harppi 11.03.2004 19:07:09 | |
---|
|
Solex 11.03.2004 19:18:40 | |
---|
Hintaluokassaan varmasti ihan pätevä kitara mutta mihin sinä tarvitset meidän mielipiteitä? Minä ainakin olisin 300 euron ostosta tekemässä miettinyt silloin onko se sen väärti enkä jälkeenpäin tulisi m.nettiin kyselemään. "en tiedä ovatko he siellä mutta heidän ei ainakaan pitäisi olla!" -Ville Valo vastaa haastattelussa kysymykseen The Rasmuksen listatilanteesta |
Invader 11.03.2004 19:19:44 | |
---|
Varmasti ihan kelpo peli aloittelevalle soittajalle. Ja jos ostit fiilispohjalta niin eikös se silloin ole juurikin siltä oikealta pohjalta ostettu. Oman mieltymyksen mukaan eikä muiden mielipiteitten perusteella. Öerlr!! |
Ei minua kiinostakkaan se pidättekö siitä ulkoisesti tms. vaan että onko se laadukas vai ei tai onko siinä joku juttu mikä on tyhmästi tai muuten jotakin semmoista joka olisi kannattanut tietää/kysyä ostaessa. Olen sillä kolme viikkoo soitellu enkä itse ole mitään huomannut.. joskaan minulla ei ole kyllä mihin verrata. Ainut minkä huomasin että alimman kielen satulan ura oli niin V-muotoinen että kieli hirtti siihen kiinni ja kun väänsin nupista että miksi ei ääni nouse niin katkes prkl kallis blue steel kieli. Asia korjaantui kun panin seuraavaan kieleen tipan öljyä satulan kohdalle kitkan pienentämiseksi. Ja DaManille tiedoksi että maksoin 520 epua kun piti ostaa vahvistinkin plus muut inkkeet enkä ajatellut yhtään! |
Jäsen X 11.03.2004 19:41:03 | |
---|
Seuraavan kerran älä laita öljyä vaan lyijykynällä (lyijytäyte) rapsuta lyijyä siihen. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
harppi 11.03.2004 20:32:40 | |
---|
Seuraavan kerran älä laita öljyä vaan lyijykynällä (lyijytäyte) rapsuta lyijyä siihen. Ai.. vai lyijyä. Kiitos tiedosta. |
Kitaravirtuaali 11.03.2004 21:14:57 | |
---|
Jep, lyijykynää. Köyhän miehen grafiittisatula. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Myykää minulle Washburnin kova keissi! |
Mark-Ken 11.03.2004 21:27:05 | |
---|
No tuo pulttikaula on tietysti yksi "vika". Mutta tärkeintä on, että sillä on mukava soittaa, pitää sen äänestä ja yleensäkin kokonaisuudesta. Varmasti ihan hyvä peli. Minkä värinen? |
toxic 11.03.2004 21:27:58 | |
---|
Olen itsekkin meinannut ostaa tuon, oli nimittäin mun mieleen. Siistin näköinen ja hyvä soittaa, mutta mä ostankin 301 joka on vielä siistimpi ja vielä parempi soittaa. HAHAA! |
Invader 11.03.2004 21:51:33 | |
---|
No tuo pulttikaula on tietysti yksi "vika" Häh? Mistä lähtien pulttikaula on ollut vika? Aloittelijalle lienee ihan yhdentekevää onko pultti-, liima- vai läpikaula. Öerlr!! |
xulu 11.03.2004 21:57:16 (muokattu 11.03.2004 21:58:18) | |
---|
Pitää tulla leijumaan; Huomenna/ens viikolla postissa tulee Viper h-301... Ninja edit.. If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
Mark-Ken 11.03.2004 23:05:27 | |
---|
Häh? Mistä lähtien pulttikaula on ollut vika? Aloittelijalle lienee ihan yhdentekevää onko pultti-, liima- vai läpikaula. Tuo malli ilmiselvästi jäljittelee SG:tä, ja SG:ssä on liimakaula. Mutta sen vuoksi "vika" |
simosiili 12.03.2004 08:39:04 | |
---|
Häh? Mistä lähtien pulttikaula on ollut vika? Aloittelijalle lienee ihan yhdentekevää onko pultti-, liima- vai läpikaula. asiahan on niin ettei mitään vikaa olekaan..monet karttaa pulttikaulaisia sg:tä tai les paul kopioita.. tietysti, mutta kyllähän siinä on vaikutusta soundiin, jos ostat pulttikaulan, niin on paremmat mahikset saada stratomainen jäykkä hiukan twängimäine soundi, mut jos on aito liimakaula ja mahonkia niinkun minun washburn, saa lämpímää hurinaa, ja kuulostaa hyvält.. :D makuasia tietty.. |
trih 12.03.2004 08:47:47 | |
---|
Olen aloitteleva sähkökitaristi ja ostin tommosen ihan fiilis/hintalapun pohjalta. Ostinko paskaa vai kelpo soittopelin? 1000 kertaa parempi kuin se millä minä aloitin. Itse kutsuisin tuota kelpo soittopeliksi. |
harppi 12.03.2004 11:37:20 | |
---|
No tuo pulttikaula on tietysti yksi "vika". Mutta tärkeintä on, että sillä on mukava soittaa, pitää sen äänestä ja yleensäkin kokonaisuudesta. Varmasti ihan hyvä peli. Minkä värinen? Väri on musta ja pulttikaulasta olin tietoinen että se on jonkun mielestä "vika" mutta jospa se ei mua haittais. |
Risto Mustalisä 12.03.2004 12:26:11 | |
---|
Kokonaisuus ratkaisee minusta eniten.Koko ketju kitara-efektit-vahvistin ja sitten kustannuspuoli eli mihin rahat riittää.Kyllä minustakin olisi kivaa soitella Gibsonin LP:llä ja MesaBoogien rectfierilla jne. mutta kun ei riitä ns.pätäkkä. Ja erojen kuuleminen on aina subjektiivinen asia.Jotta asia olisi objektiivinen tarvittaisiin riippumaton tieteellinen tutkimus referenssilaitteineen jne. Tällaista en ole vielä nähnyt. Suomeksi:Jos se kuulostaa hyvältä - se on hyvä.Sinulle. Born to be wild! - paitsi kotona.. |