walttoni 31.03.2010 14:42:44 | |
---|
Voitti voitti. Voiton jälkeen "markkinat" määrää kysynnän. COVS2. |
hvinnamo 31.03.2010 16:39:43 | |
---|
walttoni: Voitti voitti. Voiton jälkeen "markkinat" määrää kysynnän. Totta tuokin! Voittajista voittajia ovat olleet ainakin: Yälintu,Daikaquu ja...se mikä on sökössä parempi kun pari, en nyt muista nimeä. |
walttoni 31.03.2010 17:00:25 | |
---|
hvinnamo: Totta tuokin! Voittajista voittajia ovat olleet ainakin: Yälintu,Daikaquu ja...se mikä on sökössä parempi kun pari, en nyt muista nimeä. Varjokuva. Korsuorkesteri ja ihan viimeaikaisista Sinitaivas. COVS2. |
Tankero 31.03.2010 17:01:06 | |
---|
hvinnamo: Harjukarin bändissä soittaa eräs Suomen parhaista basisteista eli Tommi.Kitarassa on monta vuotta Myrskylyhdyssä soitellu Olli.Rumpali on alkuperäinen(nimeä en musita) joka oli vuosia poissa mutta on nyt taas ko.bändissä. Teemu soittelee ite kannettavia(kiippareita ja kurttua) Kävin tossa pari viikkoa sitten katsastamassa ja ihan hyvin toimi bändi.Onnittelut! Yksi suomen parhaista basisteista? Eli Rantanen, Rantanen, Porra, Hirvonen ym luokkaa? Ehkä ei ihan, kun humppaa vetää. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
hvinnamo 31.03.2010 17:32:55 (muokattu 31.03.2010 17:57:57) | |
---|
No ei ehkä ihan.. Mut sanotaan et todella hyvä,kehuttu,monipuolinen,ulkomusiikkiset asiat kunnossa,lukee hyvin lappuja,kaali toimii ja soittaa tarkasti sekä osaa ohjelmistonsa ulkoa muttei todellakaan vielä verrattavissa suuriin mestareihin joita luettelit.Pyydän anteeksi että taas kirjoitin väärin. :( Edit: Ja sitähän sitä on soitettava mistä leipänsä saa,vai mitä? |
EP 31.03.2010 17:36:06 | |
---|
Tankero: Yksi suomen parhaista basisteista? ..Ehkä ei ihan, kun humppaa vetää. Voi voi sentään ..taas kerran :/ |
Tankero: Yksi suomen parhaista basisteista? Eli Rantanen, Rantanen, Porra, Hirvonen ym luokkaa? Ehkä ei ihan, kun humppaa vetää. Tä, eiks tuo Harri Rantanen just oo liittynyt Dallapé'hen ja mitäs muuta kuin humppaa ne soittaa? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
tarmo 31.03.2010 22:52:18 | |
---|
Musiikkia korville: Mitäs SINÄ siellä vittuilet? Mun kommentti oli lähinnä suunnattu synteettiselle, joka oli kommentoinut mun kirjoitusta ymmärtämättä, mitä ajoin takaa. Tokihan palstalaisista kokeneet kehäketut tuon tietää, mutta taisin kuitenkin olla eka, joka sen sano ääneen. Noh noh... Ehkäpä ymmärsin sun kirjoituksen väärin. Sori. Mun pointti oli se, että ei noita sovita millään hyväveli-meiningillä. Miksi kukaan kisanjärjestäjä tekisi mitään niin tyhmää omalle liiketoiminnalleen? Kilpailu on siinä mielessä ihan aitoa, että kilpailuttaja etsii itselleen sopivinta bändiä. Oheistuotteena tulee sitten vähän näkyvyyttä mukana. Miksi sen asian pitäisi olla mitään sellaista, joka tarvitsisi erikseen sanoa ääneen. Mä en näe pelissä mitään epäreilua tai epärehellistä, koska voittosuoritus on aina palkitsijansa näköinen. Mut niinku sanoin, ajattelin tätä vähän eri näkövinkkelistä. Rauha vaan... "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
Musiikkia korville 01.04.2010 08:59:02 | |
---|
tarmo: Noh noh... Ehkäpä ymmärsin sun kirjoituksen väärin. Sori. Mun pointti oli se, että ei noita sovita millään hyväveli-meiningillä. Miksi kukaan kisanjärjestäjä tekisi mitään niin tyhmää omalle liiketoiminnalleen? Kilpailu on siinä mielessä ihan aitoa, että kilpailuttaja etsii itselleen sopivinta bändiä. Oheistuotteena tulee sitten vähän näkyvyyttä mukana. Miksi sen asian pitäisi olla mitään sellaista, joka tarvitsisi erikseen sanoa ääneen. Mä en näe pelissä mitään epäreilua tai epärehellistä, koska voittosuoritus on aina palkitsijansa näköinen. Mut niinku sanoin, ajattelin tätä vähän eri näkövinkkelistä. Rauha vaan... Juu, rauha vaan. Aioin jo kirjoittaa jotain kilpailun luonteesta, mutta jätän väliin. Ehkä on paras olla vaiti asioista, joita kaikki ei tiedä, niin ei tule mistään suunnalta sanomista. Enkä tarkoita siis Tarmoa sua. By: MK |
jakeni 01.04.2010 12:50:21 | |
---|
Mä viittaisin kyllä tässä kohtaa bändin jäsenluku määrään ja ikärakenteeseen. Jos kelataan voittaja valintaa...veikkaan että edullisempi voitti? (semi pro/nyk. Lild)heh,heh. Mun on erittäin vaikea uskoa/niellä, että joku orkka skulaa/säestää paremmin,tahi hallitseee eri tyylit, kuin La Strada? Vai oliko taas se Puontin aina perään kuuluttama: lava meininki....jota en kyllä minä ole kelläkään edellisillä voittajilla nähnyt>>>eli ihan skeidaa. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
KoskPaavo 01.04.2010 14:13:00 | |
---|
Onks se Puonti se ent. poliisi? "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
antero1 01.04.2010 14:23:08 | |
---|
|
walttoni 01.04.2010 14:40:11 | |
---|
KoskPaavo: Onks se Puonti se ent. poliisi? Näin olen antanut itselleni kertoa. COVS2. |
walttoni 01.04.2010 14:44:15 | |
---|
COVS2. |
Riksteri 01.04.2010 15:51:06 | |
---|
walttoni: No just. Ero on ihan selkeä, La Strada kuulosti parhaalta. Kunnon Miehet isompana kokoonpanona tais mennä ohi mun rankingissa Teemun bändistä. Harjukarin bändi oli näistä kuitenkin kaikkein vitaalein, vaikka jonkinlaista flegutouhua tuo video kyllä osasi hidastuksillaan korostaa. Esittäminen ja draivi on tärkeää, pitää saada yleisö innostumaan. Hirvoskan keikoilla ei varmaan innostuksesta ja draivista ole puutetta mutta näissä otoksissa eniten tunnelmaa loi kyllä Harjukarin bändi, katsokaa vaikka aivan videon lopussa mitä tanssijat tekevät :) |
hvinnamo 01.04.2010 16:09:27 | |
---|
Kuuntelin videot ja kyllä täytyy sanoa että La Strada soundas aikas hienosti.Blosarit tuo hienon värin äänimaailmaan. |
jakeni 01.04.2010 16:39:15 (muokattu 01.04.2010 16:40:54) | |
---|
No nii...mähän sanoin.Hyvä La Strada. Ette te näköjään olekaan umpitolloja puukorvia,heh ,heh!!!! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
EP 01.04.2010 16:57:50 | |
---|
jakeni: No nii...mähän sanoin.Hyvä La Strada. Ette te näköjään olekaan umpitolloja puukorvia,heh ,heh!!!! Toi solisti/basisti taisi jokus soittaa eräässä toisessakin päntisä? :D Onks noi muuten livejä? En oo kotona ei oo kaiuttimia kunnollisia. |
jon lord 01.04.2010 17:05:48 | |
---|
Riksteri: ....ole puutetta mutta näissä otoksissa eniten tunnelmaa loi kyllä Harjukarin bändi, katsokaa vaikka aivan videon lopussa mitä tanssijat tekevät :) Jaa noi kaikki kaksi?? Nuohan ovat ne kaksi linssiludetta, jotka näkyy vähintäin kaksi kertaa joka tanssiohjelmassa. No kukin saa tehdä mitä haluaa. La Strada oli kyllä soundiltaan paras. Muutenkin orkesterina maan huippuluokkaa. Teemu Harjukari on kyllä pianistina erinomaisen hyvä. Kerran samalla keikalla oltu ja Teemu soitteli viihdettä ruokailun aikana ja toimii hyvin. COVS jäsen N.o 3 |
manjaana 01.04.2010 20:22:36 | |
---|
La Strada pesee kyllä nuo muut ihan 6/0, hyvä nyt vaan on hyvä.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |