Aihe: Budda kokemuksia?
1
Flash
11.03.2004 09:22:59

Jos omistatte Budda vahvistimen tai olette päässeet sellaista testaamaan, niin pistäkääpä tänne mielipiteitä ko. merkistä. Itse omistan vain erinomaisen Budda wah pedaalin, mutta vahvistinta en ole valitettavasti päässyt koskaan kokeilemaan.
Rock And Roll Can Never Die
Joees
11.03.2004 13:00:06
Hyviänhän ne on kuin mitkä. Etenkin jos hieman vanhemmalta haisevasta soundista tykkää. Mulla on tuo Superdrive 30w 1x12" combo. En kyllä vaihtaisi pois, enkä möisi. Se vaan on jotenkin luonnollisen oloinen se soundi siinä. Soi tosi hyvin vaikka soittaa hiljaakin. Ja vielä paremmin se soi kun pääsee hieman kovempaa soittamaan. Etenkin bändin kanssa tuo on aivan yliveto. Eihän noista mitään siantappo säröjä saa. Mutta minulle aivan riittävän paljon. Tässä SD30:ssa on enemmän tulta kuin noissa muissa, ja tämä on se ainoa mastervolume malli. En minä nyt osaa erikseen mitään sanoa. Kysele niin yritän vastata.

Ja onhan täällä monilla muillakin varmasti Budda vahvistimista kokemusta.
Groooove is in heart!
Bluesmies
11.03.2004 18:08:47
Eikös Lanu vedä buddalla?
Kitara on tyhmä!!!
askomiko
11.03.2004 18:27:22
Mikähän se on se perusmalli jossa on rajusti säröä, varmaan juurikin Superdrive. Aika kovalta vermeeltä se on vaikuttanut kauppatesteissä. Edellisen Helsinkireissun ainoa kone jossa oli sitä jotakin.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Joees
11.03.2004 23:53:38
Mikähän se on se perusmalli jossa on rajusti säröä, varmaan juurikin Superdrive. Aika kovalta vermeeltä se on vaikuttanut kauppatesteissä. Edellisen Helsinkireissun ainoa kone jossa oli sitä jotakin.

Superdrivessa pisaa säröä eniten noista.

Kalliitahan nämä ovat, etenkin nykyään kun hinnat näille nousivat. Minä ostin omani vielä kun niitä halvemmalla sai. Mutta kyllä tuosta sen hinnan pystyikin maksamaan.
Groooove is in heart!
Flash
12.03.2004 09:15:23

Kalliitahan nämä ovat, etenkin nykyään kun hinnat näille nousivat. Minä ostin omani vielä kun niitä halvemmalla sai. Mutta kyllä tuosta sen hinnan pystyikin maksamaan.

Onneksi edes silloin tällöin noita näkee käytettynäkin ihan inhimilliseen hintaan. Superdrive olisi varmaan se sopivin kone meikäläiselle. Toisaalta mulla on jo tuo Koch, joka hoitelee hyvin pitkälle samat asiat. Sen takia ehkä kiinnostaisikin enemmän vintage henkinen Twinmaster. Onko siitä kokemuksia? Lähteekö siitä samansuuntaista saundia kuin 60- ja -70 lukulaisista Marshalleista?
Rock And Roll Can Never Die
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)