Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 57 8 9 10 11327 328 329 330 331
Sonormies
02.04.2010 23:11:17
Kincy: Toinen basari tähän settiin tulisikin aika pitkälti ulkonäöllisestä syystä ja siksi, että hienoja pannuja ovat mlx:t, joten ihan hauska olisi haalia niitä lisääkin.

Speedy löysi sulle tarjouksen, josta lienee paha kieltäytyä. Jäämme odottelemaan kuvia.
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
Bobana
02.04.2010 23:23:16 (muokattu 02.04.2010 23:24:46)
RstoU: Bussgods kiikutti treeniksen pihaan tällaisen: http://picasaweb.google.com/AkuMies … kuvia#slideshow/5455437773829540050

Sisältä paljastui muun muassa tällaista: http://picasaweb.google.com/AkuMies … kuvia#slideshow/5455196512864993618

En osaa oikein päättää, että ovatko nuo Signaturet sellaiset tällaset-mää-oon-aina-halunnu-rummut. Eroja Phoniceihin on lähinnä ulkonäössä, soundit ovat näissäkin kohdallaan. Jos nämä jonkun setin alta väistyvät niin SonorLite-kattauksen tai alkuperäisen Yamaha 9000-sarjalaisten.

Kaikkea sitä teilläpäin liikkuukin... : )
Ebonyt on halutuja. Mutta eihän noissa ole varmaankaan muuta kun marginaalinen ero bubingoihin tai wrappi-malleihin noin niinkun saundeissa.
Siistin näköiset on kyllä.
Mistä tuliva? Jostain liikkeestä, kun on noin hieno boksikin...?

EDIT:

Mut siivouspäivä sulle kyllä tulee tai pitäis tulla... ; )
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
ramzuz
03.04.2010 00:43:14
Pearleista ei nimittäin saa kommentoida mitään negatiivista! NIII!!111

Kommenttisi sisälsi niin paljon tärkeää... Muutenkin onko se räkki tänään noin huomenna näin viikonpäästä yks pala irti, paljon väliä ja todella hyödyllistä kommentoida sävyllä miksi se on noin.

Muutenkin miksi aina on löydettävä jokaisesta kuvasta jotain ongelmaa, eikö niistä voisi löytää kenties jotain hyvääkin mitä voisi kehua?? Ainiin Pearlissa ei ole mitään hyvää... Kumminkin aika monet soittaa niillä. Kaikki hulluja?
uiypph
03.04.2010 00:59:09
Kincyllä on hieno setti, ja kun haluaa pitää sitä niin kuin haluaa, niin miten SEKIN voi olla ongelma tolle MD:lle? Bobana kuittas MD:lle ihan hyvin, mutta ei tuo tunnu tajuavan..."ei tämä ole kehumisfoorumi, vaan keskusteluf"...eli Jippii-pääsee taas vittuilemaan jahuu! MD88 on mukava poju.
pearl
03.04.2010 01:07:40
ramzuz: Kommenttisi sisälsi niin paljon tärkeää... Muutenkin onko se räkki tänään noin huomenna näin viikonpäästä yks pala irti, paljon väliä ja todella hyödyllistä kommentoida sävyllä miksi se on noin.

Muutenkin miksi aina on löydettävä jokaisesta kuvasta jotain ongelmaa, eikö niistä voisi löytää kenties jotain hyvääkin mitä voisi kehua?? Ainiin Pearlissa ei ole mitään hyvää... Kumminkin aika monet soittaa niillä. Kaikki hulluja?

En nyt ota kantaa yhtään siihen, kuinka kärkevästi MD kantansa esittää, mutta et voi kiistää sitä, kuinka innokkaasti olet aina Pearlin settejä kehumassa? Ymmärrän merkkiuskovaisuuden, ei siinä mitään.

Miksi Pearlilla soittaa moni? Vastaus on raha; pearl promoaa ankarasti, ja heillä on siihen varaa. Kun parhaat (esikuvat) soittaa niillä, niin se exportti on yhtä hyvä ku masterworksit, ja sen perusteella monet aloittelijat valitsevat pearlit tuoden rahaa tupaan. Sama pätee myös Tamaan. DDrum on myöskin valinnut kyseisen taktiikan nykyisin, mutta saa nähdä mihin se johtaa. Pearl ei varmastikaan monelle ammattilaiselle (endorserille) ole mikään merkkien aateli ja intohimo, vaan varmastikin tyydyttää tarpeet riittävällä tavalla, kuten vaikka toyota :)
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
ramzuz
03.04.2010 01:54:19
En nyt ota kantaa yhtään siihen, kuinka kärkevästi MD kantansa esittää, mutta et voi kiistää sitä, kuinka innokkaasti olet aina Pearlin settejä kehumassa? Ymmärrän merkkiuskovaisuuden, ei siinä mitään.

Miksi Pearlilla soittaa moni? Vastaus on raha; pearl promoaa ankarasti, ja heillä on siihen varaa. Kun parhaat (esikuvat) soittaa niillä, niin se exportti on yhtä hyvä ku masterworksit, ja sen perusteella monet aloittelijat valitsevat pearlit tuoden rahaa tupaan. Sama pätee myös Tamaan. DDrum on myöskin valinnut kyseisen taktiikan nykyisin, mutta saa nähdä mihin se johtaa. Pearl ei varmastikaan monelle ammattilaiselle (endorserille) ole mikään merkkien aateli ja intohimo, vaan varmastikin tyydyttää tarpeet riittävällä tavalla, kuten vaikka toyota :)

Olen merkkiuskovainen myönnän. Siihen ei vaikuta endorserit, eivät mainokset, eivät esikuvani (soittavat monet muilla merkeillä). Todella hienoja rumpuja tekee esim. myös DW sonor yamaha ja custompaja GMS. Mitkä tahansa näistä kelpuutan koska vaan todella mielelläni. Vintage seteille nostan hattua, mutta en itse niihin pahemmin aio sekaantua.
Mulla on henkilökohtaisia ongelmia Taman ja Premierin kanssa, en jaksa analysoida...
Pearlissa muhun iskee se varmuus, minkä aina olen niistä saanut. Helppo toimivuus ja mahtava soundi. Pearleissa on myös todella paljon valinnanvaraa rungoissa jo ennen custom settejä. Hinnatkin kohdillaan. Pearlit on jo targetista asti hinnassaan asiallisia rumpuja, joilla kaikilla pystyy soittamaan! Masterworksit taas on maailman huippua!
Ja ei sen tarvitsisi olla ongelma että kehun pearleja, mun mielestä tällä foorumilla esim. sonor saa todella paljon yleetöntä ylistystä monien toimesta. Minä kehun omaa merkkiäni ja kehun myös muitakin merkkejä... Taistelun aloittaneen mukaan ilmeisesti kaikki missä lukee Pearl on aina jotenkin huonoa...
kincy
03.04.2010 09:12:37

Sonormies: Speedy löysi sulle tarjouksen, josta lienee paha kieltäytyä. Jäämme odottelemaan kuvia.

Niin teki, pirulainen. Noh,onneksi tuhlasin juuri auton jakohihnaan tilpehööreineen viimeisetkin pennoset, joten ei hätää:) Odotellaan seuraavia tarjouksia. Kesätyöpaikkakin varmistui, joten saa nähdä mitä syksy taas tuo tullessaan.
Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi.
jtpennane
03.04.2010 11:41:55
RstoU: Ja kyllä, tämä on järjetöntä hommaa, mutta nautin tästä.

No, kyllä sä kai voisit rahasi käyttää huonomminkin. :-) Maailmassa on liikaa hienoja rumpuja ja symbaaleita... jos kaiken voisikin omistaa, eikä laittaa kiertoon vanhaa. Se olisi hienoa, se.
Please don't clap on 1 and 3.
Gardiner
03.04.2010 12:04:53

Angry Pierre: No, kyllä sä kai voisit rahasi käyttää huonomminkin. :-) Maailmassa on liikaa hienoja rumpuja ja symbaaleita... jos kaiken voisikin omistaa, eikä laittaa kiertoon vanhaa. Se olisi hienoa, se.

Meidän vanhojen pappojen huoneessa joskus pohdittiin tuota hienojen instrumenttien ja muunkin materian problematiikkaa. Päädyttiin päätelmään että joka miehen pitäis ihan ekaks ostaa ittelleen iso lato, ja vasta sit miettiä millä sen täyttää. Huovinen oli Hamsteri kirjassaan totuuden lähteillä. Röykkiö ruokaa ja tavaraa hyvin varastoituna antaa pienelle ihmiselle suurta turvallisuuden tunnetta talven lähestyessä.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Kailis
03.04.2010 14:54:29

Olen yksinhuoltajaäidin kasvattaman suurperheen keskimmäinen kakara. Mulle tavara merkitsee turvaa. Kompensoin lapsuuden niukkuutta.
jtpennane
03.04.2010 15:28:50
Mulle tavara merkitsee erilaisia soundeja, eri tilanteisiin. :-)
Please don't clap on 1 and 3.
Gardiner
03.04.2010 15:32:25

Olen yksinhuoltajaäidin kasvattaman perheen vanhempi kakara. Mulle tavara merkitsee turvaa. Kompensoin lapsuuden niukkuutta.

Näin meillä. Oli materiaalisesti niin niukkaa että rumpaloinnin alotin kaksvitosena. Piti ensin käydä töissä että oli rahaa ostaa rummut ite, omilla tienesteillä.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Speedy
03.04.2010 16:44:17

Mulle tavara merkitsee eläkettä..=) No ei nyt ehkä ihan, mutta teoriassa vois toimiakkin.. Jos nyt ostaa jonkun 30-40 vuotta vanhan hyvän snaren, voi se olla jo minun eläkeiässä erittäinkin arvokas peli.. Tai miks ei esim. uudet symbaalit vois olla arvokkaita 50 vuoden päästä..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Tracer
03.04.2010 18:00:26
Mä en viitti kertoa, mitä tavara mulle merkitsee. Täällä liikkuu niin paljon alaikäisiä.

On täällä kyllä taas hienoja rumpukuviakin.
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
Vallu-Veke
03.04.2010 21:02:10
Gardiner: Näin meillä. Oli materiaalisesti niin niukkaa että rumpaloinnin alotin kaksvitosena. Piti ensin käydä töissä että oli rahaa ostaa rummut ite, omilla tienesteillä.

No joo mä olen yksinhuoltajaisän tapaus ja meitä oli kolme muuta nassikkaa. Neljä äijää talossa. Jakelin nappulana mainoksia ja viikonloppuhesaria, jotta sain omat rahat. Ns. viikkorahaa ei meillä tunnettu. Viikonloppuhesareista tienasi helkkarin hyvin. En valita. Aika helppoa on elämä nyt aikuisena, kun on tavallaan lapsesta asti tienannut omat rahat. Myös vaatteisiin, jne. Sain kyllä ruokaa kotoa ja koulusta. Vuokraa ei tarvinnut maksaa kotiin.
Totuus on, että tämän hetken yltäkylläisyydessä elävät parikymppiset on neljäkymppisenä ja siitä eteenpäin ihan kusessa. Siinä iässä ei enää opita ns. "työmieheksi" Tottuminen syntymästä asti siihen, että joku muu hoitaa hommat ja mä vaan skulaan ei enää toimi, kun vanhemmat heittää veivin ja alkaa oma elämä.
Mun mielestä sitä ollaankin hyväosaisia, kun on ollut suht. ankea lapsuus ja kesälomia ei ole saanut lorvailla. Tietysti, kun on aivan sika-ankeaa, ei lapsenkaan voimat riitä, mutta keskivertoankeus tuo ehkä vaan sinnikkyyttä :)
Ruutikallo
03.04.2010 22:38:40
ramzuz: Kommenttisi sisälsi niin paljon tärkeää...

Muutenkin miksi aina on löydettävä jokaisesta kuvasta jotain ongelmaa, eikö niistä voisi löytää kenties jotain hyvääkin mitä voisi kehua??

Kuten vaikka tästä esim. http://muusikoiden.net/dyn/users/54805.jpg =)
Juu, tomit on kallellaan, bassaritkin eriparia =) Mutta hilpeyttä.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
arse
04.04.2010 05:00:00

Speedy: Siitä sulle.. http://www.blocket.se/alvsborg/Trum … r_Pearl_26426599.htm?ca=1_5&w=3

Mä voisin ottaa "iskälle" tosta kattauksesta 10" ja 14" tomit, loput joutais muille...
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
Speedy
04.04.2010 10:59:28

arse: Mä voisin ottaa "iskälle" tosta kattauksesta 10" ja 14" tomit, loput joutais muille...

Alko kyllä itseänikin hotsittamaan tuo setti... Perhana kun on vaan punanen.. =(
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
aap
04.04.2010 12:35:48
Netissä ei ole tilaa totuudelle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)