BigPapa 28.03.2010 21:19:29 (muokattu 28.03.2010 21:47:15) | |
---|
Vielä tarkistettua laskentaa. Verkkarimies voitti. krk 14 Kuha 13 AiGee: 12 haukkis: 11 zeeboo: 8 latuska90: 2 tahtah: 2 liljam: 2 Blues Guitar: 2 gary field: 2 tono: 1 t-tyrjä: Pitää vielä tarkistella kun kiireessä laskin. Pahoittelut pistelaskennassa tapahtuneista virheistä. Jotenkin painaa jokin väsy päälle eikä numerot pysy ojennuksessa. No nyt huomasin, että Liljamin äänet oli jääneet laskematta kun samaan aikaan suunnilleen äänestettiin, enkä hokannut. Jos joltain vielä puuttuu pisteitä niin ilmoottakaa niin korjataan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
liljam 28.03.2010 22:33:40 | |
---|
Kiitokset kommenteista ja pisteistä!. Nöyrin anteeksipyyntöni kun en ennättäny työkiireiltä kommentoimaan. Jotkut tota skabavetoni saundia kommentoivat- se oli lähtöisin yhdistelmästä: fender Stratocaster - Line 6 pocked pod (i,ve got the blues presetti)ja sekvensserisoftasta Studio reverb ( stereo amp reverb) ja Mieto kompressoriefekti. mukavanlaisia vetoja oli kaikilla!! ei muuta ku eteenpäin |
blaekie 28.03.2010 23:56:01 | |
---|
Jahas hauska tollanen Status Quo, Caroline henkinen rykäytys uudessa taustassa Täytyy kattoo , voisko ton pilata jollain epämääräisillä bendauksilla :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
krk 29.03.2010 09:10:59 | |
---|
blaekie: Jahas hauska tollanen Status Quo, Caroline henkinen rykäytys uudessa taustassa Täytyy kattoo , voisko ton pilata jollain epämääräisillä bendauksilla :) Ilman muuta kannattaa :) Alustavien kokeilujen perusteella tohon sopii (perinteisen rokkänrolllähestymisen lisäksi) myös slide tai vaikkapa ihan kantrityyppinen meininki. En oo menossa, mutta Quo soittaa tänään Tampereella :) "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
Korggari 29.03.2010 09:24:40 | |
---|
krk: Ilman muuta kannattaa :) Alustavien kokeilujen perusteella tohon sopii (perinteisen rokkänrolllähestymisen lisäksi) myös slide tai vaikkapa ihan kantrityyppinen meininki. En oo menossa, mutta Quo soittaa tänään Tampereella :) Eilen Quo veti Carolinen finlandiatalolla, kyllä ne vielä osas sen soittaa, hyvin jyräsi. |
AiGee 29.03.2010 10:17:17 | |
---|
Ystävät, Nöyrimät kiitokseni saamistani pisteistä, arvostan tätä todella. Tämä pronssi ei ole hävitty vaan taistellen saavutettu :) jatketaan harjoituksia... It aint what you do, Its how you do it....
It aint what youve been through it`s how youve been through. |
Tuomo_ 29.03.2010 10:46:16 | |
---|
Alustavien kokeilujen perusteella tohon sopii (perinteisen rokkänrolllähestymisen lisäksi) myös slide tai vaikkapa ihan kantrityyppinen meininki. Tämä tyylilaji on minulle vieras ja vaikea. Taitaa jäädä väliin. Pitääpä seurata, miten muut selviää. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Zeeboo 29.03.2010 11:20:50 | |
---|
Onnee krk:lle ansaitusta voitosta! Tarttee itsekin kokeilla seuraavaa vetoa Hummelin puntti vipattaen ;D "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
krk 29.03.2010 11:32:07 | |
---|
Zeeboo: Onnee krk:lle ansaitusta voitosta! Tarttee itsekin kokeilla seuraavaa vetoa Hummelin puntti vipattaen ;D Juu kiitos, mutta todetaan nyt vieläkin että todellinen voittajahan oli BigPapa, joka jäävisti feidasi itsensä tuloksista toisen peräkkäisen voiton nojalla, aitoon pallistityyliin :) Ei muuta kun törinää tötteröön, tahi myös :) "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
Zeeboo 29.03.2010 11:37:36 (muokattu 29.03.2010 11:38:11) | |
---|
krk: ...voittajahan oli BigPapa, joka jäävisti feidasi itsensä tuloksista toisen peräkkäisen voiton nojalla, aitoon pallistityyliin :) Jepjep, vaatimattomia ovat nuo pallinaamat. Mutta silti. Ja eikun kohti uusia seikkailuja... "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
blues guitar 29.03.2010 16:52:37 (muokattu 29.03.2010 16:54:17) | |
---|
Ompas makoisa tausta Krk:lla uudessa skabassa. Tosin Maestro itse laittoi riman tosi korkealle omalla vedollaan. Pitänee kuitenkin yrittää jotain.... ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
velsa 29.03.2010 23:18:51 | |
---|
Veikkaampa että jonkun verran joutuu jumppaamaan lyödäkseen MoreK:n vedon.......Aivammahtavaa!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
velsa: Veikkaampa että jonkun verran joutuu jumppaamaan lyödäkseen MoreK:n vedon.......Aivammahtavaa!!!!!! ... ei sillä että lyödä täytyiskään, mutta ei muuta kun yleiset jumppaukset käyntiin, myös siellä Järvenpään pajalla ! :) "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
AiGee 30.03.2010 11:31:30 (muokattu 30.03.2010 11:33:24) | |
---|
Juu, kuuntelin tuon MoreKn vedon, ASIALLISTA ASIAA! ja kädenläpsytykset päälle! Country rulettaa! taitaa täytyä ladata ja aloittaa harjoittelu. Ilmeisesti Telellä vetästy? Itse yritin tuollaista Albert Järvinen tyyppistä lähestymistapaa Firebirdillä, eihän se tuolle Morekille pärjää, mutta kilpaillaaan nyt tässä sitten vaan itsen kanssa ja koitetaan kehittyä! Peace! It aint what you do, Its how you do it....
Grugi 30.03.2010 12:38:47 | |
---|
Liian vaikeeta, mä en enää leiki teidän kanssa. :/ SDMF |
qtm 30.03.2010 13:54:48 | |
---|
Rehellisesti täytyy todeta, että tämänkertainen tausta ei kyllä kirvoita minkäänlaiseen esitykseen valitettavasti... Varmaan vaan omista taidoista kiinni :-( |
MoreK 30.03.2010 17:40:30 | |
---|
Kiitos kannatuksesta!!! En kyllä vielä juhli, täällön niin mahottoman kovaa porukkaa, että varmasti vielä puntti tutisee. Krk:n aloitus oli mahtava, onneksi en kuunnellut ennen omaa vetoa, olisi tullut uskon puute. AiGeelle: Veto oli Fender Telecaster Bajalla, takamikillä tietenkin ja kompressoria oli jonkin verran mukana. Itse asiassa yritin hieman hakea Doug Sevenin soundia, olen sällin paria opetusvideota veivannut, ja Dougilla on mielestäni varsin mukiinmenevä ja moderni Tele-soundi. Kaikki mukaan skabaan! Itteeni on välillä suorastaan hävettäny laittaa omia sohelluksia tänne, mutta olen kumminkin laittanu, ja aina on jotain uutta oppinu. Paitsi itse soittaminen, on myös erittäin opettavaista kuunnella muiden vetoja ja arvioida niitä. |
krk 30.03.2010 18:00:01 (muokattu 30.03.2010 18:01:59) | |
---|
MoreK: ... AiGeelle: Veto oli Fender Telecaster Bajalla, takamikillä tietenkin ja kompressoria oli jonkin verran mukana. Itse asiassa yritin hieman hakea Doug Sevenin soundia, olen sällin paria opetusvideota veivannut, ja Dougilla on mielestäni varsin mukiinmenevä ja moderni Tele-soundi. Mulle tuli tosta sun hienosta vedosta Danny Gatton ensimmäisenä mieleen, mutta sitä se on tainnut Doug Sevenkin kuunnella. Kaikki mukaan skabaan! Itteeni on välillä suorastaan hävettäny laittaa omia sohelluksia tänne, mutta olen kumminkin laittanu, ja aina on jotain uutta oppinu. Paitsi itse soittaminen, on myös erittäin opettavaista kuunnella muiden vetoja ja arvioida niitä. Juuri näin. Aina välillähän tekee hyvää pitää näistä taukoakin, mutta toisaalta juuri tuo omimmalta mukavuusalueelta poikkeaminen vasta hyvää tekeekin. Ja joidenkin ei tarvii edes poiketa... "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
blaekie 31.03.2010 20:39:23 | |
---|
velsa: Shitkicker from outer space!!!!!! Tossahan on seuraavan spedun nimi sulla valmiina 8D Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
AiGee 31.03.2010 22:05:37 | |
---|
Hitto, Onpas hauska kuunnella tän kertaista taustaa ja jengin vetoja, Että niin...voihan ton kuulla ja ajatella noinkin, siistiä..! Miten voikin saada noin monta tulkintaa yhestä taustasta:) It aint what you do, Its how you do it....