Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Edu Kettusen nuotteja/sointuja?
1
Lumena
27.03.2010 10:43:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako kukaan sanoa onko Edulla mitään nuottikirjoja tai muuta mistä voisi hänen biisejään soitella. En ole löytänyt ainakaan mistään että sellaisia olisi julkaistu :/ Monia hyviä kappaleita mitä olisi kiva kitaralla soitella.
 
Kummiseta
27.03.2010 18:22:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Netistä olen löytänyt kahteen kappaleeseen www.tabinetti.com. MNetin kitarapalstan "soinnut tähän biisiin" oli myös muistaakseni yksi kappale. Aika kiven alla ovat, jos joku tietää niin olisin kiinnostunut myös...
 
ariari
28.03.2010 16:01:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lumena: Osaako kukaan sanoa onko Edulla mitään nuottikirjoja tai muuta mistä voisi hänen biisejään soitella. En ole löytänyt ainakaan mistään että sellaisia olisi julkaistu :/ Monia hyviä kappaleita mitä olisi kiva kitaralla soitella.
Eipä taida olla omaa nuottikirjaa. Erilaisista nuottikokoelmista näyttäisi löytyvän tietysti Lentäjän poika sitten myös Kone älä hyydy, Neonkuu, Lähdemme vielä (laulaako itse, ainakin säveltänyt) Löndholmin Minä olen muistanut. Tollasia noin äkkiseltään löysin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «