Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 540 41 42 43 4447 48 49 50 51
Musiikkimasiina
04.12.2009 17:21:25

ooonnaa: Ajattelin ottaa ens syntymäpäivinäni renkaan nenään =) sellane ois hieno, ja se sopis mulle parhaiten.

Kyllä se sopis mulle paremmin.
Taiteilija ei naura, vaan itkee.
plikk
16.12.2009 14:55:21
Korvaan ilmestyi rengas eilen.

Mahtaako lävistysneuloissa olla jotain koukuttavaa huumetta? Puolessa vuodessa on tullut neljä uutta lävistystä kiihtyvällä tahdilla
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!
päänahka
16.12.2009 16:16:06
plikk: Korvaan ilmestyi rengas eilen.

Mahtaako lävistysneuloissa olla jotain koukuttavaa huumetta? Puolessa vuodessa on tullut neljä uutta lävistystä kiihtyvällä tahdilla

Hoho, en tiiä, mutta jotenkin koukuttava se tunne on. Itse olen nyt viimeisimmät reiät tehnyt korviin, ja tilasin jopa ne pihdit tulevia varten. Kulmaan ainakin ajattelin taas jossain vaiheessa tökätä.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
LIGHTON
18.01.2010 15:15:11
lävistykset on kivoja ja hienoja =) mul oli vähä aika sitte huulessa mut otin pois ja nyt mull on vasemmassa korvassa rustossa kolme ja lehdessä yksi.
ja oon aatellu ottaa ehkä tongue webin ja alahuuleen keskelle. :)
Jesmies
16.03.2010 16:50:20
Tulipa toissaviikonloppuna otettua oikeaan nänniin reikä. Vasen oli mennyt umpeen kun piti pariksi tunniksi ottaa pois eikä viittinyt kokeilla mitä arpikudos nännissä tykkäisi uudesta lävistyksestä :)
Se mikä ei tapa - sattuu vitusti.
BugsH
24.03.2010 14:01:41 (muokattu 24.03.2010 14:03:52)
Alahuulessa keskellä on lävistys ja toisessa korvassa 11mm tunneli.

Millaiseen tahtiin muut venyttää? Eikös se pitäisi olla periaatteessa noin 1mm/kk

Itse kylläkin venytin normireijästä - 11mm noin 3kk. kyllähän siinä yöunet meni kun laittoi 5mm suoraan 8mm. Ei kuitenkaan minkään näköisiä ongelmia ollut ja tämä koko ollut kohta vuoden. Ehkä se on vaan hätävarjelun liioittelua toi 1mm/kk
Go hard or go home
Simo78
24.03.2010 18:43:19
BugsH: Alahuulessa keskellä on lävistys ja toisessa korvassa 11mm tunneli.

Millaiseen tahtiin muut venyttää? Eikös se pitäisi olla periaatteessa noin 1mm/kk

Itse kylläkin venytin normireijästä - 11mm noin 3kk. kyllähän siinä yöunet meni kun laittoi 5mm suoraan 8mm. Ei kuitenkaan minkään näköisiä ongelmia ollut ja tämä koko ollut kohta vuoden. Ehkä se on vaan hätävarjelun liioittelua toi 1mm/kk

Joo kyllä mäkin nopeemmin uskallan levittää. Mutta enpä ite saanut millään ilveelle 5millistä suoraan kasiin, lähinnä alkoi tulee vitusti verta ja joutui vähän ottamaan takapakkia:-D. Suosittelen rauhallisempaa tahtia, ei oo kivan tuntuista kun korvaan sattuu:-D
Vainaja
24.03.2010 18:59:17
Tuli tuossa mieleen että laittaako lävistäjät suoraan esim 2mm koruja paikalleen ja tuoko se sitten lisähintaa? Tää voi olla ihan tyhmä kysymys, mut tuli vaan mieleen että se kuitenkin niin pieni et ei kuitenkaan puukkoa tartte toisaalta niin iso että sopivaa neulaa ei ehkä ole. Vai onko?
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Simo78
24.03.2010 23:21:12
Mirrinsane: Tekee 2 mm kyllä juu, mainitset vaan etukäteen. Ei pitäisi maksaa ylimääräistä.

Mites läväreissä kuuluuko se koru mukaan siihen hintaan? Eipä ole yhtää tullut liikkeessä otettua joten en osaa sanoa. Jos ei kuulu hintaan, niin paksumpi koru taitaa maksaa jonkun vaivaisen euron vähempi...
Mirrinsane
24.03.2010 23:28:13

Simo78: Mites läväreissä kuuluuko se koru mukaan siihen hintaan? Eipä ole yhtää tullut liikkeessä otettua joten en osaa sanoa. Jos ei kuulu hintaan, niin paksumpi koru taitaa maksaa jonkun vaivaisen euron vähempi...

Perus kirurginteräsasiat on kuuluneet mulla ainakin joka kerta hintaan. Blacklinesta ja kullanvärisestä korusta usein tulee jokunen euro lisää.
kalamies#52 >-)))>
BugsH
25.03.2010 00:15:25 (muokattu 25.03.2010 00:15:47)
Mutta enpä ite saanut millään ilveelle 5millistä suoraan kasiin, lähinnä alkoi tulee vitusti verta ja joutui vähän ottamaan takapakkia:-D.

Saunan jälkeen vähän extra-virgin oliiviöljyy koruun, ni sujahtaa paikalleen hienosti. : D
Go hard or go home
Seba
25.03.2010 00:27:25

Simo78: Joo kyllä mäkin nopeemmin uskallan levittää. Mutta enpä ite saanut millään ilveelle 5millistä suoraan kasiin, lähinnä alkoi tulee vitusti verta ja joutui vähän ottamaan takapakkia:-D. Suosittelen rauhallisempaa tahtia, ei oo kivan tuntuista kun korvaan sattuu:-D

seuraava reikä modatulla paperireiittimellä niin saa sen 5-6mm heti alkuun :)
Ei tähän taida uskaltaa mitään kirjoittaa ettei kaikenmaailman feministit hurjistu.
päänahka
25.03.2010 01:04:09
Seba: seuraava reikä modatulla paperireiittimellä niin saa sen 5-6mm heti alkuun :)

Onhan noita neulojakin ainakin 4-millisiä: http://www.crazy-factory.com/produc … p241772_Gas-Sterilized-Needles.html
Simo78
25.03.2010 17:05:04
BugsH: Saunan jälkeen vähän extra-virgin oliiviöljyy koruun, ni sujahtaa paikalleen hienosti. : D

Ku ois ees sauna:-).
Jokku
30.03.2010 14:01:46

BugsH: Alahuulessa keskellä on lävistys ja toisessa korvassa 11mm tunneli.

Meikä yritti saada viismillisiä tunneleita nelimillisiin reikiin. Ei onnistunut... Vaikka kävin oikeen kuumassa suihkussa ja venyttelin huolella. Sitten ostin venytyskorun, jos sillä aluksi pistäisi ja sitten tunnelit paikalleen... Mutta onnistuin hukkaamaan sekä tunnelit, että venytyskorun.
Korvia siis tekis mieli venytellä, korut on vaan niin törkeän kalliita ja korvat niin vaikeasti venyviä, ettäh...
päänahka
30.03.2010 21:47:24
Jokku: Meikä yritti saada viismillisiä tunneleita nelimillisiin reikiin. Ei onnistunut... Vaikka kävin oikeen kuumassa suihkussa ja venyttelin huolella. Sitten ostin venytyskorun, jos sillä aluksi pistäisi ja sitten tunnelit paikalleen... Mutta onnistuin hukkaamaan sekä tunnelit, että venytyskorun.
Korvia siis tekis mieli venytellä, korut on vaan niin törkeän kalliita ja korvat niin vaikeasti venyviä, ettäh...

Crazy Factorista tilaat 5 euron postikuluilla, niin ei ole kallista.
BugsH
31.03.2010 02:20:58

Jos ei halua tuhlata rahaa venytyksiin, niin irroittaa vaikka kuulakärkikynästä sen suppilomaisen pään ja venyttää sillä sen verran kuin tarvis ja laittaa sitten oikean korun, laittaa joku kumilenksu sinne taakse vielä niin ei irtoa esmes. nukkuessa.

Tämä on kokeiltu ja toimii, vaikka ei kyllä ollut mikään tyylikkäin olo kävellä kaupungilla sokos hotellin kuulakärkikynä korvassa
Go hard or go home
Carvel
31.03.2010 13:17:13
BugsH: Jos ei halua tuhlata rahaa venytyksiin, niin irroittaa vaikka kuulakärkikynästä sen suppilomaisen pään ja venyttää sillä sen verran kuin tarvis ja laittaa sitten oikean korun, laittaa joku kumilenksu sinne taakse vielä niin ei irtoa esmes. nukkuessa.

Itse veistelin puusta tälläisiä, kun venyttelin. Ja ne ei ainakaan ala haisemaan. hyi :(
I feel the same way about disco as I do about herpes. - Hunter S. Thompson
Mirrinsane
31.03.2010 14:21:28

topspuikkojen varret ovat legendaarisia. sitä mukaan, kun korva antaa myöten, lisää pätkiä vaan. rumaa, kyllä, toimivaa, kyllä.
kalamies#52 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)