KiiminkiJoe 14.03.2010 23:39:38 | |
---|
80-luvun Tama Superstar kokoelmani kasvoi tänään 20"x14" basarilla, 13"x9" tomilla ja 14"x6,5" virvelillä. Muutenkin alkuvuosi on ollut ahkeraa kamapäivitysaikaa. Tullut on 20" (n. 1860 gr) Paiste 505 ride, 20" Sabian HHX Manhattan ride ja 16" Stagg VB crash haitsuprojektia varten. Lähtenyt taas puolestaan 13" UFIP Experience series haitsut, 16" Agop Trad. dark crash, 20" Agop Mel Lewis ride ja 14"x5,5" PDP CX virveli vaahteravanteilla. |
Rockster 15.03.2010 17:23:23 | |
---|
Odery Privilege virveli torilta. Hinta 65€ + postikulut. Ei paha hinta lainkaan :) "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
BanZai88 15.03.2010 21:23:18 | |
---|
Rockster: Odery Privilege virveli torilta. Hinta 65€ + postikulut. Ei paha hinta lainkaan :) Itekkin kattelin, mutta olin myöhässä :) Tänään oli joku erikoinen hyvien tarjousten päivä, rumpalit.netin puolella oli myynnissä Istanbul Agop Mel Lewis 18" crash / ride hintaan 85€. Sekin kerkesi mennä jollekkin aivan miun nenän edestä :D |
KiiminkiJoe 15.03.2010 21:40:26 | |
---|
BanZai88: Itekkin kattelin, mutta olin myöhässä :) Tänään oli joku erikoinen hyvien tarjousten päivä, rumpalit.netin puolella oli myynnissä Istanbul Agop Mel Lewis 18" crash / ride hintaan 85€. Sekin kerkesi mennä jollekkin aivan miun nenän edestä :D Itse katselin samaa tarjousta niin ikään, mutta ensimmäistä kertaa elämäni aikana sain uskoteltua itselleni, ettei mun ole pakko ostaa jotain sillä tekosyyllä, että se on edullinen ja sen voi sitten myöhemmin myydä tai vaihtaa (jota ei siis oikeasti tule koskaan tapahtumaan). |
moderndrummer88 15.03.2010 22:16:35 | |
---|
Ja minusta nuo 18" sekä 19" Mel Lewikset ei ole ihan samanveroisia peltejä kuin isoveljensä 20" ja 21", paksumpia ja räkäisempiä soundiltaan, ainakin ne yksilöt joihin minä olen törmännyt. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Rockster 15.03.2010 22:19:19 | |
---|
BanZai88: Itekkin kattelin, mutta olin myöhässä :) No kuule. Vaihdetaan päittäin omakuvassasi näkyvään Yamahaan, niin harmitus unohtuu :D "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Kailis 15.03.2010 22:22:45 | |
---|
moderndrummer88: Ja minusta nuo 18" sekä 19" Mel Lewikset ei ole ihan samanveroisia peltejä kuin isoveljensä 20" ja 21", paksumpia ja räkäisempiä soundiltaan, ainakin ne yksilöt joihin minä olen törmännyt. Tää on ainakin kiva http://cymbalsonly.com/cymbals/agop/sf/m/18ml1388k.mp3 Paino 1388 gr. ja hinta jenkeissä 275 taalaa. Kyllä toi on 85 euroon helvetin hyvä diili, paksumpanakin. |
moderndrummer88 15.03.2010 22:30:04 | |
---|
Kailis: Tää on ainakin kiva http://cymbalsonly.com/cymbals/agop/sf/m/18ml1388k.mp3 Paino 1388 gr. ja hinta jenkeissä 275 taalaa. Ihan hyvän kuuloinen, pitäisi vaan päästä testaamaan livenä, kun nauhoite hämää aina jonkin verran. Itse löysin aika hyvät kaverit wanhoista zildjianeista noille mel lewiksille, Signia setissä 20" kaverina 18" Avedis, painoa 1250g ja tossa remon setissä 21" parina on 22" avedis, painoa vissiin alle 2,5kg. Jenkeissä on turkkilaiset pellit aika hyvissä hinnoissa! "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
KiiminkiJoe 15.03.2010 23:06:00 (muokattu 15.03.2010 23:09:37) | |
---|
moderndrummer88: Ja minusta nuo 18" sekä 19" Mel Lewikset ei ole ihan samanveroisia peltejä kuin isoveljensä 20" ja 21", paksumpia ja räkäisempiä soundiltaan, ainakin ne yksilöt joihin minä olen törmännyt. Mun 19" on nimenomaan sieltä paksummasta päästä ja kuulostaa setin taakse hieman kylmältä ja kolkolta, mutta setin eteen ja nauhoitettuna soundi on täyttä nannaa. Luonnollisesti siinä on enemmän ride- kuin crashominaisuuksia, eli se ei ole parhaimmillaan nopeissa aksenteissa (syttyy hieman hitaasti), mutta kompatessa toimii kyllä kaikin mahd. tavoin. Ketjua olen siinä yleensä pitänyt ja poraamista harkittu moneen otteeseen. 20" riden laitoin kiertoon pari viikkoa takaperin. Mahtava symbaali, mutta hävisi kuitenkin 21" Mehmet Legendille ja 20" Bosp. Stanton Moorelle. Kailis: Tää on ainakin kiva http://cymbalsonly.com/cymbals/agop/sf/m/18ml1388k.mp3 On kyllä herkku! |
jazzmies 26.03.2010 18:03:16 | |
---|
Sabian Vault Encore Ride 21". HHX Groove Ride sai väistyä. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
moderndrummer88 26.03.2010 19:07:41 | |
---|
jazzmies: Sabian Vault Encore Ride 21". HHX Groove Ride sai väistyä. Saaks tolla soittaa vain encoreja? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
jazzmies 26.03.2010 19:32:41 | |
---|
moderndrummer88: Saaks tolla soittaa vain encoreja? Mun tuurilla encoret loppuvat tähän investointiin. No, viimeinen hääkeikka osaltani on 3.7.2010. Luvassa on ehkä Häärumpalin kosto -elokuva, jossa kuivat ride-symbaalit kalkkaavat ja valssi menee neljään. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
moderndrummer88 26.03.2010 19:36:06 | |
---|
jazzmies: Mun tuurilla encoret loppuvat tähän investointiin. No, viimeinen hääkeikka osaltani on 3.7.2010. Luvassa on ehkä Häärumpalin kosto -elokuva, jossa kuivat ride-symbaalit kalkkaavat ja valssi menee neljään. Samixii... Meikälläkin napsahti hääkeikkanakki tolle päivälle. Tosin mielummin sitä tekee vaikka sit niitä hääkeikkoja, kuin on vaikka puutarhalla kesäduunissa. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
hansakemanelius 26.03.2010 20:19:45 (muokattu 26.03.2010 20:22:31) | |
---|
jazzmies: Sabian Vault Encore Ride 21". HHX Groove Ride sai väistyä. Ihan hyvältä kuulosti tuo Groove Ridesi, testasin sitä ohimennen Fasulla tänään. Olit kuulemma ollut PHX:än kimpussa taas, I heard it through the grapevine... Piti minunkin vähän kolkutella, mutta en kyllä ole ostoaikeissa vaikka erinomainen setti onkin. Maplet toimivat sen verran hyvin. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
hollmi-5 26.03.2010 20:27:08 | |
---|
jazzmies: Mun tuurilla encoret loppuvat tähän investointiin. No, viimeinen hääkeikka osaltani on 3.7.2010. Luvassa on ehkä Häärumpalin kosto -elokuva, jossa kuivat ride-symbaalit kalkkaavat ja valssi menee neljään. Saman päivänä Tahkon MTB (maastopyöräilyä) ja illalla Euokonkannon MM (rumpalointia) Sonkajärvellä . Kuka se on Sonkajärvellä koskaan käynyt? Minä en... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 26.03.2010 20:32:16 | |
---|
jazzmies: Mun tuurilla encoret loppuvat tähän investointiin. No, viimeinen hääkeikka osaltani on 3.7.2010. Luvassa on ehkä Häärumpalin kosto -elokuva, jossa kuivat ride-symbaalit kalkkaavat ja valssi menee neljään. Meidän bändillä on suht' vähän hääkeikkoja mutta tällä viikolla tuli varaus helmikuulle 2012!? Kestääköhän tämän hetkinen avoparisuhde siihen saakka...? Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Vallu-Veke 26.03.2010 20:48:03 | |
---|
hansakemanelius: Meidän bändillä on suht' vähän hääkeikkoja mutta tällä viikolla tuli varaus helmikuulle 2012!? Kestääköhän tämän hetkinen avoparisuhde siihen saakka...? Kestää tottakai. Avioliittohan se on se lopullista eroa edeltävä viimeinen vaihe. Sitähän niissä häissä käytännössä juhlitaan ;) |
Krisse82 26.03.2010 20:54:42 | |
---|
hansakemanelius: Meidän bändillä on suht' vähän hääkeikkoja mutta tällä viikolla tuli varaus helmikuulle 2012!? Kestääköhän tämän hetkinen avoparisuhde siihen saakka...? Ja voidaan ne häät perua vielä viimeiselläkin viikolla, näin muistan tapahtuneen... Kymmenkunta hääkeikkaa olis kesällä soitettava, kummasti alkaa illanmittaan tulevat ohjelmanumerot korpeemaan joskus kesäkuun puolivälissä:) Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa? |
Krisse82: Ja voidaan ne häät perua vielä viimeiselläkin viikolla, näin muistan tapahtuneen... Kymmenkunta hääkeikkaa olis kesällä soitettava, kummasti alkaa illanmittaan tulevat ohjelmanumerot korpeemaan joskus kesäkuun puolivälissä:) Me kyllä kirjoitetaan aina sopimuksiin peruutusajaksi vähintään 30 pv, ja jos tilaus tulee kovin aikaisin niin 60 pv. Jos peruutus tulee liian myöhään niin joutuvat maksamaan jonkinasteisen korvauksen bändille. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Stoalainen 26.03.2010 21:19:17 | |
---|
Odery Privilege 10", 12", 14", 16", 22" ja 14"x5". Nojoo, kaupat vasta sovittu ja pakettia odottelen, eli periaatteessa en ole vielä ostanut, mutta tulossa on. Eksoottista innostusta havaittavissa. Kuvia saatavilla heti kun setti on saapunut ja kasattu treenikselle. Seuraavaksi olisi tarkoitus uudistaa peltisarja, Zildjianien ja Sabianien välistä kamppailua käyn pääni sisällä. Kuhan nykysistä pääsee eroon niin voipi alkaa kattelemaan. Sen pituinen se |