Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aria pedaalit
1
El_Jyrkkä
29.03.2010 15:04:10 (muokattu 29.03.2010 15:05:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli, kävin Savonlinnan soitinkulmassa testailemassa vahvistinta, kun törmäsin tällaisiin pedaaleihin; http://www.ariaguitars.com/int/03_products/pro_equ_ep.html
 
kokeilin sitten tuota OD-10-säröpedaalia ja kas; täähän on hyvä! löytyi bluesrososta kunnon rouhintaan asti, ja toimii maniosti lisäksi boosterina.
 
En tohtinut kuitenkaan vielä ostaa, vaan ajattelinkin kysyä, että onko kellään aiempaa kokemusta noista? miten kestäviä jne. onko nuo muut pedaalit sitten hintansa arvoisia? (tuolla n.60e/kpl)
 
EDIT: typoja.
 
"Shhh! My common sense is Tingling!" -Deadpool | Visca El Barca! "Més que un club" |
naavanka_
29.03.2010 16:18:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin tykkäsin just tuosta keltasesta overdrivesta, kaverilla on ollu ko puljun delay purkki jo pitkään käytössä eikä siinä ole ollut vikoja.
Kyllä minä uskoisin että nuo kestää pidempäänkin.
Hassu namiska on tuo clean tuossa, eikös se ollu tavallaan semmonen blend poti jolla sai säädettyä särötetyn ja puhtaan signaalin tasoja?
 
tommijk
29.03.2010 16:20:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nuo true bypass?
 
El_Jyrkkä
29.03.2010 20:09:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Hassu namiska on tuo clean tuossa, eikös se ollu tavallaan semmonen blend poti jolla sai säädettyä särötetyn ja puhtaan signaalin tasoja?
 
joo on :) mainio idea kyllä se.
 
"Shhh! My common sense is Tingling!" -Deadpool | Visca El Barca! "Més que un club" |
spedu ray
29.03.2010 21:25:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on musta short delay. Sopii hyvin mulle, ei erotu laadultaan lankun muista jäsenistä. Mielestäni soundi on erittäin hyvä, oli hyvä sijoitus. Ei toistaiseksi toimintahäiriöitä (n. vuoden sisällä). Lootakin vaikuttaa erittäin jämäkältä. Suosittelen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «