Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 58 9 10 11 12100 101 102 103 104
Musta Arkipyhä
28.03.2010 20:54:14 (muokattu 28.03.2010 20:54:23)
Minua lähinnä kismittää tuo tekniikan/teknisen osaamisen selkeän tarkoitushakuinen painotus.Heti kun mennään omien suosikkien kohdalle niin ei enää kaivetakaan juutuupin syövereistä "todisteita".

Jos se falskius tai epävireisyys ei haittaa sen oman suosikin kohdalla niin tuskinpa se haittaa sen inhokinkaan kohdalla? Rehellisempää olis vain sanoa ettei diggaa kuin ryhtyä perustelemaan sitä perusteilla joita ei käytä loogisesti.

Itse diggaan Van Halenia ja Aerosmithiä enemmän kuin Stoogesia tai Ramonesia mutten ryhdy sitä perustelemaan jollakin taidollisella paremmuudella joka sekin on aika kyseenalainen ja monipiippuinen juttu.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Musta Arkipyhä
28.03.2010 20:55:50
sirdickyj: Perry kyllä on aika huono kitaristi, mikä ilmenee vasta kun äijä alkaa käyttäytyä soittaessaan kitarasankarin elkein, vaikka sanottavaa ei biisikontekstin ulkopuolella juurikaan ole. Ja sekin vähä tulee aika heikolla meiningillä ulos.

Niin ja Jorma Hynninen vetää paremmin kuin DLR.Eli sun logiikan mukaan Van Haleniin parempi laulaja olisi ollut Jorma Hynninen? Näinkö se oikeesti menee?
Musta Arkipyhä
28.03.2010 20:57:23 (muokattu 28.03.2010 21:32:52)
Jokapaikanapina: http://www.youtube.com/watch?v=YMjNNxWtciM

Tämä ei ole nasaali, eikä epävireinen.

Joo mutta huonompi kuin Hynninen.Tai Pavarotti.

No Perryhän ny onkin ihan perseestä :D

Tietysti.Ja kaikki jotka soittaa plekulla soittaa väärin.Ja päin persettä.Koska kitaraa soitetaan sormilla klassisen sormituksen mukaisesti.Se on oikein...
Gardiner
28.03.2010 21:25:08

Veikko: Jaa blues, country ja gospel?

Jazz soittajat komppas monesti Rock solisteja viiskytä luvun levytyksillä. Että eipäs unoheta sitä jatsin paskaa.
Ja miten tää liittyy Mike Monroeen? No ei sitten mitenkään enää kohta pitkään aikaan. Paitti että saxofonia soittaa jazzin taitaja ja Michael Monroe kans.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
sirdickyj
28.03.2010 22:27:19
Gardiner: Jazz soittajat komppas monesti Rock solisteja viiskytä luvun levytyksillä. Että eipäs unoheta sitä jatsin paskaa.
Ja miten tää liittyy Mike Monroeen? No ei sitten mitenkään enää kohta pitkään aikaan. Paitti että saxofonia soittaa jazzin taitaja ja Michael Monroe kans.

no monroehan taas sitte paiskaa esim Pikku-Riku osastoa helvetin hyvin.
Tiukempaa linjaa
sirdickyj
28.03.2010 22:29:12
Boyakasha: Yaffa heitti vitun kovaa legendaa. Mutta mitä mieltä Sööri on Yaffasta?

Mä en pidä siitä basistina juurikaan, mutta tossa voi olla hyvää stooria.

Tosin eipä o miehen bassottelua kuultu nyt aikoihin, varmaan se mua ärsyttävä "melodinen" tyyli häipyny ja stydi peruseväs tullu tiulalle.

Jerusalem Slimin levyllä Yaffaa ei kuultu, siitä muuten ei Monroe inissyt missään, miksköhän?
Tiukempaa linjaa
sirdickyj
28.03.2010 22:32:26
,
Mun mielestä on vitun tylsää, että katkeroitunut coverbändimuusikko tilittää, mikä on oikeaa rockia HÄNEN mielestään.

PS: Paras Toto löytyy Vermosta.

Olenko mä toi katkeroitunut coverbändimuusikko? miten kummassa?

Ei mulla ole mitään syytä olla katkera, teen just sitä mihin pystyn, ja olen oikein tyytyväinen.

Mutta en liian, liika tyytyväisyys tappaa musahommat.

Ja voihan tosta nähdä vaan ton heinähattu-osuuden tai sit koittaa miettiä, että loppujenlopuksiko siinä on sittenkin pointti, että ne eniten kapinaa ja vapautta uhoavat rokupiirit ovat niitä kaikkein ahdasmielisimpiä?

...mistä tuo Monroen ja Stevensin vääntökin alkoi.
Tiukempaa linjaa
sirdickyj
28.03.2010 22:33:26
Ja mitä tähän Monroen nimeä kantravaan "bändiin" tulee, veikkaan, ja jopa vannon, että tämän Suomen rundin ja satunnaisten keikkojen jälkeen on taas uus ryhmä tulilla.
Tiukempaa linjaa
hotellikuolio
28.03.2010 22:37:53
Stoogesin tyypit osaa soittaa Stoogesia paremmin ku sirdickn bändi tai Aerosmith.Voisin siis sanoa että Stoogesin tyyppien soittotaito on parempi kun sirdickin bändin tai Aerosmithin.

Ramonesin tyypit osaa soittaa ramonesia paremmin ku Steve Stevens tai Mr Big.TOisin sanoen siis myös Ramonesin soittotaito on parempi kuin Steve Stevensin tai Mr Bigin.

Kumoappa sir jorma nämä aukottomat väitteet.Läpsäise oikein silkkimunalla poskeen jos siihen verbaalisesti pystyt. Koska se on vain totta että näillä kaikilla on oma tyylinmukainen itse kehitetty juttunsa joka on myös ollut väline kiistattomien klassikkobiisien tekemiseen ja esittämiseen. Sitä ei sinun stevensseiltä löydy.
"Pelkästään se, että jonkun toisen kirjoitus ärsyttää juuri sinua, ei ole syy painaa varoitusta, etenkään jos kyseessä on asiallinen kirjoitus." Moderaattori
Supreme74
28.03.2010 22:49:51
sirdickyj: ..miettiä, että loppujenlopuksiko siinä on sittenkin pointti, että ne eniten kapinaa ja vapautta uhoavat rokupiirit ovat niitä kaikkein ahdasmielisimpiä?

sanoo sör dickhead joka on lytännyt lähestulkoon kaiken ahdasmielisesti ja vielä valheellisesti, kuten esim Iggyn kohdalla...eikä ole huomaavinaan, kun korjasin paskapuuheet
ja sen, että dickhead puhuu täysin epäloogisesti, mutta ei siinä mitään.
Pataa kattilaa soimaa ja niin eespäin...
Cucumber?
28.03.2010 23:11:20
Huh hotellikuolion läppää. Itkenkö vai nauranko...Taidan valita molemmat. Taas törmätään tähän soittotaito hommaan. Määrittele nyt se sana ensin hyvä mies, mikä/mitä on soittotaito? Sitä että osaa soittaa omia biisejään? Sitä että osaa tehdä biisejä? Eiköhän se kuitenkin ole biisintekotaito? Voivoi...Ehkä nyt voisi kuitenkin palata itse asiaan ja lopettaa tämän lässytyksen. Samaa paskaa on jauhettu jo riittävästi. Ja ketähän tässä paskaksi haukuttiin alunperin...Mjoo, mutku toi alotti.
sirdickyj
28.03.2010 23:15:47 (muokattu 29.03.2010 10:33:00)
hotellikuolio: Stoogesin tyypit osaa soittaa Stoogesia paremmin ku sirdickn bändi tai Aerosmith.Voisin siis sanoa että Stoogesin tyyppien soittotaito on parempi kun sirdickin bändin tai Aerosmithin.

Ramonesin tyypit osaa soittaa ramonesia paremmin ku Steve Stevens tai Mr Big.TOisin sanoen siis myös Ramonesin soittotaito on parempi kuin Steve Stevensin tai Mr Bigin.

Kumoappa sir jorma nämä aukottomat väitteet.Läpsäise oikein silkkimunalla poskeen jos siihen verbaalisesti pystyt. Koska se on vain totta että näillä kaikilla on oma tyylinmukainen itse kehitetty juttunsa joka on myös ollut väline kiistattomien klassikkobiisien tekemiseen ja esittämiseen. Sitä ei sinun stevensseiltä löydy.

Niinkö? Rebel Yell ja muut kai kuitenkin.

Mutta siitähän juuri oli kyse; Stevens olis osannut soittaa Stevens-juttua paremmin kuin muut, mutta pitikin soittaa kuten Thunders (ainakin miehen omien sanojen mukaan) tai Järvinen. Miksi? Ukko itsekin sanoi arvostavansa Thundersia "for style and simplicity, but I don't play like him".

Siinä sulle silkkimunaa, urpo.

Ja jos nyt pitää vääntää, niin Mr Big varmaankin osaa soittaa Ramonesin biisejä paremmin kuin Ramoines osaisi Mr Bigin. Mutta siihen tilanteeseen ei tarvitse toki mennä.
Tiukempaa linjaa
hotellikuolio
28.03.2010 23:29:49
sirdickyj: Niinkö? Rebel Yell ja muut kai kuitenkin.

Mutta siitähän juuri oli kyse; Stevens olis osannut soittaa Stevens-juttua paremmin kuin muut, mutta pitikin soittaa kuten Thonbnders (ainakin miehen omien sanojenb mukaan) tai Järvinen. Miksi? Ukko itsekin sanoi arvostavansa Thundersia "for style and simplicity, but I don't play like him".

Siinä sulle silkkimunaa, urpo.

Ja jos nyt pitää vääntää, niin Mr Big varmaankin osaa soittaa Ramonesin biisejä paremmin kuin Ramoines osaisi Mr Bigin. Mutta siihen tilanteeseen ei tarvitse toki mennä.

Stooges osaa soittaa Stoogesia paremmin ku kukaan,koska niillä oli täysin oma soundi ja juttu.Millä perustelet ettei ne "osaa soittaa"? Osasi sen verran että niiden juttua matkitaan tänäkin päivänä.

Vastaa tähän ja jätä "Thonbndersista" puhuminen niille jotka osaa edes kirjottaa sen nimen....

Anna tulla.Miksi esim Williamson ei muka osaa soittaa.Analysoi vähän äläkä laita ekaks löytämääs youtube linkkiä.
"Pelkästään se, että jonkun toisen kirjoitus ärsyttää juuri sinua, ei ole syy painaa varoitusta, etenkään jos kyseessä on asiallinen kirjoitus." Moderaattori
j2ri
29.03.2010 00:44:10
Ettekö nyt hiffaa, Sirdicky trollaa, kun sillä on liikaa aikaa. Ja koko ajan kaikki tarttuu siihen. Sirdicky on tehnyt sitä iät ja ajat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
Stradlin
29.03.2010 01:36:51
Hoho, aikuiset(?) ihmiset jaksaa täällä vääntää näin turhista jutuista... eiss

Tandelle plussaa kun kertoi Samin haastiksesta, olis menny ohi muuten.
I used to do a little but a little wouldn't do so the little got more and more
kanisteri
29.03.2010 02:59:38
sirdickyj: Ja mitä tähän Monroen nimeä kantravaan "bändiin" tulee, veikkaan, ja jopa vannon, että tämän Suomen rundin ja satunnaisten keikkojen jälkeen on taas uus ryhmä tulilla.

Kyllähän nää on rokkijäbiä, ei tässä Monroen nimeä kantrata.

Veikkauksesi on joka tapauksessa turvallinen ja varmastikin toteutuva. Moni suomalainen saa taas hyvät kiksit Monroen luuseriudesta tämän johdosta.
Supreme74
29.03.2010 11:24:31
kanisteri: Veikkauksesi on joka tapauksessa turvallinen ja varmastikin toteutuva. Moni suomalainen saa taas hyvät kiksit Monroen luuseriudesta tämän johdosta.

Siinähän tosin ei ole mitään vikaa, että kokoonpanot vaihtuu. Sehän on aika yleinen käytäntö sooloartisteilla, että taustabändii vaihdetaan. Ja sehän pitää homman mielenkiintoisena, tuo artistin soundiin usein vaihteluakin...mä jopa annan plussaa Makkoselle siitä, että projektit vaihtuu...Sehän on luomisvoimaisen artistin tunnusmerkkejä, että välillä on vähän eri meininki. Kateelliset dickheadit vaan etsimällä etsii purnattavaa.
jassi
29.03.2010 11:54:36
No kyllä tässä nykykokoonpanossa on mun mielestä niin oleellisia jätkiä nuo Sam Yaffa ja Ginger, että vittu jos tohon ens syksynä saapastelelee tilalle Popedan poikia soittamaan, niin minä ainakin luovutan siinä kohtaa.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
sirdickyj
29.03.2010 12:26:02
jassi: No kyllä tässä nykykokoonpanossa on mun mielestä niin oleellisia jätkiä nuo Sam Yaffa ja Ginger, että vittu jos tohon ens syksynä saapastelelee tilalle Popedan poikia soittamaan, niin minä ainakin luovutan siinä kohtaa.

sinänsähän ne "Popedan pojat" pärjäs, ja pärjää, oikein mainiosti tossa(kin) ympäristössä, se ei vaan ole kaikkien mielestä rock'n roll, kun on juntit sanotukset ja Pate keulilla

Mutta juuri tällaiset lausunnot antaa osviittaa siitä, miten tohon rock'n roll hommaan suhtaudutaan, Kalliosta pitäis olla ja tuulikonetta nyt ei aunakaan sais lauteilla olla.

Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rock'n roll.
Tiukempaa linjaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)