Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 518 19 20 21 22100 101 102 103 104
hotellikuolio
02.04.2010 19:47:36
Jokapaikanapina: Mun käsittääkseni blueslaulajat ei laula nuotin vierestä, koska on pakko esittää kovempaa kundia kuin on vaikka sisällä on haavoittuvuus ja pelko.

Oletko tyhmä vai esitätkö sellaista?? Kaksi eriasiaa. :-)
"Pelkästään se, että jonkun toisen kirjoitus ärsyttää juuri sinua, ei ole syy painaa varoitusta, etenkään jos kyseessä on asiallinen kirjoitus." Moderaattori
Jokapaikanapina
02.04.2010 19:52:54
hotellikuolio: Oletko tyhmä vai esitätkö sellaista?? Kaksi eriasiaa. :-)

Tyhmä kysymys
Jackie
03.04.2010 02:02:45
Tulin juuri keikalta ja oli todella hienoa nähdä Mike ja Sami samalla lavalla. Kun intro alkoi ei voinut olla hymyilemättä ja fiilis oli korkealla.

Mutta sitten parin biisin jälkeen alkoi tuntua että nyt käy hieman ahdistamaan. Desibelit olivat aivan liian korkealla ja päätä kävi särkemään. 45 minuuttia jaksoin katsoa ja Boulevard of broken dreamsin jälkeen lähdin pois. Ei se niinkään haittaa että en nähnyt keikkaa kokonaisuudessaan. Harmi vaan että korvat ei kestänyt loppuun asti. Korvatulpat mukaan seuraavalla kerralla.

Toivottavasti tällä kokoonpanolla tulee enemmänkin kuin yksi levy. Uudet biisit kuulostavat todella lupaavalta.
moikki
03.04.2010 10:27:13
Jackie: Tulin juuri keikalta ja oli todella hienoa nähdä Mike ja Sami samalla lavalla. Kun intro alkoi ei voinut olla hymyilemättä ja fiilis oli korkealla.

Mutta sitten parin biisin jälkeen alkoi tuntua että nyt käy hieman ahdistamaan. Desibelit olivat aivan liian korkealla ja päätä kävi särkemään. 45 minuuttia jaksoin katsoa ja Boulevard of broken dreamsin jälkeen lähdin pois. Ei se niinkään haittaa että en nähnyt keikkaa kokonaisuudessaan. Harmi vaan että korvat ei kestänyt loppuun asti. Korvatulpat mukaan seuraavalla kerralla.

Toivottavasti tällä kokoonpanolla tulee enemmänkin kuin yksi levy. Uudet biisit kuulostavat todella lupaavalta.

If it is too loud, you are too old ;)
Albert Järvinen on jumala!
badcompany
03.04.2010 12:38:28 (muokattu 03.04.2010 12:38:48)
voisko joku valottaa että kuka tämä johnny thunders oikein on ???.
kaljataiteilija
03.04.2010 12:39:44
badcompany: voisko joku valottaa että kuka tämä johnny thunders oikein on ???.

Googlaamalla sekin asia selviää :-)
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Gardiner
03.04.2010 12:52:25 (muokattu 03.04.2010 12:56:44)

badcompany: voisko joku valottaa että kuka tämä johnny thunders oikein on ???.

http://www.youtube.com/watch?v=YmhcL3GGqBk
Siinä MTV:n juttu kuoleman jälkeen.
Edit. Ja hups, kuis täs taas näi käikään, piti lopettaa tää offari-höpinä, mut ku kysyttiin puolustautuu hän ja lähtee huikalle.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
badcompany
03.04.2010 13:21:32 (muokattu 03.04.2010 13:22:33)
sirdickyj: Ja mä en edews ymmärrä että mistä toi cover-juttu tähän piti vetää. No, siitä tietnkin, että jos mä marisen jossain jotain, niin olen heti katkeroitunut cover-muusikko, millä k.oi. lausunnon kirjoittaja asettaa itsensä siihen asemaan, jollaiseksi kokisi itsensä, jos olisi mun asemassani.

Kuten sanoin, mä olen todella tyytyväinen siihen, mitä teen, ja suhtaudun kriittisesti asioihin. Ja siitä tämäkin lähti; mä suhtaudun kriittisesti siihen, että mun korviin parhaalta kuulostava Monroe-tuotos on miehen itsensä mukaan skeidaa, ja mun on vaikea käsittää, että k.o. lätyllä soittavaa kitaristia joku voi kustua "silkkimunaksi", enkä näe, miksi siitä tulee heti silkkimunaa, kun joku osaa vähän enemmän kui perus.pentatonisen asteikon. Tai että osaaminen vähentää asennetta.

Ja mulla oli pointtikin, mutta se hävisi tohon loanheiton sekaan, eli; miksi aina punk-asennetta ja "meininkiä" peräänkuuluttava Monroe kuitenkin osoittautuu mieheksi, joka haluaa muuttaa toisten persoonallisen tyylin? Tyylin, jonka vuoksi kaiketi k.o. soittaja on alunperinkin valikoitunut yhteistyökumppaniksi.

Tämä liittyy sikäli vähän kaikkeen, että mun mielestä edelleen ahdasmielisimpia ja kaavoihin kangistuneimpia ovat nämä punk-katurock-piirit, jotka haistavat itsensä myynnin tai silkkimunaisuuden joka raossa, missä tapahtuu jotain muuta kuin sitä, mitä Johnny Thunders tai Smack on joskus tehnyt.

olen kyllä sama mieltä että the stooges,iggy pop ja johnny thunders ovat näitä jotka eivät osaa soittaa

mr.big ja Toto nimenomaan ovat loistavista muusikoista koostuvia bändejä
kaljataiteilija
03.04.2010 13:24:05

Miten se liittyy tähän aiheeseen ?
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
hotellikuolio
03.04.2010 15:17:30
badcompany:

Mutta OSAAMATTOMISTA,SOITTOTAIDOTTOMISTA ja EPÄMUSIKAALISISTA mitä rosoiseen katurockiin tulee.....siis eivät osaa tulkita sitä niinkuin pitää,uskoisin :-)

Eilinen keikka oli OK muttei "räjäyttävä".....
"Pelkästään se, että jonkun toisen kirjoitus ärsyttää juuri sinua, ei ole syy painaa varoitusta, etenkään jos kyseessä on asiallinen kirjoitus." Moderaattori
Terry Pantheras
03.04.2010 15:35:38
badcompany: olen kyllä sama mieltä että the stooges,iggy pop ja johnny thunders ovat näitä jotka eivät osaa soittaa

Näinhän se yleensä menee: ei-niin-taitavat soittajat = vitun kova bändi; helvetin taitavat soittajat = paska bändi... Mun mielestä se menee melkeinpä pääsääntöisesti noin - varsinkin mainittujen esimerkkien kohdalla...
einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~
Stradlin
03.04.2010 17:51:10
badcompany: olen kyllä sama mieltä että the stooges,iggy pop ja johnny thunders ovat näitä jotka eivät osaa soittaa

40 minuuttia aiemmin et tiennyt kuka Thunders on, mutta nyt jo tiedät kertoa meille ettei se osannut soittaa.

Näytti kyllä meininki ihan mukavalta tuossa yhdessä pätkässä, kun Nassekin oli lavalla. On tää taas kaikinpuolin jotenkin tasapainoisemman tuntuinen porukka, kun Andy ei ole mukana.
"It'd be nice if I could fellate myself while farting the White album, but I haven't quite mastered that yet."
itsy
03.04.2010 18:01:06
Terry Pantheras: ei-niin-taitavat soittajat = vitun kova bändi
helvetin taitavat soittajat = paska bändi...

Sitten on tietty suht yleinen;
huonot soittajat = huono bändi

Rockfanien keskuudessa melko tuttua yleistystä että liiallinen soittotaito veisi soitosta jotain maagista rehellisyyttä ja tunnetta. Suessa oli joskus hyvä pääkirjoitus aiheesta. Ensilevy on aina poikkeuksetta paras ja rehellisin ja liika soittotaito ja äänityslaadun paraneminen ovat vain huonoksi.

Lainaamassani tekstissä selvästikin haettiin ääripäitä, mutta tuota asennoitumista näkynyt tässä ketjussa enemmänkin.
Boyakasha
03.04.2010 19:30:27
Rumban blogissa jotain horinaa Tavastian aprillipäivän keikasta:
http://www.rumba.fi/tuliko-nalle-os … roen-keikalla-ala-katso-kuvia-5470/
hotellikuolio
03.04.2010 19:44:52
Ei auta miten OSAAVASTI artikuloi jos ei oo mitään sanottavaa....mieluummin "osaamatonta" sössötystä jos on liikuttavaa sanottavaa ;-)
RawknRawl
03.04.2010 21:23:47
Boyakasha: Rumban blogissa jotain horinaa Tavastian aprillipäivän keikasta:
http://www.rumba.fi/tuliko-nalle-os … roen-keikalla-ala-katso-kuvia-5470/

Vaara! Kehäviittausvaroitus!
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
badcompany
03.04.2010 21:27:16 (muokattu 03.04.2010 21:28:49)
Itchy: Sitten on tietty suht yleinen;
huonot soittajat = huono bändi

Rockfanien keskuudessa melko tuttua yleistystä että liiallinen soittotaito veisi soitosta jotain maagista rehellisyyttä ja tunnetta. Suessa oli joskus hyvä pääkirjoitus aiheesta. Ensilevy on aina poikkeuksetta paras ja rehellisin ja liika soittotaito ja äänityslaadun paraneminen ovat vain huonoksi.

Lainaamassani tekstissä selvästikin haettiin ääripäitä, mutta tuota asennoitumista näkynyt tässä ketjussa enemmänkin.

tässä teille soittotaitoa JOHON THE STOOGES JA THUNDERSSIT EI IKINÄ PYSTY

http://www.youtube.com/watch?v=T2bX … _from=PL&playnext=1&index=1

ja TOTO
http://www.youtube.com/watch?v=OvE3PXivWRw
Stradlin
03.04.2010 21:38:37
tässä teille soittotaitoa JOHON Mr Bigit tai Totot EI IKINÄ PYSTY

http://www.youtube.com/watch?v=S1WKYmx4i1Q
"It'd be nice if I could fellate myself while farting the White album, but I haven't quite mastered that yet."
hotellikuolio
03.04.2010 21:43:52
Stradlin: Mr Bigit tai Totot

http://www.youtube.com/watch?v=S1WKYmx4i1Q

:-D:-D:-D OSAAVA kaveri mutta kohta tulee trollijorma valittamaan että on falskia.....vähän kyllä puolanjatsiksi menee :-D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)