Aihe: En tavoita mistään..APUVA!!
1 2 3 4
EP
31.03.2010 20:58:49
baron: No jos ens kertaa M-nettiin tulija pikkusen erehtyy säikeestä niin eiks sille oo jo tarpeeksi siitä suuresta synnistä huudettu?

Joo, varmaan eräät antavat samanlaisia vastauksia esim. yleisölle keikoillaankin?
Tankero
31.03.2010 21:08:53
EP: Joo, varmaan eräät antavat samanlaisia vastauksia esim. yleisölle keikoillaankin?

Mistä arvasit.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
isojussi
31.03.2010 23:03:40
EP: Joo, varmaan eräät antavat samanlaisia vastauksia esim. yleisölle keikoillaankin?

Joo joo ihan varmaan niin ja lässyn jässyn....

Nyt hei äijät aikuisten oikeesti taas tolkku käteen.

Kaiken maailman patalaiskat uusavuttomat sisiliskot tulee tänne pyytään pyyhkiin persettään ja vetää herneen käkättimeen, kun kohtaa vähän hyväntahtosta vinoilua.

Ihan vittu kaikkee ei tartte stna kattella.

Menkööt mun puolesta vaikka nuotistonhoitajaks Yön siipien orkesteriin.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
31.03.2010 23:09:37
synteettinen: ...no, näiden toivojien toiveet ovat oikeuttuja, mutta tuolla perusteella täällä ois suurin osa ketjuista lukittuja heti alkujaan... -äly hoi! älä jätä!, -tai täällä;, -jätä vaan...

Meillä on kohta kaikki ketjut ja palstat tukossa, jos täällä kaikki, jotka ei ITSE VIITSI pistää tikkua ristiin asiansa eteen pyytelee asioita, jokka SAMALLA VAIVALLA löytäisivät itte, jos yhtään olis halua muuhun, kun tettää perkele kaikki omat hommansa muilla.

Koitetaan pitää palstat siistinä semmosia apuja varten, joita ei oikeesti löydä kolmen sekunnin googlettamisella.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
31.03.2010 23:17:32
synteettinen: ...no, näiden toivojien toiveet ovat oikeuttuja, mutta tuolla perusteella täällä ois suurin osa ketjuista lukittuja heti alkujaan... -äly hoi! älä jätä!, -tai täällä;, -jätä vaan...

Voi voi. Kenen järki jätti?
COVS2.
walttoni
31.03.2010 23:19:25
isojussi: Meillä on kohta kaikki ketjut ja palstat tukossa, jos täällä kaikki, jotka ei ITSE VIITSI pistää tikkua ristiin asiansa eteen pyytelee asioita, jokka SAMALLA VAIVALLA löytäisivät itte, jos yhtään olis halua muuhun, kun tettää perkele kaikki omat hommansa muilla.

Koitetaan pitää palstat siistinä semmosia apuja varten, joita ei oikeesti löydä kolmen sekunnin googlettamisella.

Jep. Usein sisälukutaidosta on suuri apu. Löysihän avaaja tanssimusapalstankin. Miksi sillä meni hukkaan tuhannen postauksen nuotin/biisin/sanojen-hakupalsta? Kysyy epätoivoinen.
COVS2.
pekkajau
31.03.2010 23:20:52 (muokattu 31.03.2010 23:23:35)
DanstsuKati: Jaa...täältä ei näköjään saa apua, vaan ihmettelyä, jopa kettuilua. No...täytyy kertoa toisillekkin etteivät turhaan apua pyytele.

Toisille kertominen onkin oikea taiteen laji. Varsinkin tuolla "space fuckissa". Ei jumalauta. Siellä vasta kaikkien omat tulkinnat asioista kukoistavat ja rehottavat ehdottomina totuuksina kuulema! Todella objektiivista.
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/Objektiivisuus
Tankero
31.03.2010 23:57:47
pekkajau: Toisille kertominen onkin oikea taiteen laji. Varsinkin tuolla "space fuckissa". Ei jumalauta. Siellä vasta kaikkien omat tulkinnat asioista kukoistavat ja rehottavat ehdottomina totuuksina kuulema! Todella objektiivista.
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/Objektiivisuus

Niin just kuulemma! On tainnut mennä käsitteet hiukan sevun.
Tankero
01.04.2010 00:56:13
pekkajau: Mitä se oikeastaan haittaa? Forresterin Eric on jo jalkeilla ja järjestelele asioita jo täyttä häkää.

Ei se haittaa mitään, mutta hiukan oli vaan outo käsitys facesta.
EP
01.04.2010 05:48:54 (muokattu 01.04.2010 05:50:37)
isojussi: Joo joo ihan varmaan niin ja lässyn jässyn....

Nyt hei äijät aikuisten oikeesti taas tolkku käteen.

Kaiken maailman patalaiskat uusavuttomat sisiliskot tulee tänne pyytään pyyhkiin persettään ja vetää herneen käkättimeen, kun kohtaa vähän hyväntahtosta vinoilua.

Ihan vittu kaikkee ei tartte stna kattella.

Menkööt mun puolesta vaikka nuotistonhoitajaks Yön siipien orkesteriin.

Korjaa sitten ainakin toi allekirjoituksesi viimeinen lause (tiedä tuosta alustakaan kyllä..), tilalle Iso suu (ison pään voit jättää).
Oikeesti jos olet ollut opettamassa nuoria niin jossain tehty paha erehdys!

E: Tarpeettomat ja tietämättömyydestä aloitetut säikeet kyllä lukitaan varmaan muutenkin.
isojussi
01.04.2010 09:09:14 (muokattu 01.04.2010 09:15:29)
Paas EP piruuttaan kattoen, kuka tälle neiti nättikoalle ekaks kaivo linkkejä, sen sijaan kun sä keskityit kerään pisteitä vittuilemalla vanhoille palstalaisille vaikka olisit helposti löytäny samat linkit kuin minä?

No - on se tapa vongata toikin....Saitko Yön siiviltä kans?

Ja anna muuten olla viimenen kerta, kun edes uskallat eopäillä mun nuorisotyötä.
EP
01.04.2010 11:18:29
isojussi: Paas EP piruuttaan kattoen, kuka tälle neiti nättikoalle ekaks kaivo linkkejä, sen sijaan kun sä keskityit kerään pisteitä vittuilemalla vanhoille palstalaisille vaikka olisit helposti löytäny samat linkit kuin minä?

No - on se tapa vongata toikin....Saitko Yön siiviltä kans?

Ja anna muuten olla viimenen kerta, kun edes uskallat eopäillä mun nuorisotyötä.

Niin ekaks haukuit ja sitten vähän autoit?
Kaikki on täällä samanarvoisia sääntöjen mukaan, niin uudet kuin vanhat jäsenet.

Loppua en viitti muuten kommentoida millään tavalla, mutta kaikkea epäilen jos on vähänkin aihetta.
isojussi
01.04.2010 11:33:25 (muokattu 01.04.2010 11:35:00)
EP: Niin ekaks haukuit ja sitten vähän autoit?
Kaikki on täällä samanarvoisia sääntöjen mukaan, niin uudet kuin vanhat jäsenet.

Luepa nyt vielä uudestaan MINKÄLAISEEN VIESTIIN mä vastasin.

epäilen jos on vähänkin aihetta.

Kuin myös sun kohdallas, missä sen alkaa olla jo tosi läpinäkyvää. "Elli-setä tarjoo olkapäätä..."

E: Varsinkin nuorten kohdalla rehellisyys ja suoraan asioista puhuminen on ainoo oikee tapa. Näitten nettihörhöjen kohdalla itää vaan ampua kovemmilla patruunoilla ja isommalla kaliberilla - vasitenkin kun alkavat itte ensin kiukutella.
KoskPaavo
01.04.2010 14:14:43
Eiköhän anneta olla jo...otetaan suffelit ja istutaan sohvalle.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
isojussi
01.04.2010 14:40:20 (muokattu 01.04.2010 14:41:51)
KoskPaavo: Eiköhän anneta olla jo...otetaan suffelit ja istutaan sohvalle.

Niin en tiä... Mun mielestä joidenkin pimpinsaantia tärkeempää pitäis olla just hyötyketjujen, kuten wantedin ja jelppikerhon toimivuus ja asiallisuus, mihin kuuluu ehdottomasti näiden "viitsittekö googlettaa mun puolesta ja jo jos että ootte kusipäitä" - postauksien poisjäänti. Ne johtaa poikkeusetta samaan tulokseen: tarmo ja walttoni vinoilee postaajalle, tää haukkuu ne, mä pidän kaverien puolia, postaaja haukkuu mut ja Ellin elämä järkkyy.
walttoni
01.04.2010 14:45:15
isojussi: Niin en tiä... Mun mielestä joidenkin pimpinsaantia tärkeempää pitäis olla just hyötyketjujen, kuten wantedin ja jelppikerhon toimivuus ja asiallisuus, mihin kuuluu ehdottomasti näiden "viitsittekö googlettaa mun puolesta ja jo jos että ootte kusipäitä" - postauksien poisjäänti. Ne johtaa poikkeusetta samaan tulokseen: tarmo ja walttoni vinoilee postaajalle, tää haukkuu ne, mä pidän kaverien puolia, postaaja haukkuu mut ja Ellin elämä järkkyy.

Pitäiskö mennä terapiaan? Varaanko ajan sinullekin?
COVS2.
isojussi
01.04.2010 14:47:02
walttoni: Pitäiskö mennä terapiaan? Varaanko ajan sinullekin?

Ei ehkä urkuveljeni meidän....
sepsal
01.04.2010 18:18:23
KoskPaavo: Eiköhän anneta olla jo...otetaan suffelit ja istutaan sohvalle.

Tahi vähän väkevämpääkin suffelin seuraksi, jos ei ole keikkaa ?
jykke65
01.04.2010 18:23:34

isojussi: Ei ehkä urkuveljeni meidän....

Jussi on kone... Iso kone... Ja jos ette usko niin se vetää mansikit olalle... =0)
Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)