Aihe: Mitkä bändit ovat viimeksi iskeneet sinuun?
1 2 3 4 5121 122 123 124 125 126
warriorist
26.03.2010 00:04:58
Baroness, The Contortionist ja lähinnä Textures uudestaan.

Näistä on hyvä lähteä.
Soronoo sober days...
Fintrollx
27.03.2010 18:20:54

The Obsessed ja Meat Puppets
"You can't kill heavy metal"
Quru
27.03.2010 18:25:40
9292: Jo pitkän aikaa kovimmat bändit top3 ovat olleet minulle Stam1na, Mokoma, Kotiteollisuus. Ei missään järjestyksessä. Totta kai sitä voi välillä innostua jostain muusta mutta nämä ovat minulle täyttä parhautta

Hyvästi skenepisteet.
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Punisher
27.03.2010 20:27:25

Tämän vuoden puolella innostusta herättäneet uudet bändit:
The Dillinger Escape Plan, Fleshgod Apocalypse ja Trepalium
Åryts
29.03.2010 16:39:33

Jopas on ruvennu taas tuo hevimpi puoli maistumaan. Immolationin uusin potkii hyvin, samoin Bolt Thrower on alkanu kolahtaa.
Billy Mays here with another fantastic product!
jarkkkk
29.03.2010 16:44:43
Rosetta, Tephra ja Mouth of the architect, Jottain postimetallia kaikki. Sit toi Bring me the horizon. Hyvvää settiä.
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
Tikku
29.03.2010 17:17:44 (muokattu 29.03.2010 17:18:13)
Mastodon ihan uutena tuttavuutena

Etenkin juuri Blood Mountain ja Crack the skye
Juicy
29.03.2010 17:55:04

Lullacry.

Piru vieköön kun on kurkoa settiä: http://www.youtube.com/watch?v=q5xlbc8TpQE&fmt=18

Olin unohtanut koko bändin olemassaolon sitten Crucify My Heart-levyn, jolloin olin varmaan yläasteella vielä eikä ketään kavereista pahemmin tuo kiinnostanut. Ilmeisesti tuo jätti jo silloin lähtemättömät jäljet, sillä aika lailla samanlaista settiä on itsekkin tullut viimeaikoina kitaralla soiteltua. =)

Kunnon rouheeta metallia rock-vivahtein, oujee!
Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
Kersu
30.03.2010 14:21:44

Saan tuhansia perseorgasmeja ihan mistä tahansa Deiciden kappaleesta tällä hetkellä. On tähän tykästytty jo useita kertoja, mutta ei perkele sentään tätä tykitystä! Ei nämä riffit oo ihmisen tekemiä!
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
cadabra
30.03.2010 21:34:41
Pelican, pelican ja sitte oli toi... Pelican. Parhautta. Kiitos.
www.myspace.com/thenovem
Heka123
30.03.2010 21:47:10
Burzum iski kovaa uusimpansa takia, vidun kova levy. Celtic Frostiakin on tullut viimeaikoina kuunneltua, jees sekin, vähän niinku myös uus tuttavuus Therion.
"Naiseltakin kannattaa ekaksi kysyä "annatko pesää", eikä vain hyökkää kiimaisena hormonipäissään tissiin kiinni ja alkaa nylkyttää torttua. Näin välttyy monilta ongelmilta." - tender.insanity http://muusikoiden.net/extra/chat/
Nytph
31.03.2010 19:08:10
Tiedä nyt kuinka kummasti iski, mutta Ihsahnin AngL oli ainakin positiivinen yllätys. Afteriin en ole vielä päässytkään.
"The sun is the same in the relative way, but you're older - shorter of breath and one day closer to death."
Tohtori Tonus
31.03.2010 22:57:30
Nytph: Tiedä nyt kuinka kummasti iski, mutta Ihsahnin AngL oli ainakin positiivinen yllätys. Afteriin en ole vielä päässytkään.

AngLia ja Afteria on tullut itsekin luukutettua tässä pari päivää, kun ajattelin katsastaa herran soolotuotantoa Tuskan keikkaa silmälläpitäen. Aivan loistavia levyjä molemmat, huh huh.
(Psychoparalysis) // "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D
pääsiäishenu
01.04.2010 20:36:57

Rosetta on muuten todella kova
Rhapa
01.04.2010 22:39:45
Juicy: Lullacry.

Piru vieköön kun on kurkoa settiä: http://www.youtube.com/watch?v=q5xlbc8TpQE&fmt=18

Olin unohtanut koko bändin olemassaolon sitten Crucify My Heart-levyn, jolloin olin varmaan yläasteella vielä eikä ketään kavereista pahemmin tuo kiinnostanut. Ilmeisesti tuo jätti jo silloin lähtemättömät jäljet, sillä aika lailla samanlaista settiä on itsekkin tullut viimeaikoina kitaralla soiteltua. =)

Kunnon rouheeta metallia rock-vivahtein, oujee!

Tulipa sitten tsekattua pari muutakin biisiä (mm. without the dreamer) ja kylläpä oli nostalgian huuruinen trippi ;)

Hyvältähän tuo kuulosti vieläkin ja pitänee joskus otta levyt ihan tosissaankin kuunteluun.
gigity gigity
inrock
02.04.2010 16:22:29
Tuoreimmat kolahdukset:

Exodus
Testament
2Times Teror
Stam1nan uusi albumi "Viimeinen Atlantis"
Helltrain
Swallow the Sun

Siinäpä niitä...
Minua on kusetettu.
Sorpas
04.04.2010 12:40:26
Porcupine tree varmaan uusin joka oikeasti on kolahtanut. Aivan älyttömän hieno bändi :P
jarkkkk
05.04.2010 14:16:22
tomsa: Vicarious -kappaleessa on Fibbonacci -matemaattinen kaava

Eikös se ole Lateralus -biisissä?

Itsekin olen juuri löytänyt Toolin. Lateralus -levy on parasta aikaa syynin alla.
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
Milkop
05.04.2010 15:30:14

tomsa: Tool
Maailman nerokkainta musiikkia .. Piiloviestejä, matemaattisia kaavoja, vertauskuvia, viimeiseen asti hiottua raakaa taitoa sisällettynä tämän nimen alle.

Ei sitten muuta kuin laskemaan kuun geometrioita Maynardin mikkiständistä :)
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)