viivamies 05.02.2010 22:15:58 | |
---|
Löytyykös täältä ohjelman faneja. Ohjelmaa näytetään jim kanavalla arkisin. |
Rhapa 06.02.2010 07:57:08 | |
---|
viivamies: Löytyykös täältä ohjelman faneja. Ohjelmaa näytetään jim kanavalla arkisin. Järkyttävää paskaa. gigity gigity |
--Tomppa-- 06.02.2010 12:24:36 | |
---|
Rhapa: Järkyttävää paskaa. Katoin netistä jonkun jakson, jossa ottivat matsia notta kumpi pystyy pitämään kauemmin mustekalaa päässään. Idea oli hulvaton, mutta toteutus hirveä, joten yhdyn ylempään mielipiteeseen. M4ss3 m/: HEviä soitetaan vain hevikepeillä8-) |
-Lassi- 06.02.2010 16:40:58 | |
---|
Katoin kerran yhden jakson. Idea oli hyvä, niiden piti kilpailla kumpi jaksaa seistä kauemmin. Mutta se toinen tyyppi on niin ärsyttävä ettei sitä jaksa. Kokoajan sen piti olla nojailemassa ja ettimässä porsaanreikiä säännöistä. Hitto, hyvä idea menty pilaamaan. |
Oksakohta 20.03.2010 18:53:55 | |
---|
|
Milkop 20.03.2010 19:12:58 | |
---|
Vihaan molempia. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Moimies 20.03.2010 21:17:09 | |
---|
|
aivokuolio 20.03.2010 21:59:40 | |
---|
Mahtisarja ja ainoita ohjelmia mitä tulee JIMiltä seurattua. Olkoon täysin käsikirjoitettua, toimii silti. |
Hevitytteli 21.03.2010 00:07:20 | |
---|
Olen katsonut joka jakson, tosi hyvä sarja minun mielestäni. Aluksi alkoi kyllästyttämään kun Kenny aina huijaa, mutta ei enää. Tietäisi vain että onko se käsikirjoitettu vai ei, vaikka Kenny kyllä väittääkin netttisivullaan ettei ole. When the last tree is cut down,
the last river is poisoned,
the last fish is caught.
Then only will man discover,
That he can not eat money |
myrtonen 21.03.2010 10:48:16 | |
---|
--Tomppa--: Katoin netistä jonkun jakson, jossa ottivat matsia notta kumpi pystyy pitämään kauemmin mustekalaa päässään. Idea oli hulvaton, mutta toteutus hirveä, joten yhdyn ylempään mielipiteeseen. Hauskin jakso tuo on kyllä näkemistäni ollut, juurikin sen LSD-jekun ansiosta. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Lauri 21.03.2010 19:37:00 | |
---|
Loistava sarja. Oikeastaan ainoa tv-sarja mitä nykyisin tulee katsottua. |
JIRPPI 22.03.2010 20:32:06 (muokattu 22.03.2010 20:35:55) | |
---|
Molemmat jätkät ovat helvetin ärsyttäviä. Tulee silti joskus katottua kun tulee tv:stä. Ihan viihdyttävä ohjelma. Olen kerran nähnyt kun Spenny voittaa. EATEN... My one desire, my only wish is to be EATEN... |
Qsysi 22.03.2010 21:06:44 | |
---|
JIRPPI: Molemmat jätkät ovat helvetin ärsyttäviä. Tulee silti joskus katottua kun tulee tv:stä. Ihan viihdyttävä ohjelma. Olen kerran nähnyt kun Spenny voittaa. Itte olen kaks kertaa nähny. Kumpi nauraa ennemmin ja kummalla on nopeampi rotta. En kans tiedä kumpi niistä on ärsyttävämpi. I reject your reality and substitute my own! |
Qsysi: Itte olen kaks kertaa nähny. Kumpi nauraa ennemmin ja kummalla on nopeampi rotta. En kans tiedä kumpi niistä on ärsyttävämpi. + kumpi on parempi nyrkkeilijä + kumpi olisi parempi nainen + kumpi on kauemmin kummitustalossa Kisa jossa pojat möivät raamattuja oli aivan loistava. Ja mustekalahomma oli myös mahtava. Sekä kumpi juo enemmän olutta. If you can't convince them, confuse them |
Rhapa 22.03.2010 21:58:42 | |
---|
Noihan kuulostaa lupaavilta ideoilta. Itse katsoin jonkun umpipaskan jakson, jossa ne kävi saman naisen kanssa treffeille. Helvetin tylsä jakso ja sen perusteella tuli sarja lytättyä. Pitänee katsoa joku toinen jakso ja antaa tälle uusi mahdollisuus. gigity gigity |
Hevitytteli 22.03.2010 22:10:32 | |
---|
Sir Härö: + kumpi on parempi nyrkkeilijä + kumpi olisi parempi nainen + kumpi on kauemmin kummitustalossa Kisa jossa pojat möivät raamattuja oli aivan loistava. Ja mustekalahomma oli myös mahtava. Sekä kumpi juo enemmän olutta. Häh milloin tuo kummitustalo jakso on näkynyt? Olisin sen halunnut katsoa mutta en tiennyt että se onkin jo mennyt. Luulin katsoneeni kaikki jaksot, höh. When the last tree is cut down,
the last fish is caught.
Oksakohta 22.03.2010 22:21:02 | |
---|
Hevitytteli: Häh milloin tuo kummitustalo jakso on näkynyt? Olisin sen halunnut katsoa mutta en tiennyt että se onkin jo mennyt. Luulin katsoneeni kaikki jaksot, höh. Ei ole Suomessa tainnut näkyä, mutta ylihuomenna keskiviikkona näyttäisi tulevan. |
Hevitytteli 22.03.2010 22:55:09 | |
---|
Oksakohta: Ei ole Suomessa tainnut näkyä, mutta ylihuomenna keskiviikkona näyttäisi tulevan. Huh jes, en missannutkaan sitä. When the last tree is cut down,
the last fish is caught.
All Reggae 23.03.2010 11:13:52 | |
---|
Eilinen oli hauska jakso, kumpi oon coolimpi? |
Kersu 23.03.2010 11:19:50 | |
---|
All Reggae: Eilinen oli hauska jakso, kumpi oon coolimpi? Meinasin kuolla tuon jakson aikana:---D Melko herkkäuskonen se Spenny kyllä, jos tuo ohjelma on täyttä totta. "Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |