Gardiner 10.03.2010 20:27:01 (muokattu 10.03.2010 20:27:47) | |
---|
Jeffreyshän ei ollu entinen gangsteri, vaan valtion virkailija, James Bondin kolleega brittitiedustelusta, MI joku numeron entinen agentti. Ja hämmentävät kokoelmat Hendrixin välispiikkejä ja höpinöitä keikoilta oli jenkeilläkin (valtion virkamiehillä) kokoelmissa. Metritolkulla nauhotuksia. Tais olla aika epäilyttävä ja ei toivottava hahmo noin niinku järjestäytyneen yhteiskunnan järjestyksenvalvojien kannalta se Hendrix. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
janimarj 12.03.2010 21:14:06 | |
---|
Tuo aiemmin mainittu Royal Albert Hallin keikkataltiointi (tai ainakin osia siitä) löytyy YouTubesta, hyvää matskua. Joskus n. 10 vuotta sitten Guitar Worldissa/Guitar Playerissa mainittiin, että filmiryhmä oli seurannut Experienceä kuukauden päivät rundilla ympäri Eurooppaa noiden Royal Albert Hall-keikkojen yhteydessä. Siellä odottaisi todennäköisesti ultimaattinen Hendrix-dokumentti julkaisuaan, jos vain osapuolet pääsisivät asiasta yhteisymmärrykseen. |
Tohtori Flang 12.03.2010 22:39:30 (muokattu 12.03.2010 22:40:05) | |
---|
janimarj: Tuo aiemmin mainittu Royal Albert Hallin keikkataltiointi (tai ainakin osia siitä) löytyy YouTubesta, hyvää matskua. Joskus n. 10 vuotta sitten Guitar Worldissa/Guitar Playerissa mainittiin, että filmiryhmä oli seurannut Experienceä kuukauden päivät rundilla ympäri Eurooppaa noiden Royal Albert Hall-keikkojen yhteydessä. Siellä odottaisi todennäköisesti ultimaattinen Hendrix-dokumentti julkaisuaan, jos vain osapuolet pääsisivät asiasta yhteisymmärrykseen. Uusimmassa Guitar-lehdessä oli tällainen: Jimi Hendrix's 1969 Albert Hall performances get the green light for CD, DVD and theatrical release. Of all the upcoming Jimi Hendrix releses under the Experience Hendrix's new pact with Sony Music, the one that McDermott call "perhaps the most significant project in the near term" will be the DVD and CD release of Hendrix's historic 1969 performance at London's Royal Albert Hall. The film will be issued as a theatrical release, just as in the days of classic rock. McDermott says, "We have spent a number of years restoring the vast archive of color, 16mmfilm footage of Jimi's two February 1969 performances at the Albert Hall, plus a deep archive of offstage and rehearsal footage. This has been a massive undertaking, but the February 24 performance has long been recognized as one of Jimi's finest ever." What Makes this film so special is that the Albert Hall dates were planned with cinematography in mind, unlike hendrix's performances a Woodstock and the Isle of Wight Festival. At Albert Hall, McDermott says, "Jimi took care to refine the arrangements and set sound levels. We even have footage of him reviewing sound playbacks that afternoon beneath the Royal Albert Hall stage. He took special care to select his repetoire before performing it on a stage lit for filming. the results look much better than other filmed concerts from the sixties." In all, McDermott pronounces the forthcoming movie/DVD/CD "wonderful stuff. Fans will appreciate the insight it provides into Jimi's remarkable skill as a guitarist and performer, not to mention some superb playing by Mitch Mitchell and Noel Redding." "Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy |
janimarj 12.03.2010 23:00:20 | |
---|
Tohtori Flang: Uusimmassa Guitar-lehdessä oli tällainen: Jimi Hendrix's 1969 Albert Hall performances get the green light for CD, DVD and theatrical release. Toivottavasti tuo pitää paikkansa! Ja ainakin itse toivoisin, että mukana olisi myös dokumentaarista matskua, koska sitäkin pitäisi löytyä yllin kyllin. |
zekeode 12.03.2010 23:23:05 | |
---|
Toivottavasti Blu-ray on myös tulossa. 16mm filmistä kun irtoaa tarkkuutta yli Blu-rayn resoluution. |
MarkoA 25.03.2010 22:57:50 | |
---|
janimarj: Toivottavasti tuo pitää paikkansa! Ja ainakin itse toivoisin, että mukana olisi myös dokumentaarista matskua, koska sitäkin pitäisi löytyä yllin kyllin. Toivottavasti! Mulla on tuolta keikalta joskus kauan sitten jostain nauhotettuja pätkiä parin biisin verran ja ne on parhaita Hendrix live vetoja mitä oon nähnyt. Youtubesta löytyy jotain, kuten Little Wing - erittäin kaunis! Toivotaan tosiaankin, että nuo saadaan vihdoin DVD:lle kokonaan ja mieluusti mahdollisimman hyvään kuosiin korjattuna matskuna. Hendrixin "uusi" levy Valleys of Neptune oli mulle positiivinen yllätys. Ei ollut odotukset kovinkaan korkealla, mutta levy puolustaa paikkaansa ehdottomasti. Voi suositella Hendrix faneille ja muuten kitara-friikeille. Pelkästään musa ystäville voipi olla osin turhan hörhöä menoa. Mua hieman häiritsee nuo jälkeenpäin äänitellyt (87) korjailut Reddingin ja Mitchellin osalta parissa biisissä. Vaikka kuulostaakin hyvältä, niin ei se nyt ihan Experienceltä kuulosta. Liian "modernia" soundia Jimin kitaran kaveriksi. Siitä ehkä eniten yllätyin, että levy on Kokonaisuus, eli ei kovinkaan hajanainen kokoelma sekalaista biisiä ja vaan jokin punainen lanka tuohon on löytynyt. Ei se nyt First Rays:n veroinen ole läheskään, mutta hyvä kuitenkin. Goodbye T Jane |
MaD PiAnIsT 28.03.2010 11:42:21 | |
---|
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Andy Six 28.03.2010 12:20:51 | |
---|
Ota ny kato ihan relaa vaan.... |
MaD PiAnIsT 28.03.2010 12:27:37 | |
---|
Bongasin tuon Ampparit.com sivustolta, siksi meni Voicen sivulle jossa melko kiehuttavasti kirjoittaa Samuli Väänänen. Videon hupaisana yksityiskohtana kerrotaan olevan kitaristin tavaramerkiksi muodostunut pään ympärille sidottu huivi, joka pysyy päässä, vaikka muuten vaatetusta ei sattuneesta syystä juuri olekaan. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Tohtori Flang 28.03.2010 21:22:46 (muokattu 28.03.2010 21:23:33) | |
---|
MaD PiAnIsT: Taas tästä seksivideosta uutisoidaan. Mielestäni saisivat jättää tuollaiset pois, oikein DVD julkaistaan. Hoh hoh ei voi muuta sanoa. Tuota samaa videota yritettiin julkaista jo pari vuotta sitten, mutta perikunta sai estettyä julkaisun. Upeaa journalismia: "Kuuluisa, rokkareiden penisten kipsivalosten ottajana tunnettu bändäri Cynthia 'Plaster Caster' kuitenkin on tokaissut, että videolla nähtävä mies todellakin on itse Hendrix." Hyvä hyvä. "Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy |
ton seksivideon vois kyllä jättää omaan arvoonsa, en tajua kuka haluu ostaa dvd:n jossa maailman arvostetuin kitaristi panee? |
Tohtori Flang 04.04.2010 10:52:20 | |
---|
zekeode: Toivottavasti Blu-ray on myös tulossa. 16mm filmistä kun irtoaa tarkkuutta yli Blu-rayn resoluution. Kyllä on tulossa. "Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy |
Andy Six 04.04.2010 11:25:24 | |
---|
matzbyy: ton seksivideon vois kyllä jättää omaan arvoonsa, en tajua kuka haluu ostaa dvd:n jossa maailman arvostetuin kitaristi panee? No onhan se nyt tavatonta,jos Rockstara on nussinut bändäriä 60-luvulla.....Ei sellaista kovin usein tapahtunut.... Ota ny kato ihan relaa vaan.... |
HaloOfFlies 10.08.2010 14:59:58 (muokattu 10.08.2010 15:05:55) | |
---|
Uudelleenjulkaisuja tulossa ja seassa on melkoisen harvinaista herkkua. Varsinkin BBC-sessioiden kakkos-cd sisältää mm. Stevie Wonderin ja Hendrixin yhteisesiintymisen. Mutta tuo neljän CD:n boksi on varmasti se kaikista odotetuin. Näköjään siihen yhteyteen on tulossa myös Hendrix-dokkari. http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=144228Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
FreshPots 10.08.2010 15:55:29 (muokattu 10.08.2010 15:55:44) | |
---|
Kunpa crash landingista tulisi uusintapainos. Olen ettinyt sitä joka puolelta, mutta kun ei löydy niin ei löydy. Kyllä Hendrix on kaikkien aikojen paras kitaristi. Jättää slashit ja muut räpeltäjät taakseen. Helpoiten minulle aukesi Are You Experienced ja Band Of Gypsies, mutta näin myöhemmin Axis ja Ladyland ovat auenneet. Kaikki ovat ehdottomasti kaikkien aikojen parhaiden rocklevyjen joukkoon kuuluvia. First Rays ja Valleys ovat myös olleet tehokuuntelussa. Valleys ei ole ihan niin hyvä kun enempi se on vain sellainen jamittelulevy, mutta esim. sunshine of your love-cover jytisi oikein kunnolla. Voodoo Chileä tulee joka päivä taottua ainakin tunti per päivä. Harmi kun piti senkin kuolla pois. |
pollenprognoosi 10.08.2010 16:58:27 | |
---|
Harmi kun piti senkin kuolla pois. Ehkä parempi silti niinkin - jäi kauniit muistot eikä tarvitse tuijotella turvonnutta eksynyttä eläke-fabua lavalla takomassa vanhoja hittejään! |
Flash 10.08.2010 19:40:02 | |
---|
Crossfire96: Kunpa crash landingista tulisi uusintapainos. Tuskinpa tulee (ainakaan sellaisenaan), kun ei kuulu niihin "virallisiin" julkaisuihin. Live Music Is Better! |
Wradlin 10.08.2010 19:47:06 | |
---|
Crossfire96: Kyllä Hendrix on kaikkien aikojen paras kitaristi. Jättää slashit ja muut räpeltäjät taakseen. Hieno kitaristi oli mutta että kaikkien paras, jaa-a... Mielipideasia. Turha kuitenkaan alkaa provoamaan jotain Slashista tai muusta, sillä aina siihen provoon joku (kuten minä) menee. Hendrixiä arvostan kyllä mutta ei se nyt kaikkien aikojen paras taida olla. Voodoo Chileä tulee joka päivä taottua ainakin tunti per päivä. Harmi kun piti senkin kuolla pois. Voodoo Child on kyllä loistava jamittelubiisi, tyylikäs kappale. #81980 |
Andy Six 10.08.2010 20:06:21 | |
---|
VViltsu: Hieno kitaristi oli mutta että kaikkien paras, jaa-a... Mielipideasia. Turha kuitenkaan alkaa provoamaan jotain Slashista tai muusta, sillä aina siihen provoon joku (kuten minä) menee. Niinpäs.......Turhaa vääntöä siitä,oliko Jimi kaikkien aikojen paras jo siksi,että ajat muuttuvat....Mutta kiistaton tosi asia on,että Hendrixin panos sähkökitaran soiton uudistajana ja rajojen rikkojana on suunnaton..... |
FreshPots 10.08.2010 21:26:31 (muokattu 11.08.2010 16:41:19) | |
---|
VViltsu: Hieno kitaristi oli mutta että kaikkien paras, jaa-a... Mielipideasia. Turha kuitenkaan alkaa provoamaan jotain Slashista tai muusta, sillä aina siihen provoon joku (kuten minä) menee. Hendrixiä arvostan kyllä mutta ei se nyt kaikkien aikojen paras taida olla. Minulle hän on kaikkien aikojen paras kepittäjä. Vaikkei hän soita äärimmäisen nopeasti toisin kuten jotkut supertiluttajat, mutta se soitto on niin sielukasta. Nerokkaita sävellyksiä esim. 1983... (Merman I Should Turn To Be). Kyllä Henkan soitto on ollut niin merkittävää, että ilman Henkkaa monikaan kepittelijä ei olisi tarttunutkaan kitaraan. Hänen soittonsa on koskettanut jokaista rock-kitaristia oli kyseessä sitten SRV, Slash, Beck, Satriani tai kuka tahansa. Mielipideasia tämä on, mutta kyllä hän on paikkansa anasainnut rockmusiikin uudistajien joukossa. |