costumehero 10.02.2010 22:40:33 (muokattu 12.02.2010 20:55:47) | |
---|
Hyväntuulista (oon kyllästynyt angsti-biiseihin) rokkia, jossa vaikutteita esim. maailmanmusiikista. Erilaisia rytmejä. Kitaristi joka osaa välillä olla hiljaakin :D Paljon monipuolisempi ku nykysessä bändissä. Ei sitä tiididiididiä joka biisiin. Peruskokoonpano olisi normi; kitaristi, basisti, rumpali (minä) ja synisti, joka joissain biiseissä, mis ei tarvis välttämättä synaa taipuisi vaikka kakkoskitaristiksi. Muita soittimia voisi vierailla joissain biiseissä, esim. viulu ois mahtava. Biisit tosiaan pääsääntöisesti hyväntuulisia. Mä ainakin kuuntelen musaa piristyäkseni, niin harvoin jaksan kuunnella mitään angsteja. Vaikutteina mulla ainakin olisi esim. Shakira, MGMT, Blondie, Lynyrd Skynyrd, KT Tunstall, The Killers, CCR, The Beatles, Dire Straits (Mark Knopfler) jne. Ja avarakatseisuutta musaan, vois olla siistiä soittaa vaikka Rauli Baddingin biisejä covereina. Perkussioita! Soundit aika tärkeitä, mitään tuhnusta kitarasäröä ei kestä kuunnella biisistä toiseen. Kitaristi sais soittaa useemmin cleanilla. Tai vaikka nylon- kielisellä! Ja unelmabändissänihän minä olisin toki parempi soittaja, mutta kehittymässähän täs kokoajan ollaan... Ja ei mitään diivailua tietenkään, bändi on joukkue :) Paska koulu/työpäivä ja muut murheet mieluiten jätetään treeniksen ulkopuolelle. Vituttaa mennä treeneihin, kiva päästä soittaa! ja sit joku onkin niin paskalla tuulella niin siinä se ilo katoaa... Soiton pitää olla mukavaa. Ja siistiä olisi toki myös jos oltais kaikki tyttöjä E: Ja olisi hyvä laulajakin of koors. Ja idearikas säveltäjä(t) |
StJerky 11.02.2010 08:50:36 | |
---|
Hmm. Bändi jossa kaikki muut soittajat ei olisi väkisin perässä vedettäviä. Joskus tuntuu, että jos minä en järkkäisi reenejä niin mitään ei enää koskaan tapahtuisi. |
juici 14.02.2010 21:30:15 (muokattu 14.02.2010 21:30:34) | |
---|
Yhden keikan ajan kasassa olevia covervetoja: -Bändi joka soittaisi vain TV-sarjojen, elokuvien ja mainoksien tunnareita. -Bändi joka soittaisi pelkästään venäläisiä, mutta suomessa tunnettuja biisejä. -Bändi joka soittaisi pelkästään vanhaa suomipunkkia. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
viivamies 14.02.2010 21:44:40 (muokattu 14.02.2010 21:45:48) | |
---|
Bändi joka soittaisi hurriganes tyyppistä kunnon rocken rollia,jossa myös olisi hardrock ja funk vaikutteita. Funk vaikutteet näkyisivat lähinnä basson ja kitaran soitossa. Jos kiinostustus heräsi niin laita viästiä kitaristi ja basisti löytyy jo. Eli rumpalit ja laulajat pistäkääpäs viästiä. |
Slothey 17.02.2010 20:23:21 | |
---|
Bluesrockia soittava duo tai trio. Kunnon likanen ja potkiva saundi. Harmi ku Vaasast ei löydy jamikavereita. |
Shuffle and Boogie 19.02.2010 00:11:50 | |
---|
Ihan roots americano meininkii eli jotain carl perkins, johnny cash, hank lll, thorogood tyylist Old Time Rock'n'Roll |
tonicaster 22.02.2010 00:43:37 | |
---|
Grungea ja "ameriikan rokkia" taitavasti yhdistelevä muillekin vaikutuksille altis kokoonpano, joka istuisi lyömättömästi kaupalliseen muottiin ja keräisi hölmöiltä rahat pois taskusta tai menettäisi itse kaiken.... Mene ja tiedä... =) Ja alkuun mulla tuli kirjoitusvirhe tohon Grungea sanaan... Siis The Grunges olkoon sen nimi!! näit on tehty ja teetetty, ja yks on onnistunu. |
paavi 22.02.2010 11:45:23 | |
---|
|
Hard as a rock 23.02.2010 12:55:39 | |
---|
VR: Mukana laulaja, kiipparisti, basisti, rumpali, ja minä kitarassa. Flash: Yllä mainitun tyylinen bändi, mutta ohjelmiston rungon muodostaisivat kasari soundtrack hitit tyylin Rocky, Top Gun, Over The Top ja St. Elmo's Fire. :) Täytebiiseinä vois vetää muita 80-luvun AOR hittejä. Mr. Misteriä ja sellaisia. Juuri tällä tavalla, olisi vaan niin hienoa päsätä vetämään kasaribiisejä livenä hyvin reenattuna ja suunnitelluilla soundeilla. The Carsia, Lionel Richietä, Hall & Oatesia jne. Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life.
Homer: Why, what did you do? |
ninokoo 23.02.2010 15:51:28 | |
---|
Don Make: Huvittais perustaa jonkun näkönen south-rock tyyppinen hässäkkä. Taidan vaan olla väärällä puolella palloa. No jurkele. Jos et väärällä puolen palloa niin ainakin Suomea ;) Southern rokkia lähtisin tuuppaamaan milloin tahansa. Black Stone Cherry mm. pyörinyt soittimessa viime aikoina aika taajaan. Nyt tullut kauhea halu soitella punkrockia kitaralla vaikka en ko. soitinta oikein hallitsekaan. Tai ehkä juuri siksi. Lines on my face are getting clearer - and I say goodbye - to my hopes and dreams |
black_guitar 06.03.2010 22:41:26 | |
---|
Itse haluaisin perustaa grunge trio. Soitettais Nirvanan ja Seetherin covereita ja omiakin kappaleita. Itse soittaisin kitaraa ja laulaisin. |
vili linnakoski 08.03.2010 21:25:37 | |
---|
akustisen akustisen akustisen akustisen |
Filli293 12.03.2010 22:43:08 | |
---|
Ihan tällane kasari tyylinen Thrash Metal yhtye olis perfect. |
Blain 14.03.2010 09:24:50 | |
---|
vili linnakoski: akustisen akustisen akustisen akustisen Kyllä. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Hon skrev en lapp som sa: "Hej då, kom ihåg att mata katten, en dag kommer ni förstå." |
Charge 26.03.2010 20:36:58 | |
---|
Hmm. Bändi jossa kaikki muut soittajat ei olisi väkisin perässä vedettäviä. Joskus tuntuu, että jos minä en järkkäisi reenejä niin mitään ei enää koskaan tapahtuisi. Kuulostaa niin tutulta... Ihan vipsahtanut. |
viny 26.03.2010 21:02:48 | |
---|
Charge: Kuulostaa niin tutulta... Miks te kaikki ootte jostai persiist? Olisitte Turuust, ni täsä ois yks jäsen. :) |
Hannu H. 26.03.2010 23:41:12 | |
---|
Tällä hetkel himottelis kovin irkkubändi. Semmonen mobiili versio, että keikkapaikaksi riittäis pubin nurkkapöytä. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Funkånaut 27.03.2010 13:41:57 | |
---|
Hannu H.: Tällä hetkel himottelis kovin irkkubändi. Semmonen mobiili versio, että keikkapaikaksi riittäis pubin nurkkapöytä. Tää kuulostaa jo todella asialliselta. "He must be smokin' some heavy doobies." |
Drummer-K 27.03.2010 22:18:12 | |
---|
Black Metallia tahkoavan bändin. Vähän kuin Mayhem ja kaikki 90-luvun underground-bändit. ''Zildjian and Tama, the best'' - Lars Ulrich |
Jotain vanhan Black Sabbathin tyylistä musaa soittavan bändin. |