Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Reindeer Spotting
1 2 3 4 5
Ruutikallo
19.03.2010 22:44:38 (muokattu 19.03.2010 22:48:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos jotkakutka ko. lefan nähneet?
 
Aikamoisen halåån tämä julkaisu on ainakin nostanut. Ite en tiedä sisällöstä sen tarkemmin, kuin että pelottelu/kieltolaki-propagandamainen ajattelu on vissiin aika kaukana tässä pätkässä..(?)
 
Toisaalta odotan aika innollakin, etä lefan näen, useampia "tuttuja" kuitenkin ovat sielunsa myyneet. Mutta haluanko että poikani(5v) tulee tätä joskus katsomaan, siitä en ole ollenkaan varma..
No, en tiedä millainen sisältö mua odottaa, mutta mediaseksistisyys ainakin on kohahduttanut.
 
Kertokaapa/kommenttia..
 
E. ohoh.. eipä sitä vissiin ookkaan nähty ku e-ilta on 9.4.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
riimu
20.03.2010 13:14:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Onkos jotkakutka ko. lefan nähneet?
 
Aikamoisen halåån tämä julkaisu on ainakin nostanut. Ite en tiedä sisällöstä sen tarkemmin, kuin että pelottelu/kieltolaki-propagandamainen ajattelu on vissiin aika kaukana tässä pätkässä..(?)
 
Toisaalta odotan aika innollakin, etä lefan näen, useampia "tuttuja" kuitenkin ovat sielunsa myyneet. Mutta haluanko että poikani(5v) tulee tätä joskus katsomaan, siitä en ole ollenkaan varma..
No, en tiedä millainen sisältö mua odottaa, mutta mediaseksistisyys ainakin on kohahduttanut.
 
Kertokaapa/kommenttia..
 
E. ohoh.. eipä sitä vissiin ookkaan nähty ku e-ilta on 9.4.

 
On kuulemma hyvä. Tampereella tuo dokkari tais olla viikko-pari sitten elokuvafestareiden ohjelmistossa.
 
Don't ask me about Grim Fandango.
J_Mikkonen
20.03.2010 15:45:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotan kyllä kovasti. Ihmetystä herättää elokuvatarkastoman asettama k-18 ikäraja. Elokuva ilmeisesti antaa liian myönteisen kuvan huumeiden käytöstä. Hoho.
 
Tsouns
21.03.2010 02:06:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseä ainakin kiinnostaa näin Rovaniemen kasvattina. Pitääpä mennä kattomaan sitten kun se on tuolla teatterissa.
 
Teksu
21.03.2010 13:28:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Traileri sai jo tunteet pintaan kun tollanen henkiseltä kehitykseltään paviaanin tasolle jäänyt narkkari varastaa stereoita ja hilluu pisin eurooppaa.
 
En usko että itse leffakaan suurempia myötätuntoja herättää mutta kyllä se pitää sitten melkein nähdä niin tietää mistä puhutaan.
 
Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen.
kyseinen
21.03.2010 15:12:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsouns: Itseä ainakin kiinnostaa näin Rovaniemen kasvattina.
 
Sama. Pakko kattoa, että mitä ihmeen Ounasrinteen gettoväkee nää oikein on.
 
Traileri on varsin raflaava, joo.
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Simo78
22.03.2010 20:24:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin jutun ohjaajasta hesarista, joka sanoi siinnä niinkin mielenkiintoisen lainin että "eikö olisi jo aika hyväksyä huumealakulttuuri?" En sitten tiedä millä tavalla se pitäisi hyväksyä?
 
XernaX
22.03.2010 21:13:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Luin jutun ohjaajasta hesarista, joka sanoi siinnä niinkin mielenkiintoisen lainin että "eikö olisi jo aika hyväksyä huumealakulttuuri?" En sitten tiedä millä tavalla se pitäisi hyväksyä?
 
Tässä edellä mainittu haastattelu: http://www.niksula.cs.hut.fi/~tlinkola/reindeer_spotting_hs110310.pdf
 
"Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä"
Johnny Buzz
22.03.2010 21:31:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täysin turhaa skeidaa ainakin trailerin perusteella. Ei oikein riitä kiinnostusta noiden teemojen ihannointiin.
Bongowing
22.03.2010 22:58:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johnny Buzz: Täysin turhaa skeidaa ainakin trailerin perusteella. Ei oikein riitä kiinnostusta noiden teemojen ihannointiin.
 
Mä oon kyllä (leffaa vielä näkemättä tosin) enemmän samoiilla linjoilla tämän tuottajan kanssa.
En siis ymmärrä mikä tässä olis huumeidenkäyttöä ihannoivaa.
http://www.nelonen.fi/uutiset/kultt … potting-karu-kotimainen-huumekuvaus
 
But where the heck is magenta?
kingdom
22.03.2010 23:34:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuleekohan tämä näytille muuallekin kuin Tampereelle ja Helsinkiin? Kiinnostaisi kovasti.
 
Simo78: Luin jutun ohjaajasta hesarista, joka sanoi siinnä niinkin mielenkiintoisen lainin että "eikö olisi jo aika hyväksyä huumealakulttuuri?" En sitten tiedä millä tavalla se pitäisi hyväksyä?
 
En pysty puhumaan muiden puolesta, mutta olettaisin hänen tarkoittaneen että olisi aika hyväksyä tällaisen alakulttuurin olemassaolo vaikka sitä kuinka yritettäisiin lakaista maton alle.
 
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
Mechanizm
23.03.2010 08:01:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kingdom: Tuleekohan tämä näytille muuallekin kuin Tampereelle ja Helsinkiin? Kiinnostaisi kovasti.
 
Tulee kuudella kopiolla teattereihin, joten kyllä nähdään useammassakin kylässä.
 
Simo78
23.03.2010 13:50:59 (muokattu 25.03.2010 15:58:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kingdom:En pysty puhumaan muiden puolesta, mutta olettaisin hänen tarkoittaneen että olisi aika hyväksyä tällaisen alakulttuurin olemassaolo vaikka sitä kuinka yritettäisiin lakaista maton alle.
 
Näin mä joo kanssa luulin, mutta ihan selkeästihän se ei sitä sanonut. Ja toisaalta mun mielestä toi ei ole mitään alakulttuuria, vaan sakki luusereita. Ja noi kytät hakkaa jutut on kanssa vähän niin ja näin, missähän tilanteessa ne osumat on tulleet? Joo kiinniotto ja tuskin veijarit on kauhean vapaaehtoisesti antautuneet, joten varmasti saattuu. Jonkun verran kokomusta pakkotoimista ja mahdotonta niitä on toteuttaa "kivasti ja nätisti". Ei sympatiaa veijareita kohtaa, enemmänkin niitä kohtaan joiden kamat ne pöllii...
 
Melkore
24.03.2010 09:18:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Näin mä joo kanssa luulin, mutta ihan selkeästihän se ei sitä sanonut. Ja toisaalta mun mielestä toi ei ole mitään alakulttuuria, vaan sakki luusereita. Ja noi kytät hakkaa jutut on kanssa vähän niin ja näin, missähän tilanteessa ne osumat on tulleet? Joo kiinniotto ja tuskin veijarit on kauhean vapaaehtoisesti antautuneet, joten varmasti saattuu. Jonkun verran kokomusta pakkotoimista ja mahdotonta niitä on toteuttaa "kivasti ja nätisti". Ei sympatiaa veijareita kohtaa, enemmänkin niitä joiden kamat ne pöllii...
 
Varastelisiko se "sakki luusereita" muilta yhtä herkästi, jos huumeidenkäyttäjiin suhtauduttaisiin edes vähän suvaitsevaisemmin? Olen lukenut muinoin erään kirjan, jossa verrataan Suomen suhtautumista huumeidenkäyttäjiin Natsi-Saksan suhtautumiseen juutalaisia kohtaan. Mielestäni vertaus on vallan osuva: kuinka ihmeessä huumeidenkäyttäjät voisivat edes päästä jaloilleen, kun asenne on se, että huumeiden käyttäminen on suurin piirtein yhtä paha kuin pedofilia? Jos jää esimerkiksi kannabiksen kotiviljelystä kerran kiinni, voi heittää aikalailla hyvästit kaikille tulevaisuudensuunnitelmilleen. Huumeidenkäyttäjät eivät myöskään tukisi lapsityövoimaa, prostituutiota jne., jos aineita saisi laillisista lähteistä... Joissakin maissa huumeiden ongelmakäyttäjille on tarjolla apua niin, että he saavat yhteiskunnan kustantamina aineensa, jotta heidän ei tarvitsisi rikkoa lakia saadakseen aineita. Käsittääkseni näissä maissa huumeisiin liittyvä oheisrikollisuus on huomattavasti matalampaa kuin täällä ihanassa kotimaassamme, Suomessa.
 
Lisäksi haluaisin mainita, että virkavallan on helppo käyttää asemaansa väärin huumeidenkäyttäjien kanssa. Kun kaikki tavalliset ihmiset pitävät huumeidenkäyttäjiä täysin ihmisarvottomina, heillä ei ole mitään mahdollisuutta valittaa kenellekään virkavallan toiminnasta.
 
Bow before a war, call it religion.
Rhapa
24.03.2010 09:31:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkore:Joissakin maissa huumeiden ongelmakäyttäjille on tarjolla apua niin, että he saavat yhteiskunnan kustantamina aineensa, jotta heidän ei tarvitsisi rikkoa lakia saadakseen aineita.
 
