Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aprillit (omat ja julkiset)
1
TiVe
01.04.2010 08:10:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.kaleva.fi/uutiset/tietomaan-torni-kallistuu/847361
 
2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
grooveman
01.04.2010 12:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänä vuonna ei oo käyny mitään mutta viime vuonna tyttöystävä onnistu heittämään veret seisauttavan: Oltiin aamiaispöydässä ja ei mulla ollu hajuakaan aprillipäivästä. Siinä sitten mimmi sanoo että se on myöhässä. Katse kertoi että kyse ei ollut bussista. Meni jäätävät kymmenen sekuntia kun kävin mielessä kaikki käytännön järjestelyt läpi, kuten yhdessä muuttaminen isompaan kämppään, riittääkö meikäläisen liksat elättämään perhettä, autonvaihto yms. Päässä oli hirveä kaaos.
Oli kyllä niin paha pila että sen paljastuttuakin vielä meni kylmät väreet pitkin kroppaa jonkin aikaa. Meikäläisestä isä! Ei, ei vielä.
 
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
walttoni
01.04.2010 14:35:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervareitissä oli artikkeli jonka mukaan kouluparakkeja kierrätetään rekkalavetilla syrjäkylillä. Rekka noukkii oppilaat kotiportiltaan suoraan koulunpenkille.
 
COVS2.
jykke65
01.04.2010 15:42:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

grooveman: Tänä vuonna ei oo käyny mitään mutta viime vuonna tyttöystävä onnistu heittämään veret seisauttavan: Oltiin aamiaispöydässä ja ei mulla ollu hajuakaan aprillipäivästä. Siinä sitten mimmi sanoo että se on myöhässä. Katse kertoi että kyse ei ollut bussista. Meni jäätävät kymmenen sekuntia kun kävin mielessä kaikki käytännön järjestelyt läpi, kuten yhdessä muuttaminen isompaan kämppään, riittääkö meikäläisen liksat elättämään perhettä, autonvaihto yms. Päässä oli hirveä kaaos.
Oli kyllä niin paha pila että sen paljastuttuakin vielä meni kylmät väreet pitkin kroppaa jonkin aikaa. Meikäläisestä isä! Ei, ei vielä.

 
Venäjällä ne kielsivät kaikki aprillipilat lehdiltä, toivottavasti tällaisetkin kuuluu listalle, aika paha! Meillä turussa otettiin toi aprillaus hiukan ennakkoon. Vuonna -85 sanottiin että kyllä se kestää, ja jo nyt kaupungin rakennusvalvonta huutaa aurajoen rannalla aprillia, aprillia, jua aurajoen vettä päälle ja syle betonin lohkareet poies ettes riko hampaitas =0)
 
Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!?
jykke65
01.04.2010 15:45:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin se oma pila! Soitin tänään kavereille ja sanoin et meil on keikka tänä vuonna. Viikon päästä soitan ja sanon et aprillia, se onki vasta ensi vuonna!!
Kyllä pojille nauru maittaa.........
 
Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!?
Kyllikki
02.04.2010 09:29:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks tuttu soitti ja tarjosi bassokeikkaa. Meni Tena vaihtoon, ennenkuin tajusin, että kyseessä oli aprillipila.
 
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
baron
02.04.2010 09:45:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin, mulle tarjottiin eilen kivaa jazzkeikkaa, tyypit jotka on ennenkin kuulleet mun soittoa ja ajattelin että kiva kun päivä paistaa risukasaan enkä tajunnut kuin nyt vasta että eilen oli 1.4
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jykke65
02.04.2010 19:52:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Ai niin, mulle tarjottiin eilen kivaa jazzkeikkaa, tyypit jotka on ennenkin kuulleet mun soittoa ja ajattelin että kiva kun päivä paistaa risukasaan enkä tajunnut kuin nyt vasta että eilen oli 1.4
 
Joo just..."kiva" ja "jazzkeikka" hehehehe, nyt mä hokasin........=0)
 
Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «