä ne aina soittaa. Eipä noille sairastumisille mahda mitään, mutta lyhyeksi jäi soitanta! Ei tullut edes Wingssiä karaokeversiona.
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
thrasher95
06.01.2011 22:20:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Huom! Olet kirjoittamassa yli 276 päivää vanhaan ketjuun"
 
selvä, kirjoitan silti :P
 
Juu elikkä itse sain vuosi sitten isältäni syntymäpäivälahjaksi tuon undead indeed -dvd:n ja ajattelin ensin että "okei, tää on iskän antama, se ei voi olla hyvä", mutta sitten kun sieltä crows fly blackin ensi nuotit alkoivat kaiuttimista kaikua niin mieleeni hiipi aavistus ettei tämä ehkä olekaan ihan kuraa(hietalan paljastuminen laulajaksi auttoi varmaan myös, mies sattuu olemaan lempi hevilaulajani) ja biisin loppuessa olin täysin myyty. itseltäni löytyy tuon dvd:n lisäksi follow me into madness, gravity of light ja kokoelmalevy shining black. livenä olen myös käynyt katsomassa myötätuulirockissa viime kesänä. lempibiisini tarotilta on do you wanna live forever? ja lempilevyni crows fly black tai for the glory of nothing.
 
Jokkis
07.01.2011 00:39:50 (muokattu 07.01.2011 00:41:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni suosikkilevyt Tarotilta ovat Pyre of Gods ja Crows Fly Black. En ole kuitenkaan niin hirveästi kuunnellut muita Tarotin levyjä joten on hankala sanoa, että ovatko vanhemmat levyt parempia.
 
Millasta musiikkia yleensä kuuntelet Thrasher95? Siis ennen kuin isäsi lahjoitti sinulle tuo Live DVD:n.
 
EDIT: Siis Suffer Our Pleasures eikä Pyre of Gods.
 
thrasher95
07.01.2011 15:17:01 (muokattu 07.01.2011 15:18:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokkis: Itselläni suosikkilevyt Tarotilta ovat Pyre of Gods ja Crows Fly Black. En ole kuitenkaan niin hirveästi kuunnellut muita Tarotin levyjä joten on hankala sanoa, että ovatko vanhemmat levyt parempia.
 
Millasta musiikkia yleensä kuuntelet Thrasher95? Siis ennen kuin isäsi lahjoitti sinulle tuo Live DVD:n.
 
EDIT: Siis Suffer Our Pleasures eikä Pyre of Gods.

 
kaikenlaista heviä oikeastaan, anthrax ja megadeth ovat viime aikoina pyörineet ahkerasti soittimessa ja annihilator on myös lähellä sydäntä. ennen tuota dvd:tä kuuntelin lähinnä iron maidenia ja judas priestiä, ozzy ozbournea ja black sabbathia myös joskus. minkäslaista musiikkia itse yleensä kuuntelet?
 
adrianman
07.01.2011 18:19:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras levy on edelleen debyytti. Uusi tuotanto ei toimi millään lailla omalla kohdalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «