Midrange 03.03.2010 20:03:19 | |
---|
Portnoyn Mike voisi mennä ottamaan vähän rumputunteja maestrolta niin saataisiin hänenkin soittoon hieman eloa.Tai miksei saman tien koko Dream Theaterin porukka. Petruccikin oppis siinä samalla ehkä hieman eroon kliinisestä tyylistään. Joo, Ei mulla muuta. "rikoksen tunnusmerkit täyttynevät siinä kohtaa, kun viimoisen ruuvin boksiisi ruuvaat" - Klapp pedaalin kloonaamisesta. |
markkuliini 03.03.2010 20:15:43 (muokattu 03.03.2010 20:15:55) | |
---|
Midrange: Portnoyn Mike voisi mennä ottamaan vähän rumputunteja maestrolta niin saataisiin hänenkin soittoon hieman eloa.Tai miksei saman tien koko Dream Theaterin porukka. Petruccikin oppis siinä samalla ehkä hieman eroon kliinisestä tyylistään. Joo, Ei mulla muuta. Keneltä maestrolta? Kuka se on? Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Linnunlaulupuu 04.03.2010 01:18:01 | |
---|
markkuliini: Keneltä maestrolta? Kuka se on? Varmaan joku kokoomuksesta, esim. henna virkkunen. Moni spede pitää nykyisestä linjasta ja tyylikkäästä preesensistä, mutta totuus on se että ne JUMALAUTA SOTKEE TÄMÄN MAAN MIKÄ ON VERELLÄ PELASTETTU KIITOS. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
passe 04.03.2010 04:37:50 | |
---|
Midrange: Portnoyn Mike voisi mennä ottamaan vähän rumputunteja maestrolta niin saataisiin hänenkin soittoon hieman eloa.Tai miksei saman tien koko Dream Theaterin porukka. Petruccikin oppis siinä samalla ehkä hieman eroon kliinisestä tyylistään. Joo, Ei mulla muuta. Hieno statement! Sometimes more is more |
Eukka 14.03.2010 03:11:45 | |
---|
Yngwien kännissä soittaminen kuullostaa hyvältä! Voit juosta saman tien miekkaan. Juokse jo, tai lavautan remingtonilla sinua selkään. :::::::: DDDDDDDDD Siis oikeasti. Voitko sanoa tuon livenä vakavalla naamalla. Akatax for you! |
markkuliini 14.03.2010 04:44:18 | |
---|
Eukka: Voit juosta saman tien miekkaan. Juokse jo, tai lavautan remingtonilla sinua selkään. :::::::: DDDDDDDDD Siis oikeasti. Voitko sanoa tuon livenä vakavalla naamalla. "Miekka", "lavautan", "remington". Jotain roolipeli-slangia? :P Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Tuomasr 23.03.2010 10:42:51 | |
---|
Olly: Taidoltaan, ja jopa soittotyyliltään, on hyvin verrattavissa Billy Cobhamiin. Munsta. Ehkä. Haha tää oli päivän paras vitsi. Täyttä paskaahan tuo on |
damn u 23.03.2010 12:01:11 | |
---|
jazzmies: Ei liikuta. Cobham on jotain ihan muuta - funk ja drive! Halpa versio Bozziota-wannabestä. Kieltämättä näyttää vähän Bozziolta tuo haitsun soitto. |
|
Cimble 25.03.2010 10:13:37 | |
---|
Alpha: Kyllä tuo on edelleen sitä Jazzmiehen "Häärummutusta Vol 3 - Kun millään ei ole enää mitään väliä." http://www.youtube.com/watch?v=trR5E2ofQSc&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=kon5BUWj4O8&feature=related Heeeh, piti taas kattoo kun on niin hauskoja. :) Tuo vol 2 on hyvä, heti neljän minsan kohdalla alkava kohtaus lopputuijotuksineen on parhautta. Vitja millä tunteella jazzmies käy havainnollistamaan yli kaiken rakastamaansa rock-ilmaisua. Siinon oikeesti niin paljon tunnetta pelissä, että on arvostettava miestä. :) Voi kun itse voisin olla noin innoissani jostain musiikkityylistä. ;) |
TAMAS 17.05.2010 11:54:15 | |
---|
Cimble: Heeeh, piti taas kattoo kun on niin hauskoja. :) Tuo vol 2 on hyvä, heti neljän minsan kohdalla alkava kohtaus lopputuijotuksineen on parhautta. Vitja millä tunteella jazzmies käy havainnollistamaan yli kaiken rakastamaansa rock-ilmaisua. Siinon oikeesti niin paljon tunnetta pelissä, että on arvostettava miestä. :) Voi kun itse voisin olla noin innoissani jostain musiikkityylistä. ;) Niin. Tuosta sen huomaa millaiseksi hyvä mies voi mennä kun soittaa näitä ikivihreitä yms. tarpeeksi pitkään. Kaikilla vaan ei pää kestä. ;) |