No huhhuh, missäs näin toimitaan? Onhan se tietty ihan ymmärrettävää, että hoidoissa (joissa pyritään lopettamaan käyttö), jotain aineita vielä kehoon pumpataan mutta vähän töksähtävältä tuo kyllä kuulostaa noin yksinkertaistettuna. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
 
gigity gigity
Teksu
24.03.2010 10:35:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkore: Varastelisiko se "sakki luusereita" muilta yhtä herkästi, jos huumeidenkäyttäjiin suhtauduttaisiin edes vähän suvaitsevaisemmin?
 
No ihan takuulla.
 
Olen lukenut muinoin erään kirjan, jossa verrataan Suomen suhtautumista huumeidenkäyttäjiin Natsi-Saksan suhtautumiseen juutalaisia kohtaan.
 
Juutalaiset syntyivät juutalaisiksi, narkkareiksi päädytään oman valinnan kautta. Voi sitten miettiä että kuinka älykäs pitää ihmisen olla että päättää alkaa itteensä piikittämään.
 
Lisäksi haluaisin mainita, että virkavallan on helppo käyttää asemaansa väärin huumeidenkäyttäjien kanssa. Kun kaikki tavalliset ihmiset pitävät huumeidenkäyttäjiä täysin ihmisarvottomina, heillä ei ole mitään mahdollisuutta valittaa kenellekään virkavallan toiminnasta.
 
Mun mielestä on ihan suotavaa että poliisit jakaa sitä TKP:ta vähän auliimmin näille yhteiskunnan mätäpaiseille.
 
Konservatiivisia ajatuksia, tiedän, mutta en vaan voi keksiä että miten kovien huumeiden käyttäjiä kohtaan voi tuntea minkäänlaista myötätuntoa. Onhan se melkoista paskasakkia kuitenkin joista on normaalille ihmiselle pelkkää haittaa.
 
Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen.
ukko idänmies
24.03.2010 10:46:49 (muokattu 24.03.2010 11:50:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teksu: Konservatiivisia ajatuksia, tiedän, mutta en vaan voi keksiä että miten kovien huumeiden käyttäjiä kohtaan voi tuntea minkäänlaista myötätuntoa. Onhan se melkoista paskasakkia kuitenkin joista on normaalille ihmiselle pelkkää haittaa.
 
Ymmärrän yskän, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. Kuvitellaan, että joku sinulle läheinen ihminen ajautuu syystä tai toisesta huumeiden käyttäjäksi. Yritätkö auttaa häntä vai annatko mennä?
 
vantage
24.03.2010 11:51:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juum, onhan tämä nähtävä kun on ihan käsikamerameiningillä teetetty vissiin suurimmaksi osaksi.
 
Ja etenkin siitä syystä kun näyttääpi olevan hieman erillaista meininkiä tuossa huumeilussa mitä itse on tottunut näkemään.
 
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
kingdom
24.03.2010 11:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: No huhhuh, missäs näin toimitaan? Onhan se tietty ihan ymmärrettävää, että hoidoissa (joissa pyritään lopettamaan käyttö), jotain aineita vielä kehoon pumpataan mutta vähän töksähtävältä tuo kyllä kuulostaa noin yksinkertaistettuna. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
 
Ainakin Sveitsissä, Englannissa ja Tanskassa. On siinä se järki ettei addiktien tarvitse käyttää koko päiväänsä rötöstelyn/prostituution parissa rahoittaakseen päihtymystään. Vähentyneen rikollisuuden takia valtion on järkevämpää/halvempaa/inhimillisempää tarjota ilmaiset hitit ja antaa henkistä tukea siinä sivussa. Suuri osa tällaiseen hoitoon menijöistä kait haluaa lopettaa överiksi menneen käyttönsä.
 
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
Simo78
24.03.2010 14:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkore: Varastelisiko se "sakki luusereita" muilta yhtä herkästi, jos huumeidenkäyttäjiin suhtauduttaisiin edes vähän suvaitsevaisemmin?
 
Sanotaanpa näin että todennäköisesti varastaisi. Keltä ne nykyäänkin varastaa eniten? Juurikin niiltä lähimmiltä(vanhemmat, sukulaiset) ihmisiltä jotka sinisilmäisyyttään uskovat että poika/tyttö tekee parannuksen jne. Suvaitsavaisuudellakin on jotkut rajat, ja helposti kallistutaan sinisilmäisyyteen.
 
Mitä tulee korvaushoitoihin, niin sekin on aika kaksipiippuinen homma, kun nykyään jengi alkaa suoraan käyttämään hepon sijaan subutexiä. Toki vieroitukseen pitää panostaa, mutta mun mielestä yhteiskunnan ei pidä alkaa hyysäämään tätä sakkia. Ja joo poliisin on helppo kurmuuttaa, mutta mitä luulet ottavatko ne huvikseen riskiä saada veritartunta tautia? Lyömisestähän voi sellaisen saada. Kerran oon hoitanut hiv-narkkia(hammashoidossa) ja voin sanoa, että vaikka tietää että riski saada tartunta on pieni, niin kyllä vähän oli pelko perseessä:-)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «