Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: euroguitar.com - mikä meininki?
1
tsilvon
30.03.2010 16:21:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,
 
en löytänyt kokemuksia tuosta puljusta. Lillessä Ranskassa, kummastelen kun Ibanez RG1820X:n hinta oli eilen illalla 999 €, tänään päivällä 835 € ja kun olin tilaamassa, pamahtikin infosivulle taas about 998 €.
 
Eikös euroalueella pitäisi olla vähän stabiilimpaa?
 
Onko muuten kokemuksia toimituksista, säädöistä, pakkaamisista?
 
Muuki
30.03.2010 16:39:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei me tiietä kun ei oo linkkiä, eikä nuo aikamiespoijat kuitenkaan sitä jaksa kirjottaa. :(
 
Keksitään kun keretään.
Grugi
30.03.2010 17:10:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kappas en tollasesta ole kuullutkaan vaikka aika tiukkaan noita soitinpuljuja netistä koluan. kovat postikulut ainakin kun vertaa DV247 tai T-kauppaan.
 
SDMF
Thule
30.03.2010 17:26:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: kovat postikulut ainakin kun vertaa DV247 tai T-kauppaan.
 
Kuinka niin, näyttäisi olevan 20 euroa?
 
Obi-Wan Kenobi is like god, but with better weapons.
Joe-Z
30.03.2010 17:29:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin kitarapedaaleille virtalähteen tuolta kuukausi tai pari sitten, maksoin Electronilla. Tilaus toimitettiin Matkahuollon kautta lähimpään Valintataloon reilussa viikossa, ja oli ihan hyvin pakattu.
 
Monien kamojen hinnat näytti olevan alhaisempia ku T-valinnassa, ja postikulut on kiinteät 20 € Suomeen. Joten: eipä valittamista, taidan tilata sieltä tulevaisuudessakin mieluummin ku T-valinnasta halvempien hintojen takia. Sillä varauksella tietty, että etsimäni tuote löytyy valikoimasta!
 
Grugi
30.03.2010 17:45:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thule: Kuinka niin, näyttäisi olevan 20 euroa?
 
No T-kaupassa lähetyskulut Suomen mantereelle on 12 euroa , yli 398 eur ylittävät tilaukset ilman rahtikuluja. DV247 on toki se 18€ ja yli 399€ tilaukset kuluitta tosin on tullut alle 300€ tilauksetkin ilman kuluja perille. Sitten takuut DV247 tuotteille 4v ja T-kaupan 3v. siinä nyt lyhykäisyydessään. Ei siis sillä että toi pulju olis mitenkään huono.
 
SDMF
Thule
30.03.2010 17:53:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: No T-kaupassa lähetyskulut Suomen mantereelle on 12 euroa , yli 398 eur ylittävät tilaukset ilman rahtikuluja. DV247 on toki se 18€ ja yli 399€ tilaukset kuluitta tosin on tullut alle 300€ tilauksetkin ilman kuluja perille.
 
Jep. "Kovilla postikuluilla" mä ajattelin ihan jotain muuta, kuin nappikauppaluokan summia ;)
 
Obi-Wan Kenobi is like god, but with better weapons.
Eemil
30.03.2010 18:28:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi sivu mullekin tuo. Oli kyllä jotain aika hämmentäviä hintoja, kuten Gibson ES-339 n. 1215€.
 
Funkånaut
30.03.2010 18:55:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: No T-kaupassa lähetyskulut Suomen mantereelle on 12 euroa , yli 398 eur ylittävät tilaukset ilman rahtikuluja. DV247 on toki se 18€ ja yli 399€ tilaukset kuluitta tosin on tullut alle 300€ tilauksetkin ilman kuluja perille.
 
Jos olen valmis maksamaan skebasta tonnin, niin kahdenkympin postimaksu ei kyl heilauta päätöstä suuntaan tai toiseen.
 
"He must be smokin' some heavy doobies."
Grugi
30.03.2010 19:03:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Jos olen valmis maksamaan skebasta tonnin, niin kahdenkympin postimaksu ei kyl heilauta päätöstä suuntaan tai toiseen.
 
Joo ei tarvii ihan tosissaan kaikkea ottaa, suurimpana etuna näiden mainitsemieni kauppojen suhteen pidän takuu-aikaa.
 
SDMF
Confidentum
30.03.2010 20:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkuvuodesta minäkin sieltä Marsua haikailin kun halvalta näytti, mutta niissä hinnoissa ei vielä silloin näkynyt ALV ennenkuin vasta ihan maksuvaiheessa. Minä heidän kanssaan asiaa silloin selvittelinkin ja noinhan se oli. sittemmin on vissiin tullut sinne alalaitaan tuo maavalikko, joten sen kautta finski-lippua klikkaillen hinnat pitäis näkyä sis. alv-hintoina.
 
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
Osteri
28.05.2010 20:46:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas... on aika laittaa kokemus tiedoksi tästä putiikista. Olipa positiivinen tapa hankkia uusi basso :)
Enenn tilausta ehdin pariin kysymykseen käyttää sitä info-emailia ja vastauskin tuli parin päivän sisään. Sen jälkeen laitoin tilauksen sisään nettikauppaan kun päätös hankittavasta tuotteesta oli tehty. Sinne mukaan vaan Visa-kortin numerot ja tilausvahvistus tulikin samantien omaan emailiin.
 
Tilauksesta 2 viikkoa ja basso oli tänään noudettavissa Helsingin Kampissa Matkahuollossa. Rahtikulut oli sen € 20 jonka nettikaupassa ilmoittivat ja ne kulut maksetaan samalla siinä Visa-ostoksen yhteydessä.
Euroguitar käyttää ranskalaista Chronopost-kuljettajaa jota Suomessa edustaa DPD joka käyttää jakelussa Matkahuoltoa. Pienemmät paketit ilmeisesti toimitetaan lähimpään Siwaan tai Valintataloon, mutta basso oli kyllä pakattu sellaiseen megalaatikkoon että Siwan kassatyttö olis ollut vaikeuksissa sen kanssa.
 
Basso oli pakattu omaan laatikkoonsa joka oli pakattu isompaan laatikkoon jossa ihan riittävät paperipehmikkeet lisänä vaurioiden välttämiseksi. Ei mitään kolhuja tai muuta siinä megalaatikossa. Kaikin puolin ok pakattu.
 
Ainoa negatiivinen puoli on Chronopostin nettiseuranta-järjestelmä sen jälkeen kun tavara saapui Suomeen. Viimeinen "time stamp" oli kirjattu Turkuun ja ilmeisesti siinä kohdassa vastuu vaihtui DPD:lle joten näkyvyys katosi. En tiedä kuinka olisivat mulle laittaneet tietoa, ellen itse olis soittanut DPD:lle josta sitten sain tiedon että lähetys on Kampin Matkahuollossa haettavana.
 
Enivei, yleisesti positiivinen kokemus ja voin suositella Euroguitarista ostamista. Helppoa ja ilmeisen turvallista. Hyvä homma.
 
"She didn't allow me to sign....damn...."
Lonesome
30.05.2010 15:40:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri:
 
Ainoa negatiivinen puoli on Chronopostin nettiseuranta-järjestelmä sen jälkeen kun tavara saapui Suomeen. Viimeinen "time stamp" oli kirjattu Turkuun ja ilmeisesti siinä kohdassa vastuu vaihtui DPD:lle joten näkyvyys katosi. En tiedä kuinka olisivat mulle laittaneet tietoa, ellen itse olis soittanut DPD:lle josta sitten sain tiedon että lähetys on Kampin Matkahuollossa haettavana.

 
Matkahuolto on mulle lähettänyt tekstiviestin tavaran saapumisesta Siwaan. Chronopostin seurannan tilanteet kirjautuu aika pitkällä viiveellä, mutta kyllä sieltä näkyy myös tavaran lopullinen luovutus.
 
Tilasin Woodbrassilta kitaran ja siihen erillisen laukun. Kitara oli pakattu laukkuun ja päällä oli casen pahvilaatikko. Säästivät näin pakkauskoossa...
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Osteri
30.05.2010 19:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lonesome: Chronopostin seurannan tilanteet kirjautuu aika pitkällä viiveellä, mutta kyllä sieltä näkyy myös tavaran lopullinen luovutus.
 
Seuraan mielenkiinnolla. Tällä hetkellä siellä lukee "palautetaan lähettäjälle ensimmäisellä road tai air vaihtoehdolla". Onneksi ehdin tuon basson saada kotiin ja mun puolest Chronopost saa nyt elää ihan omaa elämäänsä :)
 
"She didn't allow me to sign....damn...."
Lonesome
31.05.2010 22:45:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri: Seuraan mielenkiinnolla. Tällä hetkellä siellä lukee "palautetaan lähettäjälle ensimmäisellä road tai air vaihtoehdolla". Onneksi ehdin tuon basson saada kotiin ja mun puolest Chronopost saa nyt elää ihan omaa elämäänsä :)
 
Juu. Tuo sama "palautetaan..." sinne ilmestyi myös mulla. Onneksi tuli ensin se Matkahuollon tekstari, niin ei hermo mennyt. Ihme kirjauksia kyllä. Lopuksi kuitenkin "luovutettu vastaanottajalle"...
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «