Aihe: Sanoitus: Rakkaus 1 | |
---|---|
![]() 25.03.2010 00:38:34 | |
Koitellaan nyt vielä kepillä jäätä. Lieveilmiötrilogian kolmas osa. Aikasta pitkä. Livepätkä Semifinalista: http://www.youtube.com/watch?v=NA8J8Bq13JE&feature=channel *** tavallinen perjantai mä nousen sohvaltain väkijuomapullon avaan tähän iltaan ahdistavaan silmistäsi näen sen pelkäät, äkkipikainen mies jälleen vallan saa osaat kyllä ennustaa ja yksin jäät sä itkien jälkeen illan iskujen kun poistun lähikapakkaan kera kantapeikkojen tyhjien tuoppien pian herään iskuun rajuun kertojanne oikeustajuun milloin tähän päädyttiin paikoillemme jäädyttiin kuka suhteen solmuun sorkki miksi aukes pullon korkki ja siinä hetken miettien tajuan mä vastauksen kaikki selvää vihdoin on ensin puhun yhtä kieltä sitten olen toista mieltä ei näin ailahtelevaa voi kukaan rakastaa en vastausta kiellä oot saanut paljon pahaa niellä mutta rakkaudesta tahdon lopettaa tahdon rakkaudesta tämän lopettaa hyvin pitäis olla nyt tilanne on seestynyt kuntokin on vahvistunut yhteiselo onnistunut mutta jokin vaivaa sua paha alkaa iskostua siihen syytä tiedäkään en kunpa mulle kertoisit sen listaan syitä paperiin suhdekatastrofiin eikös kaikki jo muuttunut? en enää puhu yhtä kieltä oltuani toista mieltä eikä ailahtelijaa enää oo olemassakaan en vastausta kiellä täytyy paljon pahaa niellä mutta rakkautemme minut parantaa rakkautemme meidät pelastaa pelastaa ja yhtenä yönä yllätän sut yksinäsi itkevän ja kysyn mikä teki tän aiheutti olon ikävän kerrot jotain sekavaa ei ennen ollut mukavaa mutta sentään ennustettavaa nyt ei enää tiedä mitä uutta sieltä pitäisi odottaa ensin olin yhtä mieltä nyt mä puhun toista kieltä ei näin ailahtelevaa voi kukaan rakastaa en vastausta kiellä täytyy paljon pahaa niellä mutta rakkautemme meidät pelastaa rakkautemme kestää, usko vaan *** | |
![]() 25.03.2010 06:49:19 | |
selkeät sanat, jossa kyllä selviää tapahtumien kulku, ei tarvitse arvailla. tämän säkeistön sanat kuvaavat hyvin juomisen problematiikkaa hyvin pitäis olla nyt tilanne on seestynyt kuntokin on vahvistunut yhteiselo onnistunut kuuntelin kappaleen, tässä huomasin, mitä riimi joskus teettää, tuo alla oleva kohta kuulostaa jotenkin hieman tylsältä. Huomasin tämän saman asian yhdessä sanoituksessani, joka lienee ainut, mihin olen yrittänyt vääntää riimiä todenteolla, se toimi ja ei. Tarkoitan siis riimillä, ja riimillä on eroa. milloin tähän päädyttiin paikoillemme jäädyttiin | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)