Aihe: Dying Life : Dying Man's Balld
1
The Glass
27.03.2004 00:07:20

Osaateko te soittaa????poijaat??? must tuntuu et ette. Mun koira soittaa paremmin...
Timo JM
27.03.2004 09:21:45 (muokattu 27.03.2004 10:01:23)

(Mä olen tänään tavallistakin tylymmällä tuulella.)

Jos englanti ei taitu tuota paremmin on todellakin parempi unohtaa koko juttu, tai vaihtaa siihen kieleen jota osaa. Sooloskitan soundi on kuin jonkun multiefektin mauton tehdaspresetti. Sama vika on myös niissä helisevissä skitoissa. Soitto on suht kohdallaan. Loppu menee kuitenkin munille kun bassari ja skitat eivät pysy keskenään timessa.

Jos homman nimi on "harrastetaan yhdessä ja pidetään hauskaa" niin sitten tää on okei. Jos kuitenkin halutaan päästä jonnekin treenikämppää pidemmälle, niin tällä kamalla ei kyllä mitään toiveita.

Suosittelen valjastamaan soittotaidot parempaan käyttöön ja tekemään jotain enemmän itseltä kuulostavaa, siihen kun tämänkin perusteella olisi ihan hyvät mahdollisuudet.
...siis mun mielestä.
NHR
31.03.2004 19:52:04

Tämä on kyllä ollut täällä ennenkin, mutta onko nyt kenties uusi versio biisistä? Ihan mukava kappalehan tämä on, loppu etenkin toimii, mutta kyllä säkeistön laulumelodiakin aika kiva on. Eikä tämä nyt minusta ollenkaan NIIN huonoa soittoakaan ollut, kuin mitä voisi ylläolevien kommenttien perusteella kuvitella. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että suomeksi kannattaisi laulaa.
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt