hörhö 04.03.2004 14:45:23 | |
---|
Olen sitä mieltä että viiltely ja muu vastaava toiminta on nimenomaan kiinni henkilön ajatusmaailmasta, eikä siitä minkälaista musiikkia hän kuuntelee. Sosiaalisilla vaikutuksilla on suuri tekijä. Eli siis mennää kaveriporukan mukana. Vai voitteko muka kiistää, ettei valtaosa näistä viiltelijöistä liikku itsensä kaltaisissa kaveriporukoissa HIMin tahtiin angstaillen? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
SF3YLO 04.03.2004 16:57:01 (muokattu 04.03.2004 16:57:30) | |
---|
NO äippä ei oikeen tykkää ku kuuntelee leevi ja leavingssia ;D, kyllä seki jostain lauluista tykkää, mut väittää et ne "solvaa" naisia. No eipä siinä muuta ku et mm. tiskirätti ja itkisitkö onnesta ei soi sillon ku äiti on kotona.... EDIT, typoo, aina typoo... |
rc 04.03.2004 18:07:25 (muokattu 04.03.2004 18:07:56) | |
---|
En mä mitään kauheasti salaile. Mulla on hyvin liberaalit vanhemmat. Prutaalin death metallin luukuttamista vältän. On mulle kyllä sanottu esim. Kotiteollisuudesta. Johtui ehkä siitä kun luukutin Valtakuntaa, ja lauloin hyvin ilkeästi mutta selvästi päälle. Runsas pulikan päivittäinen hierominen saa kädet vapisemaan, mutta kunhan saa välillä kalkattaa... |
Kapina 04.03.2004 18:14:05 | |
---|
NO äippä ei oikeen tykkää ku kuuntelee leevi ja leavingssia ;D, kyllä seki jostain lauluista tykkää, mut väittää et ne "solvaa" naisia. Us-komatonta :)... Soita sille joku oikeasti typerä biisi ja sitten Leeviä perään niin ei jaksa enää äpättää. En ole tyhmä, olen basisti. |
seeprahim 05.03.2004 21:04:08 | |
---|
Olen sitä mieltä että viiltely ja muu vastaava toiminta on nimenomaan kiinni henkilön ajatusmaailmasta, eikä siitä minkälaista musiikkia hän kuuntelee. Siis tuskin kukaan alkaa viilteleen itseään minkään bändin musiikin takia. tätä minäkin tarkoitin, ei vain tainnut tulla taas oikein selkokieltä täältä päästä. :-) hop hop hopping down the bunny trail |
Angie 05.03.2004 22:07:37 (muokattu 05.03.2004 22:08:10) | |
---|
Mulla on melkeen aina ollut samankaltainen musamaku, kuin vanhemmilla, joten ei ole kyllä tullut valittamista kauheasti kummaltakaan suunnalta.. Pahimpina teini-iän punkkarivuosina saattoi vanhemmat käydä ovella pyytämässä, että pistäisi Ramonesit pienemmälle. Tietysti jotain eroavaisuuksia aina löytyy vanhemman ja lapsen musiikkimieltymyksistä; Isin on kyllä pitänyt kuunnella Samuli Edelmanninsa salaa, kun mä olen käskenyt. Heh. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
comah 09.03.2004 21:09:41 | |
---|
Eipä ole tarvinnut salaa kuunnella mitään. Äiti se oli joka minut opetti Metallicaa ym. kuuntelemaan. Aika samanlainen musiikkimaku sillä on kuin minulla, edelleen. Tuli tuossa vähän aikaa sitten sanomaan että "Vittu että System of a downin chop suey on hyvä biisi!" :) Kotiteollisuus - No mut hei pörrärit on rok |
L.Ruoska 10.03.2004 10:39:37 | |
---|
Heh, melkeinpä 10 vuotta sitten..Faith No More ja White Zombie. Ja Ugly Kid Joe. Mutsi ei tykänny ollenkaan esim. FNM Pattonin kiljahduksista ja esim. "shit lives forever"-huudoista, puhumattakaan vaikkapa White Zombien "More human than human"-biisin alkuvoihkinnasta. Ugly Kid Joen I'm the goddamn devil-meininki oli kanssa aika pahaa sen korvaan ;-) (myynnissä Paisteen 302 Plus-peltejä) |
SandOfTime 10.03.2004 17:32:34 | |
---|
Mun, kuten myös tän kirjoituksen aloittajankin, vanhemmat ovat TODELLA uskovaisia, joten Nirvanan ja CMX:n sanat herättivät heissä "hieman" kielteisiä tuntemuksia. Toisaalta heille ei mikään muu musiikki sopinut kuin klassinen tai virret, joten se siitä. Omille lapsilleni en tule antamaan rajoja musiikkiin... Kuuntelevat sitä, mistä itse tykkäävät. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään itsensä viiltely musiikkia. Toisaalta on jossain muussakin kuin musiikissa vikaa, jos penska haluaa viillellä itseään... NO! Those are my tortillos! |
Kuunneltuani vuosikausia speed, trash ja death metallia jouduin kuuntelemaan häpeillen tosi hiljaisella Roxettea ja Björkiä, ettei olis "maine" mennyt porukoiden silmissä! Overkillin "Fuck You", Venomin "At War With Satan" ja Kissin "Burn Bitch Burn" soi tietenkin heti perään täysillä. |