Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Drum mate (paljonko voisi pyytää hintaa kyseisestä setistä?)
1
Vilbert
31.03.2010 22:01:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjesta paljonkohan kehtaa pyytää Drum Mate sarjan setistä johon kuuluu virveli, bassorumpu, tomi ja lattiatomi? Googletuksella parhaiten settiä muistuttaa tämä: http://www.saunalahti.fi/~zammy/images/premier66.JPG, joka vaikuttaisi pitkälti samanlaiselta paitsi väri on erinlainen. Setti lienee joltain -67 tjsp vuodelta.
 
Jep eli paljonko tuommoisesta kattauksesta SUURINPIIRTEIN saisi? :)
Kommentteja vaan tulemaan ja kiitos vastauksista :)
-Vilbert
 
Nolte
31.03.2010 22:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vilbert: http://www.saunalahti.fi/~zammy/images/premier66.JPG
 
Tässä toimiva linkki.
 
Tätä en allekirjoita!
Vilbert
31.03.2010 22:12:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo taisi toi pilkku tulla tohon linkkiin vahingossa.
 
moderndrummer88
31.03.2010 22:17:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko nämä "paljonko hintaa" -kyselyt laittaa jatkossa tonne kysymys/vastaus -ketjuun.
 
Varoitusta.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Kailis
01.04.2010 00:10:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen jatkoerissä painissa!
 
Speedy
01.04.2010 12:20:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No minkäs takia ne ei voi olla jo tossa pääsivulla kaikkien nähtävänä, omana ketjunaan? Itse en ainakaan seuraa aktiivisesti kovinkaan montaa topikkia, mukaan lukien tuota kysymys/vastaus-ketjua.. Tosin en kovin monesta asiasta tiedä läheskään sitäkään, mutta ehkä kerran puolessa vuodessa pääsen pätemään jossain asiassa niin eipä sitten mene ohi..=) Mutta moni asia voi kyllä kiinnostaa, niin nekin menee muuten sitten ohi..=(
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
moderndrummer88
01.04.2010 19:08:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: No minkäs takia ne ei voi olla jo tossa pääsivulla kaikkien nähtävänä, omana ketjunaan? Itse en ainakaan seuraa aktiivisesti kovinkaan montaa topikkia, mukaan lukien tuota kysymys/vastaus-ketjua.. Tosin en kovin monesta asiasta tiedä läheskään sitäkään, mutta ehkä kerran puolessa vuodessa pääsen pätemään jossain asiassa niin eipä sitten mene ohi..=) Mutta moni asia voi kyllä kiinnostaa, niin nekin menee muuten sitten ohi..=(
 
Tälläiset vaan turhaan kuormittaa tätä pääsivua mun mielestä. Tälläisille pikkukysymyksille ei ole tapana ollut perustaa ennenkään omaa topikkia ja nyt niitä on jo kaksi tullut ihan lyhyen ajan sisään, maailmankirjat menee ihan sekaisin.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Speedy
01.04.2010 21:36:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tälläiset vaan turhaan kuormittaa tätä pääsivua mun mielestä.
 
Ja sitten m.netti kaatuu?
 
Mihinkäs sitä etusivua sitten pitää pyhittää? Suurin osa kamapuolenkin topiceista on "kysymyksiä".. Minusta pikkukysymykset voi asettaa sarjaan "onko Ludvigin snaressa kalvot molemmilla puolilla?"
 
Toinen olis perustaa "setin arvo" topikki vakipan.. kö FAQiksi.. Itselläni on silleen oma lehmä ojassa että joskus kysyinkin Drummaten arvoa (osto mielessä) kysymys/vastaus puolelta.. Sinneppä se jäi kenenkään huomaamattomiin jonkun toisen kysymyksen, tai todennäkösemmin kaiken muun turhan löpinän alle..
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
moderndrummer88
01.04.2010 23:15:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy:
 
Toinen olis perustaa "setin arvo" topikki vakipan.. kö FAQiksi.. Itselläni on silleen oma lehmä ojassa että joskus kysyinkin Drummaten arvoa (osto mielessä) kysymys/vastaus puolelta.. Sinneppä se jäi kenenkään huomaamattomiin jonkun toisen kysymyksen, tai todennäkösemmin kaiken muun turhan löpinän alle..

 
Minä ainakin olin lukevinani vastauksen tähän, että aika paskaa laatua ja ei paljoa kannata maksaa.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
nappo
02.04.2010 12:27:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko toi moderndrummer joku mode täällä? Jos ei oo, niin pitäkööt vähän matalampaa profiilia. Modet hoitaa boardin "poliisihommat" sitten tarvittaessa. Sellainen negatiivinen aura mun mielestä lähes jokaisessa jannun postauksessa.
 
Mutta joo, jatketaan kysymyksellä. Paljonko vois pyytää lähes mintistä 12" Drum Mate tomista? :D
 
hollmi-5
02.04.2010 12:31:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappo: Onko toi moderndrummer joku mode täällä? Jos ei oo, niin pitäkööt vähän matalampaa profiilia. Modet hoitaa boardin "poliisihommat" sitten tarvittaessa. Sellainen negatiivinen aura mun mielestä lähes jokaisessa jannun postauksessa.
 
Mutta joo, jatketaan kysymyksellä. Paljonko vois pyytää lähes mintistä 12" Drum Mate tomista? :D

 
Kymppejä voi saada. Pyytää voi mitä vain.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
moderndrummer88
02.04.2010 12:37:06 (muokattu 02.04.2010 12:37:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappo: Onko toi moderndrummer joku mode täällä? Jos ei oo, niin pitäkööt vähän matalampaa profiilia. Modet hoitaa boardin "poliisihommat" sitten tarvittaessa. Sellainen negatiivinen aura mun mielestä lähes jokaisessa jannun postauksessa.
 

 
Joo oikea nikkinihän on MODEdrummer88
 
Ja ei ne modet hoida miliisihommia ellei joku ensin paina varoitusta jotta modejen huomio herää...
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
nappo
02.04.2010 13:13:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LOL @ modedrummer. Mutta juu, niinhän tää taitaa pelittää. Ja kyllähän kaikenlainen provosoiminen on toki kivaa. ;)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «