Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 5102 103 104 105 106122 123 124 125 126
Timi
23.03.2010 16:42:37
KoskPaavo: Taas niiden hienompien ihmisten uusiokieli-ilmaisuja:
"Oppilaat, joilla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia"

Olen onnellinen että lapseni ovat terveitä ja kävivät koulunsa loppuun.Jussilla kokemusta myös toisenlaisesta.
Vaikea.Mutta varma!
Timi
23.03.2010 16:45:34
Anteeksi!Väärä palsta.
Vaikea.Mutta varma!
Tankero
23.03.2010 17:05:45

Ja mitenkähän sinä asian ilmaisisit?
Humppajyrä
EP
23.03.2010 17:38:53
Timi: Olen onnellinen että lapseni ovat terveitä ja kävivät koulunsa loppuun.Jussilla kokemusta myös toisenlaisesta.

Juu, mutta jospa se asia olisikin noin yksinkertainen!

..sorry, väärä palsta edelleen : (
Timi
23.03.2010 18:30:12
EP: Juu, mutta jospa se asia olisikin noin yksinkertainen!

..sorry, väärä palsta edelleen : (

Ei ole.
Paitsi palsta.
Vaikea.Mutta varma!
KoskPaavo
23.03.2010 19:21:49
Tankero: Ja mitenkähän sinä asian ilmaisisit?

Multi- nonstudiatiiveja.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
KoskPaavo
23.03.2010 19:22:55
Timi: Olen onnellinen että lapseni ovat terveitä ja kävivät koulunsa loppuun.Jussilla kokemusta myös toisenlaisesta.

Tää ei liity Jussiin mitenkään, vaan lehtijuttuun.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
synteettinen
23.03.2010 20:27:01

...totta haastat, ...vajaaälyiset, jälkeenjääneet, talidomitapaukset, rupuosasto, tuottavan , yht.kunnan rasitteet ...etc, etc, olis se kansanomaisempi ilmaus, ...mutta hyvä KP, ...on asialla toinenkin puoli... näissä IHMISISSÄ on monesti jotain meille tämän yhteiskunnan "normit" täyttäville jäsenille PALJON OPITTAVVAA, ...fyysisissä ominaisuuksissa heillä on puutteitta- ja paljon, mutta ihmisinä heissä löytyy PALJON niitä ihmismäisiä piirteitä joita kun sais edes pienen siivun omaan habitukseen niin maailma ois paljon parempi paikka elää, ...meille kaikille...
KoskPaavo
23.03.2010 20:57:16
Äähhh, s-na , eihän tää mun piikki taatusti suuntautunut mihinkään muuhun ihmisryhmään kuin semmoiseen joka keksii uusia termejä jotka eivät ole pätkääkään selvempiä kuin entisetkään.
Kyllä minäkin verbaalikkona heitän asiasta kuin asiasta uuden termin jos haluan.
EP
23.03.2010 20:58:57
synteettinen: ... näissä IHMISISSÄ on monesti jotain meille tämän yhteiskunnan "normit" täyttäville jäsenille PALJON OPITTAVVAA, ...fyysisissä ominaisuuksissa heillä on puutteitta- ja paljon, mutta ihmisinä heissä löytyy PALJON niitä ihmismäisiä piirteitä joita kun sais edes pienen siivun omaan habitukseen niin maailma ois paljon parempi paikka elää, ...meille kaikille...

Nimenomaan ja olen myös sitä mieltä, että ilman heitä tämä maailma olisi tuhoon tuomittu jo ajat sitten, kaikkia tarvitaan

.."ja jokainen ihminen on laulun arvoinen!"
Veikko Lavi
EP
23.03.2010 21:00:11
KoskPaavo: Äähhh, s-na , eihän tää mun piikki taatusti suuntautunut mihinkään muuhun ihmisryhmään kuin semmoiseen joka keksii uusia termejä jotka eivät ole pätkääkään selvempiä kuin entisetkään.
Kyllä minäkin verbaalikkona heitän asiasta kuin asiasta uuden termin jos haluan.

Kyllä kyllä asia ymmärretty!!
synteettinen
23.03.2010 21:01:03
KoskPaavo: Äähhh, s-na , eihän tää mun piikki taatusti suuntautunut mihinkään muuhun ihmisryhmään kuin semmoiseen joka keksii uusia termejä jotka eivät ole pätkääkään selvempiä kuin entisetkään.

...jaas,... mikä noista Mun kirjoittamista termeistä ois Sinun mielestä pitänyt olla k.o. termin tilalla?...
synteettinen
23.03.2010 21:07:46
EP: Pitäsköhän siirtyä Aromaan?

...varmaan hieno vaihtoehto,...tai nukkumaan,.. ehkä yhtä hyvä tai jopa parempi vaihtoehto...
baron
23.03.2010 22:48:14

Jos taas topicciin:
Viime keikka meni normaalin kaavan mukaan:
1. Yleisö oli lääpällään meidän musaan, tilasivat samantien uudelleen
2. Taas tein normaalin hyvän työn: Kun tervetuliassampanjoja oli jäänyt yli niin pitivät mua hyväntekijänä kun tuhosin ne pois väljähtymästä.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
walttoni
26.03.2010 18:21:20
Tunturit tarkastettu. Ylläs,Luosto,Syöte ja Salla. Oikein paljon tykkäsivät humpasta.
COVS2.
isojussi
26.03.2010 23:45:45 (muokattu 26.03.2010 23:46:43)
synteettinen: ...jaas,... mikä noista Mun kirjoittamista termeistä ois Sinun mielestä pitänyt olla k.o. termin tilalla?...

No, mä toki ymmärsin koskpaavon ajatuksen täysin, enkä muutenkaan usko, että hänenlaisensa oikeasti hyvä ihminen minkäänsuuntaista ikävää piikkiiä noitten mukeloitten suuntaan heittäisikään.

Mutta se termi "laaja-alaiset oppimisvaikeudet" ei oo toimittajan keksimä, vaan artikkelissa mainitun erityisopettajan lausuma. Tuohan on se asia, miksi noi muksut just noilla harjaantumisluokilla ovat. Kaikilla heillä on vaan eri syyt näihin oppimisvaikeuksiinsa.

Mutta jos mennään aiheeseen, niin ... vittu joo ...

toi porukka, jolla me noita hyväntekeväisyys känsertteja järjestetään on paikkakuntalainen talkoosakki, johon pyydetään, jos tarpeeseen katsotaan. Kukaan ei saa - eikä edes halua - noista hommista senttiäkään. Mä oon esim jättäny keikkaa ottamatta ja peruutanu soittotunteja, että oon saanu hommat hoideltua. No nyt sitten oli jo kyläyhdistyksen kokouksessa kuulemma huudeltu vasitenkin muhun kohdistuen ihan jotain muuta... eihän noista pitäis välittää, mutta ottaahan se perkele luonnon päälle... pisteeks i:n päälle kun pidin ton konsertin loppu-/kiitospuheen, jota kiiteltiin kovasti ja joka kieltämättä sisälsi pari vähän tunteikkaampaakin kohtaa oli yks stnan ranstakka tuhahtanu "olipa naivia puhetta" ... heh ...no... edestään löytää. Tossa talkooporukassa jatkan, koska se on hyvien ihmisten vilpitön ryhmä, mutta tolle entiselle kotikylälleni en enää talkoita tee. Niitäkin on meinaan painettu ihan vitusti, mutta nyt saavat, mitä tilaavat.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
KoskPaavo
28.03.2010 14:03:01 (muokattu 28.03.2010 14:04:21)
Mä nostan hattua noille ihmisille jotka omaa aikaansa vielä nykypäivänä uhraavat.
Tähän vois heittää vielä kevennyksenä Huuhaa-Sedän termi; "heillä on laajentunut sydän"
KoskPaavo
29.03.2010 09:54:21
Porin Tätikellarivklppu takana, ei menny nuoren laulajatyttömme Livin on a prayerit ja Herot oikeen läpi.
Vedettiinkin siinä la sitten Tammerkoski ja Näsijärvi tilalle.
Kukko
30.03.2010 15:49:24

KoskPaavo: Porin Tätikellarivklppu takana, ei menny nuoren laulajatyttömme Livin on a prayerit ja Herot oikeen läpi.
Vedettiinkin siinä la sitten Tammerkoski ja Näsijärvi tilalle.

Joo, aika standarditavaraa saa tarjoilla tuolla. Toisaalta näin uuden sukupolven kikkailijana mielenkiintoisen homogeeninen yleisö.Vanhaa ja vähän vanhempaa..
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)