bastardo 24.01.2004 20:44:18 | |
---|
Näytti olevan tuossa YLEn listaohjelmassa triben uus video, piisistä Silent Rain. Kuulosti hyvältä... jos muutkin kappaleet ovat tuon tyylistä niin taitaapa joutua ostamaan levyn. Suen mukaan Silent rain ja joku toinen rauhallisempi biisi on siellä lopussa. Muut on sitten nopsaa paahtoa. Skiggeböö |
Diseased 25.01.2004 19:35:12 (muokattu 22.03.2005 18:40:42) | |
---|
............. |
Sir Drink a lot 27.01.2004 09:56:42 | |
---|
Yllättävän hyvä biisi on Silent Rain. |
Uforomeo 27.01.2004 10:41:00 | |
---|
Enemmän silmään/korvaan pisti v***n törkeellä fontilla tehty "manimal" teksti Tuota olen itsekkin kauhistellut. Aivan järkyttävä ratkaisu... ja vielä valkoisella. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
S1mppa 27.01.2004 10:53:37 | |
---|
En vielä ehtinyt kuunnella levyä kuin kerran, mutta tiettyjä Faith no more-tyyppisiä lainoja löytyi, pikemminkin kuin Linkin Park... Ei se ainakaan ensikuulemalta pahemmin ärsyttänyt, jos nyt ei kolahtanutkaan. - original S1mppa - |
Suicider 28.01.2004 13:13:06 | |
---|
Levy tuli ostettua heti ilmestymispäivänä(16.1) ja ehkä pienoinen pettymys oli ainaki mulle,edellinen levy on kyllä helevetin hyvä mutta tästä puuttuu jotain.Ei siis mikään huono levy,kyllä tätä kuuntelee mutta mä en tykkää yhtään niistä rap-tyylisestä laulusta esim firedance biisissä,perseestä.mutta ihan ok levy,ois voinu olla vähä parempikin Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
bastardo 09.03.2004 23:31:49 (muokattu 09.03.2004 23:33:42) | |
---|
On muuten paska levy. Koko ajan kuunnellesani pohdin, että mikä vittu tässä nyt mättää, ja keksin, että Suburban Triben voima on aina ollut melankolisissa ja melodisissa biiseissä. Nyt sitten yritetään olla niin perkeleen rankkoja mutta metsään menee, että rytisee. Käytännössä levy on täynnä täytebiisejä Silent Rainiin asti, joka oli ainoa biisi, joka kopsahti. Kaikki ne räppijutut ja rankistelu kuulosti todella kököltä, ja koko ajan biiseistä aisti sellaista fiilistä, että Joutsenniemellä alkaa olla todella kovat menestyspaineet takaraivossa, kun bändi ei breikkaakaan lopullisesti. Joutsenniemen biisit menee jatkuvasti enemmän ja enemmän kertakäyttöhutun suuntaan, ja Manimalilla oli jo selkeää kierrätystä kuultavissa. Pojilla on vielä saumaa tulla joksikin, jos palaisivat takaisin lestiinsä, ja tekisivät jonkun sentimentaalisen levyn tällaisen synkän rankistelun sijaan. Ja hommaisivat jonkun muun tuottamaan ja tekemään vähän biisejäkin. Muuten mielestäni alkaa olla lopun merkkejä pelissä... EDIT: Niitasin parit typot I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands... |
maelstrom 10.03.2004 16:01:45 | |
---|
Mukavasti on tullut kyllä rouheutta mukaan mutta en katsoisi kokonaisuuden kehittyneen juurikaan. Manimal on tosiaan vaihteleva levy, josta löytyy vähän kaikkea, mutta ei mitään paljoa. On ässäarpa syntyä Suomeen. |
Acid_Punk 10.03.2004 18:17:26 (muokattu 10.03.2004 18:22:17) | |
---|
Itse taas olen sitä mieltä, että Manimal on parempi kuin edellinen. Mielipiteeni saattaa tosin johtua subbariden nykyisestä raskaammasta linjasta. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
zeitball 10.03.2004 19:44:02 (muokattu 10.03.2004 19:44:51) | |
---|
Helvetin hyvä levy on. Ja "Silent Rain" on oikeastaan ainoa biisi, joka kuullostaa jonkin verran vanhalta Subbarilta. Ja ehkä hivenen myös se 3 raita... mikä se nyt on "The Weight"? Pääasia ettei tee edellisen levyn toisintoa. Niitä halvatun remix -bändejä on jo aivan tarpeeksi. Nyt vähän ammattimaisuutta kehiin hei! |
rok 10.03.2004 21:05:59 | |
---|
Harmi vaan, kun bändi teki ennen omanlaistaan musiikkia, mikä ei kuulostanut muulta kuin Subbareilta itseltään. Nyt soitetaan musiikkia, jota teke puol maailmaa. Älä muuta virka, Purity liikkui täysin omassa maailmassaan, älyttömän hieno levy. Kun kuuntelee tota uutta juttua tulee mieleen että olisivat vaihtaneet bändin nimeä tai jotain... "Floor it, that's technical talk!" |
mie666 11.03.2004 08:23:35 | |
---|
ihan hyvältähän se kuullosti =) eiku.... |
Älä muuta virka... Näinhän se, mutta maailmaa muuttuu, ja jossain haasstattelussa olin kuulevinani/lukevinani , ettei enää retrohenkinen melodiarokki innostanut. Tai miten nyt asian ilmaisivatkaan. Ja eipä tuo Ville olisi oikein sellaisessa toiminutkaan. Eipä sitä hampaat irvessä kannata sellaista musiikkia tehdä, jota ei huvita tehdä. |
bastardo 16.03.2004 17:32:33 | |
---|
Niin joo, piti kyselemäni, että onko kenenkään tietoon tullut kenen kanssa Ville aikoinaan kisasi tuosta laulajan pallista, kun Tribe haki uutta vokalistia? Joutsenniemihän sanoi, että siellä oli ihan nimekkäitäkin tyyppejä. Mielestäni Ville oli vikatikki, joten mieleen on jäänyt kytemään, että kuka sen tilalle olisi voinut päästä. I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands... |