Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pekka Loukiala R.I.P.
1
Pete V.
25.03.2010 21:44:57 (muokattu 25.03.2010 21:47:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin juuri Turussa tämän ikävän uutisen ..
 
Kuulin häntä useasti 1950-1960-lukujen taitteen rock-estraadeilla Helsingissä, itse kuitenkin silloin vielä poikasena kuuntelupuolella .. muistelen näin erästä monista nuorisomusiikin edelläkävijöistä ..
 
isojussi
25.03.2010 22:31:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohoh!
 
Elvis-osasto oli hällä hyvin hanskassa.
 
R.I.P
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
mack the knife
26.03.2010 11:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jopa rupes porukkaa tippumaan.
 
COVS n:o 1.
Ukko
26.03.2010 11:25:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Jopa rupes porukkaa tippumaan.
 
Ei kahta kolmannetta, vai gui se sananlasku menee ?
 
COVS jäsen nro 6
half
26.03.2010 16:41:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljon joskus levytyksiään kuuntelin. Livenä monta kertaa Hämeenlinnassa Linnanvoudissa ? tai jotain. Trioineen, jossa itse puolittain istuen bassotteli laulun ohella, oli toisinaan kuukauden kiinnityksellä Turussa Maritzassa. Itse hoitelin ko paikassa rulettia. R.I.P.
 
COVS jäsen N:o 5
kurrekullervo
26.03.2010 17:34:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka 1980-luvun alkupuolella Nummela/Airmotel, kattauksena Pekka Loukiala voc/bass, rumpalin nimeä en muista (ammattimies oli!)ja meboy hammondeissa; kahden viikon veto.
Elvis-osaston ohella Pekka hoiteli tyylikkäästi laulut allround Tammerkoskesta lähtien, bassottelussa ei moitteen sijaa ja mies itse rauhallinen, ystävällinen ja edustavan oloinen stagella. Pekka, Vaya Con Dios!
 
walttoni
26.03.2010 17:51:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kurrekullervo: Keikka 1980-luvun alkupuolella Nummela/Airmotel, kattauksena Pekka Loukiala voc/bass, rumpalin nimeä en muista (ammattimies oli!)ja meboy hammondeissa; kahden viikon veto.
Elvis-osaston ohella Pekka hoiteli tyylikkäästi laulut allround Tammerkoskesta lähtien, bassottelussa ei moitteen sijaa ja mies itse rauhallinen, ystävällinen ja edustavan oloinen stagella. Pekka, Vaya Con Dios!

 
Oliko Rapakon Kake?
 
R.I.P.
 
COVS2.
jakeni
29.03.2010 08:43:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtava laulaja.
RIP.
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «