Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson RR24M kokemuksia??
1
VibraKampi24
27.03.2010 21:26:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemusta RR24M:stä ja onko siinä vaahtera otelaudassa paljonkin eroa eebenpuuhun?
 
lavaamo
27.03.2010 21:42:00 (muokattu 27.03.2010 22:29:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VibraKampi24: Onko kokemusta RR24M:stä ja onko siinä vaahtera otelaudassa paljonkin eroa eebenpuuhun?
 
Ne on erivärisiä.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
VibraKampi24
27.03.2010 22:18:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikö soundilla oo eroa?
 
Juicy
27.03.2010 22:40:27 (muokattu 27.03.2010 22:41:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VibraKampi24: eikö soundilla oo eroa?
 
Olen ymmärtänyt, että vaahteraotelauta toisi kirkkaamman soundin verrattuna eebeniin, mutta tiiä sitten... Mä oon vähän skeptinen, että voiko niin pieni osa koko kitaran puumateriaaleista vaikuttaa niin paljon soundiin, että voi ko. yleistyksen tehdä.
 
En siis ole kokeillut, kunhan vaan mutuilen.
 
Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
Explorer
28.03.2010 12:20:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menee hifistelyksi jos noista soundieroja hakee. Mutta vaahtera on IMO hienomman näköinen ja paremman tuntuinen tatsiltaan.
 
I'll get me coat.
dimmu!!
28.03.2010 13:54:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä vaahteraotelautainen ja eebenpuiset otelautamerkit tuhraavat nauhavälin tummaksi nopeasti. Ei lähde puhtaaksi vaikka kuinka putsaa, jää hieman mutia nauhavälejä tummemmaksi.
 
En tiedä onko muilla sama homma vai onko tästä mun otelaudasta unohtunu lakka kokonaan pois, kun kaiken järjen mukaan ebenpuun väriä ei pitäs lähteä jos lakka päällä?
 
darkus
28.03.2010 15:28:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei oo ainakaan värjääntynyt mihinkään.
Käsittääkseni ne otelautamerkit eivät edes ole ebeniä, vaan samaa muovia mistä dunlop tekee nuo tortex plekut.
 
Älkää saako mitään paskahalvausta jos olen väärässä.
 
-darkus
 
Im the future breed, evil and mean, a fucking killing machine.
Valtton
28.03.2010 23:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Mä oon vähän skeptinen, että voiko niin pieni osa koko kitaran puumateriaaleista vaikuttaa niin paljon soundiin, että voi ko. yleistyksen tehdä.
 
Ja Emg 81 muuttaa mahdollisen soundieron viimeistään "saman" kuuloiseksi.
 
First Class In The WhiteTrash
VibraKampi24
31.03.2010 17:38:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

entäpä onko se floikka ihan kohtuullinen?
 
Juicy
31.03.2010 17:47:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VibraKampi24: entäpä onko se floikka ihan kohtuullinen?
 
Pitäisi olla, en ole ainakaan huomannut vireenpidon ja ulkoisen työjäljen suhteen mitään eroa tuon KV:n FRT-floikan ja saksalaisen OFR:n välillä. Tosin ei tuo ole ollut kuin vasta puoli vuotta mulla...
 
Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «