Aihe: sanoitus: Tavallisia perkeleitä 1 | |
---|---|
![]() 24.05.2009 22:27:49 | |
No niin, asiat vievät toiseen asiaan kuuntelin nimimerkki Chargen kappaleen: Wolf Of Nightmares sen innoittamana kirjoitin äsken nämä sanat. Kappale on vaikuttava ja toimi muusana, ja pidän sudesta. Tällä ei ole nimeä, koska en sitä luontevasti vielä löytänyt, kun on ihan uuni tuore teksti täysin stilisoimaton. Tekonimenä olkoon tuo tavallisia perkeleitä. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;, Tavallisia perkeleitä (24.5.2009) Pahan poski jauhaa vaatii lihaa jota vihaa missä oletkaan mikä biototyyppi kertokaa ehkä saan uuden mahdollisuuden hahmottaa avaruuden mikä soittaa hälyääni tunkee pääni sisään ihmisyyden jäännös mun täyskäännös tässäkö tää maa makaa puun takaa ulvoo kuolema revontulen kipinää joku säätää ylhäältä päättäkää jo viisaat missä ollaan mikä paikka kertokaa vai onko maata astua ollenkaan ehkä saan uuden tilaisuuden hahmottaa graniitin sehän kestää kivenhakkaajan käden väännön silloin sataa maahan tavallisia perkeleitä mies iskee luuhun ja mä käyn jalkapuuhun Pahan poski jauhaa vaatii lihaa jota vihaa missä oletkaan mikä paikka kertokaa sehän kestää kivenhakkaajan käden väännön silloin sataa maahan tavallisia perkeleitä merja ritala | |
![]() 23.03.2010 21:20:14 (muokattu 24.03.2010 18:22:53) | |
Yritin tehdä tästä raakileesta, jonka kirjoitin noin vuosi sitten laulettavamman muodon, ja muuttelin sitä hieman? Jonkun mielestä ei varmaan vieläkään kovin laulettava. Halusin semmoisen rakenteen, missä jää musiikille enemmän ilmaa/tilaa. En tiedä toimisiko näin? mielipiteitä?? vai eikö toimi ensinkään? Haluaisin tähän (hard/heavy) rock-sävellyksen? Nimi "Misteli" vai "Tavallisia perkeleitä"? "Tavallisia perkeleitä" Pahan poski jauhaa vaatii lihaa, jota vihaan missä olenkaan, mikä biototyyppi kertokaa? ehkä saan uuden mahdollisuuden hahmottaa avaruuden, mikäs nyt soittaa? hälyääni tunkee pääni sisään ihmisyyden jäännös, taitaa olla mun täyskäännös Tässäkö maa makaa, puun takaa ulvoo kuolema, revontulen kipinää, joku säätää vielä ylhäältä kertosäe: silloin sataa maahan tavallisia perkeleitä mies iskee ydinluuhun, ja mä käyn jalkapuuhun päättäkää jo järkevät, missä me ollaan mikä paikka tää on, rikkaat matkustaa kuuhun onko meillä enää maata astua ollenkaan mistä puusta misteli juo ravinnon me kilpaillaan, kenen pyrstö on sopivan mittainen minne lintu kuljettaa siemenen, jonka luonto kantaa? ehkä saan uuden tilaisuuden hahmottaa graniitin sehän kestää kivenhakkaajan käden väännön kaiken käännön, mitä mun sisällä tapahtuu kertosäe: silloin sataa maahan tavallisia perkeleitä mies iskee ydinluuhun, ja mä käyn jalkapuuhun merja ritala | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)