Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 524 25 26 27 2864 65 66 67 68
Mad-Mike
21.02.2010 11:10:31
kaljataiteilija: Motörheadilla on niin laaja kataloogi että löytyy muitakin loistavia piisejä eikä vain AoS.
Esim. Killersin saisivat ottaa takasin settiinsä. Aika murhaava riffi ja kova draivi.

Jep, toi killers on yks kovimmista biiseistä, ja mä itsekin henk.koht. oon myös kyllästynyt koko AoS:iin juuri sen kovan soiton takia. Ja AoS levy oli yllätys yllätys se eka levy minkä aikoinaan ostin Motörheadiltä ja ku miettii nyt nii taitaapi olla ainoa edes minkä omistan bändiltä (pitää korjata tämäkin asia pian) =D
-Ei se nopeus vaan se taito-
kaljataiteilija
21.02.2010 11:14:28
Ja AoS levy oli yllätys yllätys se eka levy minkä aikoinaan ostin Motörheadiltä ja ku miettii nyt nii taitaapi olla ainoa edes minkä omistan bändiltä (pitää korjata tämäkin asia pian) =D

AoS on kyllä levynä mainio, legendaarisia bluusahtavia/rokki- renkutuksia Fast And Loose, Shoot You In The Back, Chase Is Better... Hammer jne...

Jos itse 5 suosikki studiolevyä valitsisin niin ne ovat

Overkill
Ace Of Spades
Bastards
Overnight Sensation
Inferno
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Invader666
22.02.2010 15:35:10
Ace of Spades on kova levy mutta lähinnä ärsyttää kuinka ihmiset suitsuttavat sitä sokeasti noteeraamatta muita levyjä. Motörheadin diskografiasta löytyy mun mielestäni aika pirusti paljon parempaakin materiaalia.

Orgasmatron on oma ehdoton suosikkilevy. On meinaan tylyä tykitystä, esim. The Claw, Dr. Rock tai Mean Machine. Myös Another Perfect Day on loistava; ihmisten pitäisi unohtaa omat ennakkoluulonsa ja tutustua albumiin kunnolla. Tolkuttomia kitarajuttuja!

Postissa on tulossa Rock 'n' Roll-kasetti. Sitä en olekaan kuullut koskaan. Kommentteja levystä?

PS. 1916:n hehkutus on aika kummallista, sehän on hyvin mahdollisesti kokonaisuutena huonoin Motörhead-levy ikinä
Terry Pantheras
22.02.2010 17:10:37
Invader666: Myös Another Perfect Day on loistava; ihmisten pitäisi unohtaa omat ennakkoluulonsa ja tutustua albumiin kunnolla. Tolkuttomia kitarajuttuja!

Tää on ehkä mun Motörhead-lemppari No Sleep 'Till Hammersmithin ohella.
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
reaper666
23.02.2010 17:17:08
Monet kehuvat tuota Inferno-levyä. Itselle ei vain kolahda. Sen jälkeen tullut Kiss of Death oli mielestäni todella mahtava albumi.
Jokapaikanapina
23.02.2010 19:59:24
Another Perfect Day on mun mielestä hauska. Ei mikää tappoväline, mutta kiinnostava, ja siitä tulee hyvälle mielellä.

1916 ON tosi hyvä albumi, mm. No Voices In The Sky ja R.A.M.O.N.E.S. ovat tosi hyviä kappaleita.

Hammered on myös aivan mahtava albumi!
Mad-Mike
23.02.2010 20:07:21
reaper666: Monet kehuvat tuota Inferno-levyä. Itselle ei vain kolahda. Sen jälkeen tullut Kiss of Death oli mielestäni todella mahtava albumi.

Olet ensimmäinen henkilö mulle joka "sanoo" noin. Noh, makunsa kullakin mutta mun mielestä levy on täynnä kovia biisejä, In The Name Of Tragedy, Killers, Fight, Terminal Show, Smiling Like A Killer jne jne... Menee kyllä Motörheadin klassikkoalbumeiden joukkoon ehdottomasti. Oli aikoinaan niitä ensimmäisiä kirjastosta lainattuja Motörheadin levyjä jolloin vasta tutustuin bändiin.
-Ei se nopeus vaan se taito-
Icy-Sun
28.02.2010 14:35:02 (muokattu 28.02.2010 14:39:25)
reaper666: Monet kehuvat tuota Inferno-levyä. Itselle ei vain kolahda. Sen jälkeen tullut Kiss of Death oli mielestäni todella mahtava albumi.

Molemmat kolisee kovaa, mutta mullekin Kiss of death enemmän. Oikeastaan mulle KOD on paras Motörhead-levy, joka on Another Perfect Dayn jälkeen tullut.

En muista onko tästä ollut juttua, mutta mites kolisee Lemmyn rakkaus vanhaan kamaan eli Head Cat? Katselin tuossa juuri bändin jonkin keikan youtubesta: http://www.youtube.com/watch?v=udbDhXojYSU&feature=related tämän. Ja oikein mukavissa fiiliksissä tuota kuulostelee. Pari kaljaa ja Head Cattia niin maistuu illan istuminen. Soittavat mm. Chuck Berry covereita ja Stray Catsista rumpalikin on eksynyt mukaan.

Postissa on tulossa Rock 'n' Roll-kasetti. Sitä en olekaan kuullut koskaan. Kommentteja levystä?

Hyvä levyhän se. Perus Motörhead-kauraa. Philin rumputyöskentely kuulostaa jälleen hyvältä tolla levyllä. Luulempa että maistuu, onhan siinä sitä vanhaa soundia mukana vielä. Mulla on remasteroitu cd versio, jolla löytyy Just cos' you got the power bonuskappaleena ja mahtibiisi se on. Itse levyltä kolisee nimibiisi ja Eat the Rich eniten ja loppu onkin aika tasalaatuista.
Mika Kangas
28.02.2010 15:29:11
Lemmyn jälkikasvuhan on myös kitaran varressa.

http://www.myspace.com/paulinder

Toi You Don't Own Me ainakin kuulostaa ihan rouhevalta vaikka hiukka eri maailmasta kuin isipapan tekeleet.Iskä on basson varressa ja puhaltaa huuliharput.
Chris Waddle
28.02.2010 16:34:08
ei kiinnosta mennä motörheadin keikalle. samat biisit joka vuosi. ihme homma kun ois varaa vaihtaa settilistaa edes joskus. helvetisti hyviä ralleja mutta aina vedetään ne ihan samat. jopa iron maiden teki sen early days kiertueen, jossa ne soitti biisejä ekalta neljältä levyltä. motörheadillakin jotain 20 levyä ulkona!? niillä on monta hyvää biisiä!! bändi onkin niin sovinnainen nykyään että tulee mieleen joku yritys joka tekee vaan rahaa.. eikö se ois melko tylsää soittaa siinä motörheadissa. uskomatonta!
Nick Bone
28.02.2010 18:42:05
Mä olen nyt viime aikoina kuunnellut paljon noita Wurzelin lähdön jälkeen tehtyjä lettuja eli Snake Bite Lovea, Overnight Sensationia ja Sacrificea. Yllättävän kovia levyjä, mulla ne on aina jääneet jotenkin pimentoon.

Varsinkin Snake Bite Love iskee kovaa, äkäisiä riffimyrskyjä ja tiiviitä rokkirunttauksia (noh, kuten tällä bändillä yleensäkin). Taisi paluu trio-muotoon tehdä bändille terää?

Kyllä mäkin ehdin vähän kyllästyä siihen settilistaan, kun monet kerrat peräjälkeen kävi niitä samoja biisejä kuuntelemassa, viime keikka jäikin sitten väliin... mutta nyt on taas sellainen mieli, että oikein odottaa jätkien seuraavaa pyrähdystä, olkoot settilista sitten minkälainen hyvänsä. Onhan toi työväenluokan ankaraa tuuttausta parhaasta päästä, AC/DC:n ohella. Työmoraali on jätkillä kohdillaan, vaikkei sitä settiä niinkään ole uusiksi rustattukaan (ja edelleen Mikkey Dee päästelee sen aivan turhan rumpusoolon, "ohjelmantäytettä").
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
Nick Bone
01.03.2010 08:58:08
Nick Bone: Mä olen nyt viime aikoina kuunnellut paljon noita Wurzelin lähdön jälkeen tehtyjä lettuja eli Snake Bite Lovea, Overnight Sensationia ja Sacrificea. Yllättävän kovia levyjä, mulla ne on aina jääneet jotenkin pimentoon.

Varsinkin Snake Bite Love iskee kovaa, äkäisiä riffimyrskyjä ja tiiviitä rokkirunttauksia (noh, kuten tällä bändillä yleensäkin). Taisi paluu trio-muotoon tehdä bändille terää?

Kyllä mäkin ehdin vähän kyllästyä siihen settilistaan, kun monet kerrat peräjälkeen kävi niitä samoja biisejä kuuntelemassa, viime keikka jäikin sitten väliin... mutta nyt on taas sellainen mieli, että oikein odottaa jätkien seuraavaa pyrähdystä, olkoot settilista sitten minkälainen hyvänsä. Onhan toi työväenluokan ankaraa tuuttausta parhaasta päästä, AC/DC:n ohella. Työmoraali on jätkillä kohdillaan, vaikkei sitä settiä niinkään ole uusiksi rustattukaan (ja edelleen Mikkey Dee päästelee sen aivan turhan rumpusoolon, "ohjelmantäytettä").

Hyvä minä... Wurzel kuitenkin oli vielä Sacrificella mukana :D Overnight Sensation, aivan loistava levy, on kiilannut mun listoilla ihan sinne kärkipäähän!
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
Icy-Sun
01.03.2010 15:21:39 (muokattu 01.03.2010 15:23:08)
Chris Waddle: ei kiinnosta mennä motörheadin keikalle. samat biisit joka vuosi. ihme homma kun ois varaa vaihtaa settilistaa edes joskus.

Aha, no ehkä sulta on jäänyt setinvaihto huomiotta kun et ole käynyt. Helsingissä vetivät nyt vissiin 5 eri kappaletta, kun edellisenä kertana kun katsoin. Vuosi taisi olla väliä.

E: Se on kyllä totta, että pakolliset klassikot tulee joka kerta: Overkill, Ace of spades, Iron Fist, Killed By Death jne. mutta ei ne kyllä eksaktisti samaa settiä mun mielestä ole vetäneet vuosia perättäin. Jos ei kelpaa niin mikäs siinä sitten...
kaljataiteilija
24.03.2010 09:30:40
http://www.youtube.com/watch?v=fyaIdA3U5Ik

Lemmy-elokuvan Q/A tilausuudesta....
Max Sechino
24.03.2010 10:09:11
Eb-tuning: Olet ensimmäinen henkilö mulle joka "sanoo" noin. Noh, makunsa kullakin mutta mun mielestä levy on täynnä kovia biisejä, In The Name Of Tragedy, Killers, Fight, Terminal Show, Smiling Like A Killer jne jne... Menee kyllä Motörheadin klassikkoalbumeiden joukkoon ehdottomasti. Oli aikoinaan niitä ensimmäisiä kirjastosta lainattuja Motörheadin levyjä jolloin vasta tutustuin bändiin.

Ja Lyriikan helmet Killerissä: We kill you till you die, samaa speksiä kuin killed by death. Tapamme sinua kunnes kuolet ja toinen onkin jo vaikeampi suomentaa hyvin.

Voitaisiin laittaa kisa, jossa paras suomennos KILLED BY DEATH:ista voittaa, nyt lyyrikot kehiin

Startti:
Kuollut kuoleman johdosta
ozz3
24.03.2010 10:44:07
Max Sechino:

Startti:
Kuollut kuoleman johdosta

2. Kuoleman tappama
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Perro Stupido
24.03.2010 11:05:14
ozz3: 2. Kuoleman tappama

Tamperelainen punk-orkesteri, Taistelukala, on coveroinut Killed By Deathia nimellä Kiltit delaa. Mielestäni aika hyvä. Vastaan sen vaikka en itse keksinytkään ;)
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Räkkipeli
24.03.2010 11:54:39
3. Kuollut tehnyt kuolema
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
kaljataiteilija
24.03.2010 14:42:23
Kyllä Inferno on kaikenkaikkiaan kovinpia Motörhead levyjä. Kuvitelkaa että bändi pystyy noin kovan läpyskän tekemään vielä. Ja tiedä minkälainen murhaavaa rokkia keväällä/kesällä tulee, kun Motörhead on näinä aikoina tsudiossa.

Metallicakin saisi ottaa Motörheadista mallia, ei kuukausi/vuosikausia studiossa runkkaamassa kauhealla etukäteis hehkutuksella mediassa kuten Metallica tekee ja silti levyt pitkäveteistä kuraa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)