Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eläin
1
Nita Nitro
25.03.2010 21:36:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs jengi pitää tällaisesta uudestä bändistä kun ELÄIN?
 
Mun mielestä aika siistin suoraviivainen mutta omaperäinen soundi jätkillä. Varsinki myspacesta löytyvä bändin nimikkobiisi toimii oikein nappiin. Sanoitusosastokin on siististi punk.
 
http://www.myspace.com/elainbandi
 
sientenystävä.
26.03.2010 12:51:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä diggaa. Laivueen kanssa mulle vuoden odotetuimmat suomidebyytit (en ole vielä kerennyt tuota Eläimen levyä tarkistaa).
 
Cimble
26.03.2010 13:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nita Nitro: Mitäs jengi pitää tällaisesta uudestä bändistä kun ELÄIN?
 
Mun mielestä aika siistin suoraviivainen mutta omaperäinen soundi jätkillä. Varsinki myspacesta löytyvä bändin nimikkobiisi toimii oikein nappiin. Sanoitusosastokin on siististi punk.
 
http://www.myspace.com/elainbandi

 
Ei paha, ihan persoonallista musaa, mikä on about pääasia. Lieköhän bändin joidenkin vaikuttajien vaikuttajina ollut esim. Kauko Röyhkä..? Laulusaundista ja muustakin tuli vähän mieleen.
 
juuso a
23.04.2010 18:36:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kavereitten bändi. Meitsi diggaa.
 
One.
Latemaster
07.01.2012 20:36:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin debyyttilevyä olen viime aikoina diggaillut. Myspacessa on levyn helpoimmin lähestyttävät biisit, mutta kun koko lätyn on muutaman kerran kuunnellut huolella, niin alkaa näkemään kokonaisuuden: nää jätkäthän laittaa itsensä peliin, eivätkä muuten jätä kuulijaa kylmäks! Lyriikat ja musa on sovitettu poikkeuksellisen hyvin yhteen, ja tukevat hienosti toisiaan. Henkilökohtaisesti olisin kaivannut pientä jamia jonnekkin, sillä lisää pituutta nää alle kolmen minuutin rykäisyt olisivat vielä hyvin kestäneet. Hieno levy, eikä Television sininen valo lupaile ainakaan huonoa toiselta levyltä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «