Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 561 62 63 64 65122 123 124 125 126
dumbass
20.03.2010 01:16:01

moderndrummer88: Taas sä mokasit... Bongot on ne pikkuset joissa on aika paljon korkeampi ääni kuin congissa.

Aiai, et taaskaan huomannut sarkasmia! Hän tarkoitti tietysti congia!
Bobana
20.03.2010 02:13:51
moderndrummer88: Taas sä mokasit... Bongot on ne pikkuset joissa on aika paljon korkeampi ääni kuin congissa.

Siinä on sadisti mieheksi...
Jokaikistä mokaa/inhimillistä tietämättömyyttä käytetään hyväksi siten että voidaan hyökätä henkilöä kohden saaden siitä mielihyvää ja ylemmyydentunnetta. Ja toinen perskärpänen siinä perässä JOKA kerta kommentoimassa että: HYVÄ MD88!
Nostan hattua teille. Olette saaneet klaanin kasaan ja minut melkein polvilleni.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Ruutikallo
20.03.2010 09:02:19
Bobana: Olette saaneet klaanin kasaan ja minut melkein polvilleni.

Älä vaivu synkkyyteen, emme me kaikki ole järjestäytyneitä =)
Ainakaan minua ei saa värvättyä.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
hollmi-5
20.03.2010 09:11:27

Kunhan tulee muuallekin, kuin munan juureen karvoja, alkaa elämä sinullekin ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
mukis
20.03.2010 09:34:02

arse: Pyllyilin congien kanssa. Kuulostaa läppärin kaiuttimista ihan hirveältä.

http://www.youtube.com/watch?v=qDIAISp-hjU

Mahtava fiilis tulee tuosta soitosta - ei kiire mihinkään ja homma hallussa! Kesä meininki!
arse
20.03.2010 09:34:18

Hyvä jätkät, just noin...
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
moderndrummer88
20.03.2010 11:01:16 (muokattu 20.03.2010 11:04:53)
Bobana: Siinä on sadisti mieheksi...
Jokaikistä mokaa/inhimillistä tietämättömyyttä käytetään hyväksi siten että voidaan hyökätä henkilöä kohden saaden siitä mielihyvää ja ylemmyydentunnetta. Ja toinen perskärpänen siinä perässä JOKA kerta kommentoimassa että: HYVÄ MD88!
Nostan hattua teille. Olette saaneet klaanin kasaan ja minut melkein polvilleni.

No en mä ilkeyttäni :) Ite aloitit tämän, heittämällä joskus selvään kämmiin, perään, että "ettekö te pojat sarkasmia tajua?" :D hohhoh

E: Sitäpaitsi tää oli liian hauska juttu: Pyllyilin congien kanssa. Bongot on aito asia
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Kailis
20.03.2010 11:23:28 (muokattu 20.03.2010 11:24:02)

Bongailin pyllyjen kanssa. Kongo on aidan osia.

Mikäs se arsella pyllyillessä. Nimi velvoittaa.
Bobana
20.03.2010 16:14:16
henydrum: Älä vaivu synkkyyteen, emme me kaikki ole järjestäytyneitä =)
Ainakaan minua ei saa värvättyä.

Tässä olikin se catch. Melkein. ; )
Bobana
20.03.2010 16:18:22 (muokattu 20.03.2010 16:50:19)
moderndrummer88: No en mä ilkeyttäni :) Ite aloitit tämän, heittämällä joskus selvään kämmiin, perään, että "ettekö te pojat sarkasmia tajua?" :D hohhoh

E: Sitäpaitsi tää oli liian hauska juttu:

Et ilkeyttäs.... just just.
Kun näitä sun juttujas täällä on seuraillut niin en edes uskalla kuvitella kuinka vittumainen jätkä olet oikeesti jos tollasta stooria heität "emmä ilkeyttäni"- asenteella. Ja se hyvä puoli netissä on ettei keneenkään tarvitse tutustua oikeesti mikäli ei halua.

Ja mitä tohon Bongo-hommaan tulee ni mä en oikeasti tiedä kaikkien räpättimien nimiä eikä mua edes kiinnosta. Olen tyytyväinen siihen mitä tallista löytyy ja niitä paukuttelen mielihyvikseni.

Noni. Eiköhän tää ollu tässä.

EDIT: ei ollukkaan....

Siis mitä tulee tohon väitteeseen että kämmiä on paikattu jälkeenpäin jollain sarkasmiheitolla niin todistaa sen että sun lukutaito on enemmän kun vinossa.
Kyse oli siis siitä kun "mukamas" haukuin pystyyn sen loisteliaasti soittavan 5 vuotiaan naskalin. KAikki edellä olivat ylistäneet häntä. Siis jumankauta voiko joku oikeesti luulla että olin tosissani... Eisss...
Rumpupläjäykset sivu 26.

Edit: double
moderndrummer88
21.03.2010 02:00:48 (muokattu 21.03.2010 03:23:03)
Bobana:

Siis mitä tulee tohon väitteeseen että kämmiä on paikattu jälkeenpäin jollain sarkasmiheitolla niin todistaa sen että sun lukutaito on enemmän kun vinossa.
Kyse oli siis siitä kun "mukamas" haukuin pystyyn sen loisteliaasti soittavan 5 vuotiaan naskalin. KAikki edellä olivat ylistäneet häntä. Siis jumankauta voiko joku oikeesti luulla että olin tosissani... Eisss...
Rumpupläjäykset sivu 26.

Edit: double

Puhe oli kyllä siitä Porcaro -videosta. Ja siitä olin kyllä sitä mieltä, että tarkoitit mitä sanoitkin, "eissss"
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Linnunlaulupuu
21.03.2010 03:02:51
En tajua tilanteen komiikkaa.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
arse
21.03.2010 12:35:52

Niitä rumpupläjäyksiä nyt vittu lisää!!!
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
hollmi-5
21.03.2010 12:40:31 (muokattu 21.03.2010 12:41:35)
Pannan taas laittaen keskustelun otsikkoon liittyvää... M.A. Numminen täytti 70 ja sen kunniaksi treeniksellä fiilistelimme hänen sanoitustaan Ian Duryn Hit Me With Your Rythm Stick-biisiin.

Zoom H4n bändin eteen asteltuna: https://dl.dropbox.com/u/5125669/Ly%C3%B6%20mua.mp3

Edit: Arsen toivomaa siellä ihan viimekommenttina ;-)
Speedy
21.03.2010 13:02:25

hollmi-5: Zoom H4n bändin eteen asteltuna: https://dl.dropbox.com/u/5125669/Ly%C3%B6%20mua.mp3

Edit: Arsen toivomaa siellä ihan viimekommenttina ;-)

Snare ja basari ei tuu yhtä aikaa.......=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
dumbass
21.03.2010 13:29:17

moderndrummer88: Puhe oli kyllä siitä Porcaro -videosta. Ja siitä olin kyllä sitä mieltä, että tarkoitit mitä sanoitkin, "eissss"

Oon ihan samaa mieltä!!
Cimble
22.03.2010 10:32:10 (muokattu 22.03.2010 10:34:13)
hollmi-5: Pannan taas laittaen keskustelun otsikkoon liittyvää... M.A. Numminen täytti 70 ja sen kunniaksi treeniksellä fiilistelimme hänen sanoitustaan Ian Duryn Hit Me With Your Rythm Stick-biisiin.

Zoom H4n bändin eteen asteltuna: https://dl.dropbox.com/u/5125669/Ly%C3%B6%20mua.mp3

Silleen ihan mielenkiintoinen kuultava, kun on treenikämppä-soundinen ja draivinen. En kyllä keksi mitään negatiivista, joskaan en myös erityistä hehkuttamista. Aattelin sanoa, että ihan jees. :P

Ainiin, tempo on biisin alussa n. 112 bpm ja lopussa noin 116. Aijai jai, oisko merkon...öö geronimo...eiku negronomi...tai siis metrotomi mitään, ettei mene ihan rokkaamiseksi... ;)

Kunpa saataisiin tänne joku biisin tunteva kaheksankyt-lukulainen Rockin Suomen Metsuri kommentoimaan, että mites tämä Vitosen Holmin porukan versio rullaa? ;)
hollmi-5
22.03.2010 10:40:22
Cimble: Silleen ihan mielenkiintoinen kuultava, kun on treenikämppä-soundinen ja draivinen. En kyllä keksi mitään negatiivista, joskaan en myös erityistä hehkuttamista. Aattelin sanoa, että ihan jees. :P

Ainiin, tempo on biisin alussa n. 112 bpm ja lopussa noin 116. Aijai jai, oisko merkon...öö geronimo...eiku negronomi...tai siis metrotomi mitään, ettei mene ihan rokkaamiseksi... ;)

Tuo tempoasia on jännä juttu. Meillä treeneissä ilman solistia homma pysyy hyvin timessa, mutta laulu saa bändin kiilaamaan snadisti. Josku keikalla olen jääräpäisesti pitänyt temposta kiinni. Silloin solisti on sitten jälkeenpäin kertonut, että nyt hän huomaa, miksi biisit kiilaavat.

Tosin tuossa versiossa oltiin juhlittu kiipparin synttäreitä jo toista päivää ;-)

Minä en pidä sitä pahana, että hiukan kiilaa. Tuo nykymallinen "Pro Tools-rokki" on kyllä hyvin tempossa, mutta mielestäni kompissa pitää olla hienoista eloa, niin paremmin vörkkii.
Nolte
22.03.2010 10:47:19 (muokattu 22.03.2010 10:49:18)
Mitä vikaa siinä on, jos (varsinkin rokkimusassa) tempo nousee loppua kohti? Ihan olen nähnyt/kuullut "paremmissakin" piireissä...

EDIT: Ihan siis livehommia tarkoitin.
Tätä en allekirjoita!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)