maelstorm 10.03.2004 20:40:45 | |
---|
Enpä ole kuunellu, mutta kyseisen henkilön kanssa tuli esiinnyttyä tässä 3vko.sit...en ole edes kuullu koko henkilön omaa tuotantoa... olet kyllä läskipäisin keskustelija täällä vähään aikaan. Otsikossa nimenomaan haluttiin ilmaista, että tässä ketjussa puhutaan Leinosen uudesta sooloalbumista, ei siitä kun sinä olet viuluinesi ollut "hänen kanssaan esiintymässä". tekisi mieli kiroilla ja huutaa ja lyödä. levy ei vieläkään ole sitä, mitä leinoselta varsinaisesti odotan, eli jatkoa eeppiselle "kimaltavia unelmia" - levylle, joskin suudelmittarenkin herkimmät hetket ovat toimivat minulle. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
mr_b 11.03.2004 11:19:55 | |
---|
Mies esiintyi Radio Helsingin 3v bileissä, jossa olin läsnä, mutta missasin esiintymisen kokonaan. Hiukka harmittaa. Päivällä tuli RH:n ohjelmassa jotain tavaraa ja se kuullosti, hmh, jotenkin neutraalilta, ei oikein koskettanut, joka nyt lienee akustissävyisen musiikin idea. Suudelmitar on kyllä aivan loistava levynnimi. Damn right it's better that yours! |
Cathi777 11.03.2004 12:36:58 | |
---|
Mies esiintyi Radio Helsingin 3v bileissä, jossa olin läsnä, mutta missasin esiintymisen kokonaan. Hiukka harmittaa. Päivällä tuli RH:n ohjelmassa jotain tavaraa ja se kuullosti, hmh, jotenkin neutraalilta, ei oikein koskettanut, joka nyt lienee akustissävyisen musiikin idea. Suudelmitar on kyllä aivan loistava levynnimi. Ai, että akustisen sävytteisen musiikin tarkoituksena ei ole koskettaa. Hmm, sitten mä en ymmärrä mistään mitään. Veri on vettä sakeampaa |
Alttoviulisti 11.03.2004 13:31:23 (muokattu 11.03.2004 13:45:45) | |
---|
olet kyllä läskipäisin keskustelija täällä vähään aikaan. Otsikossa nimenomaan haluttiin ilmaista, että tässä ketjussa puhutaan Leinosen uudesta sooloalbumista, ei siitä kun sinä olet viuluinesi ollut "hänen kanssaan esiintymässä". tekisi mieli kiroilla ja huutaa ja lyödä. levy ei vieläkään ole sitä, mitä leinoselta varsinaisesti odotan, eli jatkoa eeppiselle "kimaltavia unelmia" - levylle, joskin suudelmittarenkin herkimmät hetket ovat toimivat minulle. Korjaan alttoviuluineni. |
JeeVes 11.03.2004 13:57:24 | |
---|
olet kyllä läskipäisin keskustelija täällä vähään aikaan. Otsikossa nimenomaan haluttiin ilmaista, että tässä ketjussa puhutaan Leinosen uudesta sooloalbumista, ei siitä kun sinä olet viuluinesi ollut "hänen kanssaan esiintymässä". tekisi mieli kiroilla ja huutaa ja lyödä. Älähän jätkä hikoile siinä. "Play that funky rudiment whiteboy" |
Suudelmitar on kyllä aivan loistava levynnimi. Suudelmatar olisi mun mielestä ollutkin ihan hyvä nimi, mutta Suudelmitar? Se kuulostaa aivan sellaisen tökerön rakkausrunon otsikolta, jonka joku liiasta Zen Cafesta ja halvasta punaviinistä humaltunut lukiolaislyyrikko olisi voinut kirjoittaa kahdeksasluokkalaiselle tyttöystävälleen. Rough and tough and plenty mean. |
1960-1980 11.03.2004 22:26:03 | |
---|
Se kuulostaa aivan sellaisen tökerön rakkausrunon otsikolta, jonka joku liiasta Zen Cafesta ja halvasta punaviinistä humaltunut lukiolaislyyrikko olisi voinut kirjoittaa kahdeksasluokkalaiselle tyttöystävälleen. Tälläista matskua löytyy Villen Raastinlauluja -levyltä. Aivan tajuttoman kornia tavaraa. |
sa-ku 12.03.2004 09:16:29 | |
---|
se mikä on toisesta kornia on toisesta vain viehättävän naivia tai ainoastaan kaunista. itse en koe villen sanoja millään tapaa korneiksi vaan lähinnä luonnollisiksi. ~life is just a lullaby~
http://www.overlee.cjb.net |
1960-1980 12.03.2004 10:19:31 | |
---|
se mikä on toisesta kornia on toisesta vain viehättävän naivia tai ainoastaan kaunista. itse en koe villen sanoja millään tapaa korneiksi vaan lähinnä luonnollisiksi. Minusta Ville on nykyään aivan loistava sanoittaja. Hienoa, että joku tekee tuollaista, mutta oletkos kuullut tuon Raastinlauluja levyn? Se sisältää demoäänityksiä vuosilta 1996-1997 ja siitä kuuluu hyvin, miten Villen tyyli on vielä hakusessa. Kuunteles vaikka tämä: http://www.fonal.com/audio/raastin/tuo.mp3 |
jussiohman 12.03.2004 10:41:52 | |
---|
Jos tuo on nimi, en aio edes vaivautua. Nyt Sikanaama suuttuu. Absoluuttinen Nollapiste on Suomen Wigwam |
sikanaama 12.03.2004 16:50:05 | |
---|
Jos tuo on nimi, en aio edes vaivautua. Nyt Sikanaama suuttuu. Haluuks äijä turpaan?! Häh?! Eilen tuli sub teeveeltä sessionssissa tuota uutta Villeä. Helevetin hyvältä kuulosti. Oikeastaan paremmalta kuin koskaan. Sekin on mahdollista. "Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar |
Jaristoteles 14.03.2004 13:38:01 | |
---|
Suudelmatar olisi mun mielestä ollutkin ihan hyvä nimi, mutta Suudelmitar? Se kuulostaa aivan sellaisen tökerön rakkausrunon otsikolta, jonka joku liiasta Zen Cafesta ja halvasta punaviinistä humaltunut lukiolaislyyrikko olisi voinut kirjoittaa kahdeksasluokkalaiselle tyttöystävälleen. Ja just tämä juttu on se mikä ainakin minua Ville Leinosen materiaalissa eniten kiehtoo. Jätkä karjuu järkensä partaalla "mä tunkeudun sun vartaloon", eikä edes onnistu saamaan aikaan myötähäpeän tunnetta. Hienoa, että joku laulaa keijukaismaailmastakin. Naama ei mahdu päähän! |
Nuuskamuikkunen 14.03.2004 13:49:20 | |
---|
Haluuks äijä turpaan?! Häh?! Eilen tuli sub teeveeltä sessionssissa tuota uutta Villeä. Helevetin hyvältä kuulosti. Oikeastaan paremmalta kuin koskaan. Sekin on mahdollista. Ei kerpele! Menin sitten unohtamaan koko ohjelman. Toivottavasti uusintaa pukkaa piakoin. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Tellervo 02.04.2004 18:16:08 | |
---|
Höh, minut nuo ainakin saivat kiinnostumaan levystä vielä enemmän. Samat sanat. Itse en ole kuullut vasta kuin yhden biisin, mutta jo sen perusteella vanha heräsi pitkästä aikaa henkiin. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Basismi 02.04.2004 22:00:24 | |
---|
eikä edes onnistu saamaan aikaan myötähäpeän tunnetta. Onkohan sun myötähäpeän tuntemisessa jotain vikaa? No ei muakaan oikeastaan myötähävetä, lähinnä sama tunne kuin nykäsmattia kuunnellessa: mitä vit... It's hard to be humble when you're so fucking big! |