Aihe: Nolotti
1
AlCopone
11.03.2004 13:42:24
Onko kellään käyny vastaavaa tilannetta kun mulla kävi eilen? Eli muusikkovitsejä ei ymmärretä. Oltiin duuniporukan kanssa saunailassa ja kaveri rupes siinä veistelee juttuu, kun oli saanu auton ovet lukoon ja avaimet jäi sisään. Mä täräytin siihen tän vanhan basistivitsin missä ..

--> kitaristi, rumpali ja basisti olivat menossa keikalle. Keikkapaikalle saavuttuaan onnistuivat löymään ovet lukoon, niin että avaimet jäivät roikkumaan auton virtalukkoon. Kesti 3 tuntia saada basisti ulos autosta..

Tuli syvä hiljaisuus pöydän ääreen vähäks aikaa, ennen kun yksi duuni kaveri rupes kyselee, että oliks tää nyt joku sellanen juttu missä basistia morkataan.. Mä hipsin hissuksee saunaan paikalta.

Tai muita vastaavia värässä paikassa värään aikaan kokemuksia?
salmivaara
11.03.2004 14:04:27

Päivittäistähän tuo mulle on. Harvemmin tulee mietittyä mitä suustaan päästää ja varsinkin työpaikan kahvipöydässä on yleensä aika hiljaista kun vitsiä yritän vääntää.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
SandOfTime
11.03.2004 14:09:27

Harvemmin tulee mietittyä mitä suustaan päästää ja varsinkin työpaikan kahvipöydässä on yleensä aika hiljaista kun vitsiä yritän vääntää.

Niin tuttu tunne! Onko ympärillä olevat ihmiset ahdasmielisiä, vai onko itse vain jossain omassa pikku maailmassa...
NO! Those are my tortillos!
Nimismies
11.03.2004 14:14:18
Moisesta kermaperseilystä voisi pistää vankilaan.

Kurjaa kun ihmisiltä puuttuu itsetunto. Minä ainakin nauran itsestäni väännetyille vitseille.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
poppamies
11.03.2004 14:24:34

No ymärtämättömyys on kyllä kokonaan töykavereittesi puolella. Kun eivät ilmeisestikään ole musiikkimiehiä niin ovat ehkä täyttä ymmärrystä vailla. Ainakin tuossa aiassa.
Basisteista kaerrotaan vitseja ja juttuja koska basisteista pidetään ja koska ovat erinomaisen mukavaa väkeä. Kuvitelkaapa vaikka jos esim. kitaristisa kerrottaisiin"basisti" juttu. Kukaan ei nauraisi. Kaikki käyttäytyisivä samalla tavalla kuin sinun työkaverit.
Itse kerron mielelläni "basistivitsejä". Aito basisti ei loukkaannu. Eihän yleensä blonditkaan loukkaannu blondivitseistä. Jos loukkaantuvat niin ovat tosi "blondeja".
"G-strings are for strippers"
zapster
11.03.2004 14:41:33
Toihan oli hyvä vitsi. Kerroin saman just duunikavereille ja heitä nauratti.
AlCopone
11.03.2004 14:43:03
Juu pointtihan oli se, että ei tullu mieleenkään juttua kertoessa kuinka väärässä purukassa jutun heitti ilmoille :o)

Mikä on kermaperseilyä Nimismies?
WyW
11.03.2004 15:09:15

Poppamies, "plajno kirjotsuvihreitä ydhesä testkissä!"
Pööp.
Karlsson
11.03.2004 15:12:18
Hö, mää luulin, että täällä keskutellaan viihdetaiteilijasta nimeltä Helmut Nolotti.
"I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan
Karlsson
11.03.2004 15:19:53
Eihän Nolottia nyt voi VIIHDEtaiteilijaksi kutsua. Hänen tulkintansa ikivihreistä ovat kuitenkin niin koskettavia ja tyylikkäitä..

Ups, piti sanoman, että vakavan musiikin ansioitunut tulkki. Sori.
"I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan
poppamies
11.03.2004 15:33:23 (muokattu 11.03.2004 23:22:25)

Poppamies, "plajno kirjotsuvihreitä ydhesä testkissä!"

Como no? Yo soy la basista misma!
Jonte
11.03.2004 15:59:35
No ymärtämättömyys on kyllä kokonaan töykavereittesi puolella. Kun eivät ilmeisestikään ole musiikkimiehiä niin ovat ehkä täyttä ymmärrystä vailla. Ainakin tuossa aiassa.
Basisteista kaerrotaan vitseja ja juttuja koska basisteista pidetään ja koska ovat erinomaisen mukavaa väkeä. Kuvitelkaapa vaikka jos esim. kitaristisa kerrottaisiin"basisti" juttu. Kukaan ei nauraisi. Kaikki käyttäytyisivä samalla tavalla kuin sinun työkaverit.
Itse kerron mielelläni "basistivitsejä". Aito basisti ei loukkaannu. Eihän yleensä blonditkaan loukkaannu blondivitseistä. Jos loukkaantuvat niin ovat tosi "blondeja".

Hei Poppa, Jontepa joutuu kuuntelemaan sekä basistivitsejä että insinöörivitsejä. On siinä kuuntelemista kahvitauoilla.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
poppamies
11.03.2004 18:01:06

Hei Poppa, Jontepa joutuu kuuntelemaan sekä basistivitsejä että insinöörivitsejä. On siinä kuuntelemista kahvitauoilla.

Noniin Jonte... kai tiedät että tarvitaan vähintään kaks insinööriä että saadaan kunnon oikosulku...
Aminohappo
11.03.2004 19:16:35
Joo kannattaa aina HETI sanoa mitä mieleen tulee nii saa huomiota...
Tryptofaani on aromaattinen aminohappo, jossa on 11 hiiliatomia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)