dumbass 28.03.2010 16:23:29 (muokattu 28.03.2010 16:31:11) | |
---|
moderndrummer88: Kateuden peikko hyytävi mun veren, kun näitä sun pätkiä kattoo :P Hyvä meininki! Mutta itseasiassa puhallinsektio kuulosti mun mielestä olevan vähän levällään tossa? En tiedä johtuuko sitten kehnon laatuisesta videosta... kiitoksia :--) Levälläänhän se on paikoin aika pahastikin, mutta biisit oli melkein primavistaa ainakin kahden vierailevan sektiosoittajan osalta, eli ihan priima-JBB:tä tämä ei toki ollut. |
kincy 29.03.2010 19:19:57 | |
---|
Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Kailis 29.03.2010 22:39:40 | |
---|
|
Cimble 30.03.2010 09:16:53 (muokattu 30.03.2010 09:18:14) | |
---|
kincy: http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Viihde/rokit_grokes_clan.html Tuolta voipi kuunnella ihan uusinta vetoa. Jos tyrkkäset samalla äänesi meille, niin emme pistä pahitteeksi=) No, kitara-alku oli ihan hyvä. Sitten tuli bändille riivaaja ja kiire. :) Emmä tiedä, tässä tapauksessa huonoina puolina ideoiden puute eli liika tavanomaisuus, keskinkertaisuus, soiton ja soundien epäsopiva vanhahtavuus sekä tyyliväsyneisyys. Lisäksi en tykkää enkä ymmärrä mitään örinästä/rääkymisestä. Kitarasoolot oli tylsän tavanomaista metalliamatörismiä, vaikka tosin kitarakomppaukset ja riffit toimii. Rumpalina soitit ehkä hitusen liikaa. Näin ollen biisin pohja on vähän rauhatonta vispausta, kun se voisi olla jykevää vallia. Uskallan sanoa näin, vaikka en ole mikään alan opettaja. Älä välitä, joskus on rangaistava tälläkin palstalla. Eikä sinun tarvitse tykätä minusta, mutta tulipahan sanottua. Lähestymistapa oli nyt tämä. Jos olisin päinvastoin alkanut listaamaan mitkä asiat on hienosti, olisi se ollut ihan tylsää, eikä kritiikkiä ollenkaan. :) |
Velli 30.03.2010 11:58:53 | |
---|
kincy: http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Viihde/rokit_grokes_clan.html Tuolta voipi kuunnella ihan uusinta vetoa. Jos tyrkkäset samalla äänesi meille, niin emme pistä pahitteeksi=) Tämä oli biisinä paljon huonompi kuin se teidän toinen uusi biisi (tämä olikin vissiin vanhan rallin uudelleenlämmittelyä?). Kuten tuossa jo aiemmin tulikin niin tietynlainen väsyneisyys vaivasi niin soittoa, biisiä kuin sovitustakin. Annoin kuitenkin ääneni Grokes Clanille ihan vaan sen muumilaakson mörkölaulun vuoksi. |
kincy 30.03.2010 14:07:31 (muokattu 30.03.2010 14:12:20) | |
---|
Velli: Tämä oli biisinä paljon huonompi kuin se teidän toinen uusi biisi (tämä olikin vissiin vanhan rallin uudelleenlämmittelyä?). Kuten tuossa jo aiemmin tulikin niin tietynlainen väsyneisyys vaivasi niin soittoa, biisiä kuin sovitustakin. Annoin kuitenkin ääneni Grokes Clanille ihan vaan sen muumilaakson mörkölaulun vuoksi. Hah! Kiitoksia erittäin paljon! Juu, biisi on vanha kuin taivas, taitaa olla ihan niitä bändin ensimmäisiä biisejä, ajalta kun en edes vielä itse ollut bändissä mukana. Ideana olikin tätä rokit- bändikilpailua varten nauhoittaa parin viikon varoitusajalla joitan perusvarmaa, joten päädyimme tähän vanhaan biisiin. Ei haluttu ottaa riskiä ja lähteä jotain vaikeampaa tai uutta biisiä vetämään, koska studioaikaa oli käytössä vain 8 tuntia ja treenin puute olisivat varmasti aiheuttaneet sen, että biisistä olisi tullut susi. Kiitoksia kommenteista, kaikki palaute on aina tervetullutta, Cimble: Älä välitä, joskus on rangaistava tälläkin palstalla. Eikä sinun tarvitse tykätä minusta, mutta tulipahan sanottua. Lähestymistapa oli nyt tämä. Jos olisin päinvastoin alkanut listaamaan mitkä asiat on hienosti, olisi se ollut ihan tylsää, eikä kritiikkiä ollenkaan. :) Älä pelästy, en vihaa sinua, Cimble=) Hyvä vaan että tulee negatiivistakin, siitä saa aina paremmin oppia irti kuin siitä pelkästä selälle taputtelusta. Ihan oikeassahan tuossa olet. Osittain jopa olen ihan samaa mieltä kanssasi. E: Juutanan kirjoitusvirheet! Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Stereophile 01.04.2010 17:12:12 | |
---|
http://juki.1g.fi/mp3/Coda_Mood/Demo%202010/ Tuolta löytyy 14 biisiä Coda Moodin treenisäänityksiä. Purplea, Rainbowta ja Whitesnakea, käykäähän kuuntelemassa. Ja kommentoida saa. Rumpujen äänittämiseen käytetty neljää halpismikkiä ja noin 8 tuntia aikaa... Mikäs tässä soitellessa! |
hollmi-5 01.04.2010 17:19:44 (muokattu 01.04.2010 17:35:27) | |
---|
Stereophile: http://juki.1g.fi/mp3/Coda_Mood/Demo%202010/ Tuolta löytyy 14 biisiä Coda Moodin treenisäänityksiä. Purplea, Rainbowta ja Whitesnakea, käykäähän kuuntelemassa. Ja kommentoida saa. Rumpujen äänittämiseen käytetty neljää halpismikkiä ja noin 8 tuntia aikaa... Solistin ja taustalaulajan äänet sointuu hyvin yhteen (Juki?). Nää on just niitä meitsin suosikkeja nää biisit. Hyvin vedetty. Pitää roudata oma perse Tampereelle joskus edes treeneihin, jos jopa vaikka ihan keikalle... Soundit on todella 70-lukua. Ja pelkästään positiivisessa mielessä. Soitinten balanssi ja sijoittelu stereokuvassa miellyttää kovasti. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Stereophile 01.04.2010 17:33:13 | |
---|
hollmi-5: Solistin ja taustalaulajan äänet sointuu hyvin yhteen (Juki?). Nää on jus niitä meitsin suosikkeja nää biisit. Hyvin vedetty. Pitää roudata oma perse Tampereelle joskus edes treeneihin, jos jopa vaikka ihan keikalle... Soundit on todella 70-lukua. Ja pelkästään positiivisessa mielessä. Soitinten balanssi ja sijoittelu stereokuvassa miellyttää kovasti. Tervetuloa toki, olisi ihan kiva tavata joskus ihan naamatustenkin. Ja Jukihan siellä taustoja hoilailee. Kova jätkä se on laulajanakin niinkuin basistinakin. Rumpusoundeista tuli kyllä mukavasti kokonaisuuteen sopiva lo-fi soundi. Mikkeinä on TSM DrumPackista löytyvä basarimikki ja overheadit. Virvelissä on sentään 57. Overit oli sijoiteltu siten, että toinen oli mun pään yläpuolella ja toinen virvelistä mitattuna saman matkan päässä 90 asteen kulmassa lattiatomien vieressä. Toimii. Genistojen lähtösoundi toimii yllättävän hyvin tämmöiseenkin menoon. Mikäs tässä soitellessa! |
Kailis 01.04.2010 18:13:08 | |
---|
Stereophile: http://juki.1g.fi/mp3/Coda_Mood/Demo%202010/ Tuolta löytyy 14 biisiä Coda Moodin treenisäänityksiä. Purplea, Rainbowta ja Whitesnakea, käykäähän kuuntelemassa. Ja kommentoida saa. Rumpujen äänittämiseen käytetty neljää halpismikkiä ja noin 8 tuntia aikaa... Onpahan tyylinmukaista paiskomista! En itse pidä tällaisesta mutta kuulee että soittajat todella osaavat asiansa. Sounditkin oli kivat. Ainoa mikä pisti korvaan oli symbaalisoundit. Paiste? Hienosti vedät kyllä! |
hollmi-5 01.04.2010 18:16:06 | |
---|
Kailis: Onpahan tyylinmukaista paiskomista! En itse pidä tällaisesta mutta kuulee että soittajat todella osaavat asiansa. Sounditkin oli kivat. Ainoa mikä pisti korvaan oli symbaalisoundit. Paiste? Hienosti vedät kyllä! Minun mielestä peltisoundit oli oikein kohdallaan tähän menoon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Stereophile 01.04.2010 18:20:13 (muokattu 01.04.2010 18:20:44) | |
---|
Kailis: Onpahan tyylinmukaista paiskomista! En itse pidä tällaisesta mutta kuulee että soittajat todella osaavat asiansa. Sounditkin oli kivat. Ainoa mikä pisti korvaan oli symbaalisoundit. Paiste? Hienosti vedät kyllä! Tuossa äänityksessä taisi olla haitsuna 2002 medium, ridenä 2002 mustaleima, toinen crash on 16" 2002 Rock ja toinen rikkinäinen 18" Sabian AAX Stage... Kiitoksia kehuista. Mikäs tässä soitellessa! |
Kailis 01.04.2010 19:00:55 | |
---|
hollmi-5: Minun mielestä peltisoundit oli oikein kohdallaan tähän menoon. Ihanks totta =D |
hollmi-5 01.04.2010 19:07:23 | |
---|
Kailis: Ihanks totta =D No tottakai :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Vieno 02.04.2010 00:28:45 | |
---|
Stereophile: http://juki.1g.fi/mp3/Coda_Mood/Demo%202010/ Tuolta löytyy 14 biisiä Coda Moodin treenisäänityksiä. Purplea, Rainbowta ja Whitesnakea, käykäähän kuuntelemassa. Ja kommentoida saa. Rumpujen äänittämiseen käytetty neljää halpismikkiä ja noin 8 tuntia aikaa... Hyvää shittiä ja hyvin rullaa! Vois vaikka kuunnella ihan livenäkin.. |
Sonormies 02.04.2010 00:38:36 | |
---|
http://juki.1g.fi/mp3/Coda_Mood/Demo%202010/ Tuolta löytyy 14 biisiä Coda Moodin treenisäänityksiä. Purplea, Rainbowta ja Whitesnakea, käykäähän kuuntelemassa. Ja kommentoida saa. Rumpujen äänittämiseen käytetty neljää halpismikkiä ja noin 8 tuntia aikaa... Hieno meininki! Haitsu- ja ridesoundit mun korvaan täydelliset. Krässit hieman ruoskan oloiset. Soitto vallan mainiota. Kokonaisuus todella maukas. Tulen heti keikalle, kun tulette Länsirannikolle. OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise. |
Bobana 02.04.2010 00:41:23 | |
---|
Stereophile: http://juki.1g.fi/mp3/Coda_Mood/Demo%202010/ Tuolta löytyy 14 biisiä Coda Moodin treenisäänityksiä. Purplea, Rainbowta ja Whitesnakea, käykäähän kuuntelemassa. Ja kommentoida saa. Rumpujen äänittämiseen käytetty neljää halpismikkiä ja noin 8 tuntia aikaa... Kovan luokan bändi on teillä kasassa... Kaiki toimii ja eritoten laulajan ääni oli erilaisuudellaan loistava! Tollasia jätkiä ei noin vaan poimita. Rumpelointikin oli maukasta kyllä. Hatusta vai klikistä? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana: Kovan luokan bändi on teillä kasassa... Kaiki toimii ja eritoten laulajan ääni oli erilaisuudellaan loistava! Tollasia jätkiä ei noin vaan poimita. Rumpelointikin oli maukasta kyllä. Hatusta vai klikistä? Noi jätkätpä poimikin minut mukaan... :) Kiitoksia. Klikin kanssa nuo on vedetty soitin kerrallaan, mutta aikalailla improvisaatiopohjalta kaikki fillit. Olin vaan kuunnellu alkuperäisiä ja vetelin sinneppäin omalla tyylillä matkien. Mikäs tässä soitellessa! |
Bobana 02.04.2010 23:54:09 | |
---|
Stereophile: Noi jätkätpä poimikin minut mukaan... :) Kiitoksia. Klikin kanssa nuo on vedetty soitin kerrallaan, mutta aikalailla improvisaatiopohjalta kaikki fillit. Olin vaan kuunnellu alkuperäisiä ja vetelin sinneppäin omalla tyylillä matkien. Ei pidäkkään matkia muita. Tunkee vaan omia näkemyksiä väliin sen kun kerkiää. Jos teitillä on kunnianimoa niin luulenpa että teistä kuullaan vielä vähän isommastikkin... : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Epämuusikko 05.04.2010 12:51:05 (muokattu 05.04.2010 18:04:29) | |
---|
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |