JuSu 11.03.2004 13:58:23 (muokattu 11.03.2004 13:58:44) | |
---|
Varmistatko vielä tyhmälle että tarkoitit urlin kuvan mukaista meininkiä. Jepulis. Mua on aina hämännyt toi external od/ds, toimiiko siis myös ihan perus send/return looppina kun väittävät että tähän sitten torpataan vaan särö kiinni Periaatteessahan vahvarin etunen on jonkin sortin 'external od/dsd'... Sulla taitaa olla GT-6? Muistaakseni siinä oli jotain muutoksia, olisiko ollut niin, että jos käyttää tuota ulkoista säröä, niin ei voi käyttää GT-6:n omia rähinöitä tms? Voiko sen kuitenkin asettaa efektiketjussa haluamaansa paikkaan? Boss GX-700:lla esittämäni tzydeemi toimi mainiosti. JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
"You eat pieces of shit for breakfast??"
-Happy Gilmore |
alphamale 11.03.2004 14:02:04 | |
---|
GT-3a toi kuva esittää. Ei tullu ihan fotorealistinen :) Koitampa tänään treeneissä josko tuo onnistuu. |
Rappion Apostoli 11.03.2004 14:04:39 (muokattu 11.03.2004 14:05:46) | |
---|
Varmistatko vielä tyhmälle että tarkoitit urlin kuvan mukaista meininkiä. Mua on aina hämännyt toi external od/ds, toimiiko siis myös ihan perus send/return looppina kun väittävät että tähän sitten torpataan vaan särö kiinni. http://www.eroticsupport.net/setup.jpg Ensin kitarasta johto Bossin INPUTiin. Otetaan se looppi käyttöön, GT-3:ssa EXT OD/DS ja GT-5 taisi olla ihan yksityinen looppi. Loopin sendistä johto vahvistimen inputtiin, vahvistimen effect loopin sendistä takaisin Bossin loopin returniin ja sitten vielä johto ihan OUTPUTista vahvistimen effect loopin returniin. Nyt vahvistimen etuvahvistin on Bossin loopissa, jossa sitä voi vapaasti siirrellä suhteessa muihin efekteihin. Selkeää, eikö? EDIT: Ahaa, ei ollut tästä kyse ollenkaan :) |
GT-3a toi kuva esittää. Ei tullu ihan fotorealistinen :) Koitampa tänään treeneissä josko tuo onnistuu. Varaa aikaa, kahvia ja tupakkaa sekä riittävästi mieluisimpia kirosanoja... =) Lähinnä niitten tasojen säätäminen voi aiheuttaa hermojen kiristymistä. Mutta kyllä tuon pitäisi asettua toimimaan aivan hyvin, kunhan säädöt on kohdallaan. JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
Spiralmind 11.03.2004 18:56:51 (muokattu 11.03.2004 18:59:05) | |
---|
Jotenkin odotin tätä. Empä kyllä viitsi haukkua sinua sillä tiedän että makunsa kullakin eikä niistä viitsi pahemmin väitellä. Tuo V-amp kuulosti kyllä omaan korvaan aika hyvältä. POD:ista täytyy kyllä löytää ääninäytteitä jostain kun en mokomaa pääse oikein testaamaan. Putkivahvistin on putkivahvistin. Siitä ei pääse mihinkään. Juuri tuli ostettua vaan tuo Laney joten empä viitsi ostaa taas uutta . Lisäksi täysi-ikäisyys lähestyy ja auton-säästö-rahastooni en ajatellut koskea. Lisäksi putkivehkeet maksavat mukavasti mutta ehkä sitten joskus. Taas kerran liikaa valinnanvaraa. Perustelempa vähän möläytystäni... olen soittanut POD 2:lla ja XT:llä ja omistan itse Guitarportin joten mielestäni tiedän mistä puhun. Ja harvassa on ne ääninäytteetkin missä sanotaan että tämä on nauhoitettu Line 6:lla ja kuulostaa hyvältä. Tiedän että jotkut artistit on käyttäneet levyllä Line 6 vehkeitä (esim. King Crimsonin yks levy, Evanescence, Ultra Bra) mutta niillä levyillä ei mun mielestä koskaan ne parhaat soundit ole olleet. Line 6:lla saa ihan pätevää jälkeä aikaseksi mutta joku siinä mättää, se että se kuulostaa Line 6:lta. Tosin Line 6:n puolustukseksi pitää sanoa että tökkäsin tänään Metal Zonen Guitarportin eteen ja valitsin Guitarportista Marshall-mallinnuksen, käänsin siitä gainin johonkin 3:een ja Metal Zonesta puoleen väliin niin normaali Line 6-tunkkaisuus ja puuromaisuus oli aika pitkälti tiessään ja kaiuttimista kuului ihan käyttökelpoinen mättösärö. V-ampia en ole itse tullut testanneeksi mutta ääninäytteitä olen kuunnellut aika paljon kun yhdessä vaiheessa harkitsin sen ostoa. Soundi on Line 6:ta vähemmän puuromainen, mutta jotenkin kaikki kuulostaa vähän samalta ja kaikkea soundia yhdistää sellainen 'muovisuus' joka johtuu varmaan siitä 33 kiloherzistä, jolla se digitaalisesti ääntä käsittelee eikä ihmiskorvan tykkäämällä ainakin 44,1 kiloherzillä. Noh, kuitenkin en sano että V-Amp mitenkään huono hankinta olisi. Erittäin hyvä sen hintaiseksi mitä se on. Samaa en voi sanoa POD XT:stä... |
Cort87 11.03.2004 21:53:56 | |
---|
Perustelempa vähän möläytystäni... olen soittanut POD 2:lla ja XT:llä ja omistan itse Guitarportin joten mielestäni tiedän mistä puhun. Ja harvassa on ne ääninäytteetkin missä sanotaan että tämä on nauhoitettu Line 6:lla ja kuulostaa hyvältä. Tiedän että jotkut artistit on käyttäneet levyllä Line 6 vehkeitä (esim. King Crimsonin yks levy, Evanescence, Ultra Bra) mutta niillä levyillä ei mun mielestä koskaan ne parhaat soundit ole olleet. Line 6:lla saa ihan pätevää jälkeä aikaseksi mutta joku siinä mättää, se että se kuulostaa Line 6:lta. Tosin Line 6:n puolustukseksi pitää sanoa että tökkäsin tänään Metal Zonen Guitarportin eteen ja valitsin Guitarportista Marshall-mallinnuksen, käänsin siitä gainin johonkin 3:een ja Metal Zonesta puoleen väliin niin normaali Line 6-tunkkaisuus ja puuromaisuus oli aika pitkälti tiessään ja kaiuttimista kuului ihan käyttökelpoinen mättösärö. V-ampia en ole itse tullut testanneeksi mutta ääninäytteitä olen kuunnellut aika paljon kun yhdessä vaiheessa harkitsin sen ostoa. Soundi on Line 6:ta vähemmän puuromainen, mutta jotenkin kaikki kuulostaa vähän samalta ja kaikkea soundia yhdistää sellainen 'muovisuus' joka johtuu varmaan siitä 33 kiloherzistä, jolla se digitaalisesti ääntä käsittelee eikä ihmiskorvan tykkäämällä ainakin 44,1 kiloherzillä. Noh, kuitenkin en sano että V-Amp mitenkään huono hankinta olisi. Erittäin hyvä sen hintaiseksi mitä se on. Samaa en voi sanoa POD XT:stä... Kuten sanoin niin miepipide kullakin ja hyvä että saatiin kattavaa perustelua tähänkin. Jotenkin vain tuntuu että osa ei oikein pidä noista mallinnus vehkeistä minkä osittain kyllä ymmärränkin. Jotenkin tuntuu että se v-ampin räkkiversio on kuitenkin ykkönen minulle. POD XT pro myös kiinnosti mutta hinta se hinta. Behringerissä on kuitenkin hinnan edullisuus plussaa joten eipä harmita niin hirveästi jos se ei olekaan minun juttuni. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Invader 11.03.2004 22:49:49 | |
---|
POD:ista täytyy kyllä löytää ääninäytteitä jostain kun en mokomaa pääse oikein testaamaan. http://users.panafonet.gr/mtsag/pod.html Tuolla on Pod Pro/2.0-pätsejä ja ääninäytteitä niistä. Kuulostaa omaan korvaan varsin hyvältä. Öerlr!! |
alphamale 18.03.2004 08:44:14 (muokattu 18.03.2004 09:48:56) | |
---|
Tää piti nyt nostaa vaan sen takia että iso käsi kaikille jotka tota gt-3 reititystä opasti. Toimii kuin buickin vessa ja nyt on efektichaini just eikä melkeen. Leveleidenkään säätöön ei kauaa mennyt. Huraa! Snadia hurinaa ehkä nyt jostain syystä, mutta pitää tutkia. |
JuSu 18.03.2004 09:04:14 | |
---|
Toimii kuin buickin vessa ja nyt on efektichaini just eikä melkeen. Loistomeininki, että futaa! JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |